بنیامین با لباس همسرش
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس و یادداشت جدید بنیامین بهادری به یاد همسرش

به گزارش دو روز ، بنیامین بهادری دیشب این متن و عکس را به یاد همسرش، روی اینستاگرام خود منتشر کرد

«روز عشق من و تو، ٢٢ دى ماه ١٣٧٩ ساعت گرگ و میش، درست سیزده سال پیش در چنین ساعتى همین جا، حالا من سویشرت سورمه اى اون روز تو رو پوشیدم و پایین ولنجک رو به روى در نمایشگاه منتظر تو که بیایى و از کنارم رد شوى و من با تمام معنویت اون سال ها تو را بخواهم و …»

 



نظرات شما عزیزان:

گلسا
ساعت10:41---30 دی 1392
آخه معلمای ما تو حالت عادی هم زیاد امتحان میگیرن...

هر درسی میدن جلسه ی بعد امتحانشو میگیرن...

ما هم تو دوران امتحانات باید ساعت شیش نیم مثل همیشه بیدار شیم و هشت تو مدرسه میبودیم...فقط ساعت برگشتمون زودتر بود...

واسه همین ساعت بلند شدنمون مثل همیشه است....امتحانم که فکر کنم تا یه هفته دیگه دوباره شروع شه....

اینا هم چون ما تو تیزهوشان امتحانای دبیرستانو از ما بچه راهنمایی ها میگیرن

البته تعریف از خود نباشه من از بچه زرنگای مدرسه هستم...خخخ
پاسخ: اورین که درس خونی بارکلاااااااااااااااااااااااااا............ای ماهم از این بدبختیاااااااااااااااااازیاد کشیدیم خخخخخ ولی اخرش هیچی.....امیدوارم شوماها به یک جاهایی برسید زمان وا خیلی سختتر بود


گلسا
ساعت10:14---30 دی 1392
اول:گلسا از فوت همسرشون وتقعا ناراحت شد

دوم:گلسا از رها تشکر میکنه

سوم:امتحانات گلسا امروز تموم شد

چهارم:از فردا باید از ساعت هفت و نیم تا بیست دقیقه به سه در بیرون از خانه برای مدرسه باشیم
پاسخ: منم برای بنیامین خیلی غصه خوردم......خواهش میکنم گلم.......ای بابا ادم امتحان نده4صبح بره مدرسه خیلی بیتره خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها