عکس طاها نادر زیور فرید
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس رو اقای سام درخشانی گذاشتن توی صفحشون اینستا و گفتن..

Hamechi aroome...ma cheghad refighim

پست زیر را هم کلیک کنیدببینید 

سام درخشانی وپگاه!!



نظرات شما عزیزان:

محمّد
ساعت22:59---15 دی 1394
سلام می خوام بازیگرباشم درفیلم آوای باران خیلی دوست دارم اگر اجازه دهیدمن بیام اونجا فیلمآوای باران رادرفصل دومش بازی بکونم

فرید
ساعت22:56---15 دی 1394
سلام می خوام بازیگرباشم درفیلم آوای باران خیلی دوست دارم اگر اجازه دهیدمن بیام اونجا فیلمآوای باران رادرفصل دومش بازی بکونم

رزا وطن پور
ساعت15:49---4 بهمن 1392
رها جون. آقای درخشانی برات نظر گذاشته واقعا؟ مطمئن شدی که خودشه؟ اگه خودش نباشه حتما یکی باهات شوخی کرده.
پاسخ:همون اولش میدونستم اقای درخشانی نیستند........اخه کامنتهای اقای سام یک رمز به خصوصی داره تو نوشتشون که نمیشه لو بدم..........احتمالا یک دوستی شوخی کرده
پاسخ: عزیزم کامنتهای خصوصی وبت را چک کن


فاطمه جون
ساعت21:20---3 بهمن 1392
ولی میگم بهتره زود قضاوت نکنیم شاید ایشون نباشن
پاسخ: اره گلم.....


فاطمه جون
ساعت21:17---3 بهمن 1392
میگم شاید ازطریق لینک های وب مای استار ایشون به اینجا برخورد کردم آخه واقعا مثل ایشون میتایپن!!!!!
پاسخ: نه گلم این کامنت اقای درخشانی نیست.......یکی خواسته شوخی کنه...........حالا تا فردا کشفش میکنممممممممم....رهاااااااااااا به این شوخیا عادت داره


فاطمه جون
ساعت20:49---3 بهمن 1392
راستی آبجی ببخشید من بعضی اوقات دوتا کامنت میدم آخه باگوشی میام تو وبت براهمین اینطور میشه

آبجی تو آدرس وبلاگتو دادی به آقای درخشانی؟؟؟؟آخه برات کامنت گذاشته اونم دوتا!!!!
پاسخ: سلام عزیزم نه من ادرس وبم به اقای درخشانی ندادم.....عضو اینستا هم نیستم......


زهرا
ساعت20:46---3 بهمن 1392
وااااااااااااای خدای من درخشانی!!!!!عشق من نظر داده وای خدا.....
پاسخ: زهرااااااااا جونم بزارید رهااااااااااااااا مطمئن بشه............فکرنمیکنم این کامنت اقای درخشانی گذاشته باشن......


فاطمه جون
ساعت20:44---3 بهمن 1392
چی دارم می‌بینم آبجی؟؟؟؟؟؟آقای درخشانی برای وبت نظر داده اونم دوتاااااااا وااااااااااااای،خوش بحالت
پاسخ: فاطی جوووووووونم بعید میدونم کامنت اقای درخشانی باشه.........ایشون ته کامنتهاشون هیچ وقت شکلک نمیزاشتن.......حالا میگم دوستم ازشون بپرسه.......اخه ادرس وبم ندارن........


فاطمه جون
ساعت20:41---3 بهمن 1392
چی دارم می‌بینم آبجی؟؟؟؟؟؟آقای درخشانی برای وبت نظر داده اونم دوتاااااااا وااااااااااااای،خوش بحالت
پاسخ: فکر نمیکنم اقای درخشانی باشن...........


سام درخشانی
ساعت20:37---3 بهمن 1392
تشکرمیکنم از وب فعال وبانشاطتون....


واینکه از انتقادات شما دوستان عزیز در مورد آوای باران ممنونم. وحتما به اقای سهیلی زاده انتقاداتون خواهم گفت


دوستون دارم(سام درخشانی)


بهمن1392
پاسخ: سلاااااااااااااااام چه جالبه که اسم شما شبیه یک همنرمند دوست داشتنی هست.............ممنون از کامنتتون


سام درخشانی
ساعت20:34---3 بهمن 1392
تشکرمیکنم از وب فعال وبانشاطتون....


واینکه از انتقادات شما دوستان عزیز در مورد آوای باران ممنونم وحتما به اقای سهیلی زاده انتقاداتون میخواهم گفت


دوستون دارم(سام درخشانی)


بهمن1392
پاسخ:
سلام.........

پاسخ: شما دقیقا هم اسمی بازیگر مورد علاقه من هستید..............


پانته آ
ساعت18:16---3 بهمن 1392
رها چه جوری تو وبلاگت عکس میذاری؟؟؟ با بلاگفا فرق داره؟؟؟توضیح بده ...مرسی..
پاسخ: قبلناااااااااا کپی پیست میکردم...........الان عکسو سیو میکنم تو کامپیوترم بعد اینجا تو لوکس بلاگ دکمه اپلود داره میزنم عکسه میاد بالا به همین راحتی............بعدش کاری نداره یک کپی یک پیست دیگه هم خیالم راحته عکسه همیشه هست لینکش خراف نمیشه..........مگه وب داری میسازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سمیرا
ساعت12:53---3 بهمن 1392
سلام ...ابجی جونم

خیلی خیلی خسته نباشید

خب میخندیدی اقا سیاوش ناسلامتی عکسه بعدا تو سریال دعوا کن حالا بخند
پاسخ: سلام سمیرا جونم.......کلا رفته تو نقش فرید توتونچی حالا حالا ها میخاد قیف بیااااااااااد خخخخخخخخ


فاطمه جون
ساعت11:44---3 بهمن 1392
واااااااااااااااااااای اون یکیم عالیییییییییییی بود ابجی جونم.....

مرسی عزیزم
پاسخ: قربون ابجی فاطمه جوووووووووونم


پانته آ
ساعت11:33---3 بهمن 1392
رها...اینجا همه عبارت اند از:سام،حمید رضا،الهام.. الا این پسره!!!ژست فریدو اومده!!!

اون نظره(وب درخشانی!!!)دیدم!!
پاسخ: خخخخخخخخ طرف خیلی شاکی بوت ازم.......اره انگار خوده فریده با قیف فریدی.........صبر کن ازش یک سوال بپرسم؟رها=اقا فرید یک نگاهیی کنید ببینید گوشیتون هست ایااااااا؟فرید=ساکت باش قیفم به هم میریزه دالم عکس میگیرم خخخخخخخخخخخخ


مهرنوش
ساعت11:14---3 بهمن 1392
سلااااام رهاااااااااا جوووونم

ببخشید انقد دیر اومدم وبت

عکس خیلی قشنگ بود مرسی مرسی مرسی

یه تشکر دیگه هم برای اینکه انقد هوای اقای درخشانی رو داری

بووووووووس
پاسخ: سلااااااااااااااااااااام عزیزم دلم برات تنگ شده بوت خیلی کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیا بقلم بوووووووووس


فاطمه جون
ساعت10:15---3 بهمن 1392
وایییییییییی دایی طاها مرسيییییییییییییی آبجی گلم دستت طلا

واقعا به قول آقای درخشانی:همه چی ارومهچقدر بانمکن ایشون
پاسخ: اتفاقا دیشب تا این عکس دیدم گفتم فاطمه جون این عکس خوشش میاد..........بالاخره اقااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااام و دایی طاها تو یک عکس دیدیدیم البته یک عکس دیگه هم باهم دارن من گذاشتمش وب اسم پستش سام درخشانی و پگاه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها