سام درخشانی با ناشناس
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

معلوم نیست ملت هنر دوست امروز کجا تشریف دارند کسی کامنت نمیزاره؟؟؟؟

اقاااااااااااااااااا دلمون گرفت بس اقای درخشانی با موی سپید دیدیم

رهاااااااااااااااا این عکس اقااااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااااام میدوستد

لطفا پست زیر را هم کلیک کرده ببینید 

سام پژمان کامبیز بالای برج

پوریا پورسرخ با سبیل



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت12:31---24 اسفند 1392
میگم ابن آقای ناشناس چقدر خوب ابرو هاشو برداشته اصلا نفهمیدیم

نگار
ساعت16:22---5 بهمن 1392
عسیسسسسسسسسسسم . خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییی این پسر ناز و خوشگله.

وبت خیلی قشنگه عزیزم .
پاسخ: سلام نگار جون منونمممممممم عزیزم


سحر
ساعت16:04---4 بهمن 1392
چقدر جالب . وای الهی فداش بشم اینقدر خوش عکسه . تیپت منو کشته
پاسخ: سلام گلم


پانته آ
ساعت19:28---2 بهمن 1392
چون همزمان ج مینوشتیم،ج تورو ندیدم...

رهاااااااااااااااااااااااااا ااااااااا!!!!

نگران بشوووووووووووو!!! خوبه!!!! فقط یه کم دیر نیست؟؟؟
پاسخ: هاااااااااااا افتااااااااااااد من اون دالم پیداش میکنم میزارمش خخخخخخخخ امروز یکی اومده وبم شاکی چرا همش عکس سام میزاری اسم وبت بزار سام درخشانی چرا گذاشتی نقدفیلم و سریال........تو پست فیلمنامه اوای باران.........


پانته آ
ساعت19:25---2 بهمن 1392
رها!اون آدرس عکس آقا سام و این آقاهه بوت از فیلم سیاهچاله!!!نه آدرس شکلک!!!

چه جوری رفتی ریاضی؟؟؟؟
پاسخ: خخخخخخخخخ مامانم همیشه میگه رهاااااااااا با این حواس پرتیت چطور ریاضی خونتی؟؟؟؟


پانته آ مباشر
ساعت19:07---2 بهمن 1392
عکس کات شده تو سایتا هست..

تو قسمت ایمیجز گوگل بزن،میاره برات...
پاسخ: اوکی امتحان میکنم


پانته آ
ساعت19:06---2 بهمن 1392
دوباره سانسور؟؟؟؟ فهمیدم!میخوای بذاری وبت!!آره؟؟خواهش میکنم..من که کاری نکردم..(مباشر جو گیر میشه!)


........


آهان،الان این اگه ته ریش نیست پس چیه؟؟؟رها!!!!!دارم نگرانت میشم!!!


.............


میسی رها جونی!!!20 خیلی خوفه!!!خیلی دوس دارم!!!
پاسخ:
من سانسورنکردم کامنتت را...................خودش گاهی قاطی میکنه بجای این که شکلک بفرسته یک سری جمله انگلیسی معادل میفرسته خوف منم ویرایش فرموتمممممممممممممم

پاسخ: واااااااااااااااااااااای اون انگلیسی جای شکلکاااااااااااا نبود ادرس سیاهچاله بوت عایا؟واقعا نگران خوتم شدم خخخخخخخخ


پانته آ
ساعت18:26---2 بهمن 1392
ناشناس؟؟؟؟خخخخخ!!

من موندم مردم چرا اینقد ترسناک میکنن خودشونو ؟؟؟ آدم میترسه خو!!(آقاهه ی ناشناسو میگم!!)

همین بالائیه آقای ناشناسه.مگه نه؟؟؟ اینم فیلم سیاه چاله...
.

ملت هنر دوست کجایند؟؟؟همونجاییند که بقیه تشریف دارن!!!کار میکنن یه لقمه نون حلال دربیارن!!!

رها مژده بده!!!!معدلم 20 شد!!!! هوووووووووووووووووووووووووورا!! !
پاسخ: واقعاااااااا فیلم سیاهچاله هست؟تو اون فیلم که اقای درخشانی ته ریش دارن؟اورررررررررررررررررین..........باریکلااااااااااااااااا.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها