عکس دکتر توتونچی و بانو
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

واااااااااااااااااااااای رهاااااااااااااااااا عاشق دکتر توتونچیو بااااااااااااااانو زیوراست

این از فرمایشات دکتر توتونچی میباشد به انتخاب بچه های وبلاگmy star

اقااااااااااااساااااااااااااااااام دکتر توتونچی خیلی باحال بازی کردین

کلاااااااااا رهااااااااااا عکس و دیالوگ برتر از my starکش رفت

در ضمن ادرس وبلاگ my star

 http://www.voooo.blogfa.com/#

اقااااااااااا ساااااااااااااااام از این وبلاگ دیدن میکنند

متن زیر هم کامنت سوم اقای درخشانی برای بچه های

وبلاگmy star میباشد

-----------------------------------------

پیام اقای درخشانی در وبلاگ my star

دوستان و همراهان دوست داشتني
ممنون از اىنكه سريالو دنبال و نقد مىكنيد
تمامه نظراته شما عزيزانو ميخونم و لذت مىبرم....شك نكنيد كه از نظراتتون استفاده مىكنم كه بهتر بشم....بهتون قول مىدم ..ممنون از همكي

-----------------------------------------

اینجا وبلاگ نقد فیلم و سریال هست

من رهااااااااااا هستم از اعضای وبلاگ my star

 این دیالوگم به انتخاب خودم

سام درخشانی(نادر اوای باران)=اقااااااااااا قورباغه هاتو جمع کن برو از اینجااااا

جالبی این سکانس ارامش حمیدرضاپگاه بود

ساااااااااااااام درخشانی انقدر فریاد زد و اکشن بود بنده خدا عرق کرد

(موندم چرا اقای سهیلی زاده کات نداد اقاااااااااااساااااااااااااام نفسشو تازه کنه؟)

انوقت دایی طاها ارام و معمولی یکمی درس اخلاق داد و از قورباغه ها گفت و رفت

البته رهااااااااااا تاکید میکنه که نادر کار بسیار زشتی کرد با دایی طاها بد و بی ادبانه صحبت کرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

گلسا
ساعت12:33---30 دی 1392
ای بابا هر دو دقیقه میرم میام یه چیز جدید این جا اضافه کردی که...

واقعا این طاها چه قدر ظرفیت داره....

نادر با کلی داد و بیداد تو شرکتی که مال خودش بود بیرونش کرد اونوقت اون در کمال آرامش به قول خودت در مورد قورباغه ها فلسفه میگفت...

آقاااا ســــــــــــام طفلی خیلی عرق کرد

امروز کلا بیکارم...واسه همینه هی دارم کامنت میدم...خخخخخخخخ

البته تو باید از خدات باشه من میام کامنت میدم.....بــــــعـــــــــلـــــ
پاسخ: خداییش چی بود کامنت گذاشته بوتی تو مای استار درسام شروع میشه دیه نمیام.........خخخخخخ قیف بچه درسخونی نگیر.....روزی ده دقیه بیا 9دقیقه ما استار........1دقیقه هم وب من........خخخخخخخخخ


ازي
ساعت11:20---30 دی 1392
ب نظر من بودن يك يا چند تا از بازيگران مورد علاقمون در سريال نبايد با دوست؟؟
....................

اگه هنر دوستيم چرا براي يكي مثل مهرآرا ك دو پاشو از دست داد صفحه نزديم؟؟ چرا سعدي افشار ك تو تنگدستي و تنهايي فوت كرد امسال برامون اسطوره نيست؟؟


چرا قربون صدقه يكي مثل جمشيد مشايخي نمي ريم ك اوج هنره و بيمار؟؟ يا شهلا رياحي رو شناختيم؟؟


نخير..


البته فقط ما نيستيم...صدا و سيماي ما هم نونش رو ب نرخ روز مي خوره
.....................
الگوهامون شدن بازيگرايي ك ن تنها ب
پاسخ:
عزیزم باهات موافقم من خودم به شخصه تو مطالبی که برای سریال اوای باران نوشتم ایراداتشو گفتم ..............اوای باران فقط یک سریال جهت پرکردن اوقات فراقت ادمه..........ازنظرسطح کیفی و فیلمنامه خیلی ضعیفه.........اما من اینها تو یکی از نقدام نوشتم تا دلت بخاد حرف زیباااااااااااااااا نثارم شد مجبور شدم خیلی از کامنتها حذف کنم..........الان این بازیگر باران کیه مگه اما همه دارن براش میمیرن ادم خندش میگیره..........اگه اجازه بدی متنتو به اسم خودت بزارم وبم بهم خبر بده

پاسخ: ازی جان چون کامنتتون خیلی طولانی بود اینجا حذفش کردم..............اما کامنت قشنگتو با عنوان(نقدسریال اوای باران4)گذاشتمش رو صفحه اصلی وبم...............ازتون ممنونم


گلسا
ساعت10:58---30 دی 1392
دومی رو چهار تایی باهم گفتین؟

یعنی میشینین دیالوگارو واسه دیالوگ برتر حفظ میکنیناااااا..

یا نصف من میگم نصف تو بگو بود...

خیلی قشنگ بود...نادر عجب جوابی داده بود....

اولی هم خنده دار بود...

میــــــــــسیــــــــــــــ ــــ
پاسخ: نه من اوتیکه راه کجو فرستادم حتما بقیه هم قسمتهای دیگه........کلا ستیلا جون دیالوگ خوف یادش میمونه رهاااااااااا اصل مطلب یادش میمونه بقیه رو فراموش میکنه الزایمر داره خخخخخخخ خنده داره4نفر یک دیالوگ خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها