بیوگرافی حمیدرضاپگاه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این پست به درخواست فاطمه جون گذاشتم

 

حمیدرضا پگاه متولد یازدهم ۱۱ دی ماه ۱۳۵۰ در شهر تهران می باشد.

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم ضلع ششم آغاز کرد…

حمید رضا پگاه متاهل می باشد. و همچین یک برادر و سه خواهر نیز دارد

حمید رضا پگاه در فیلمهایی از جمله این زن حرف نمی زند,برخورد خیلی نزدیک,قلاده های طلا,برخورد خیلی نزدیک و همچنین سریالهای “آخرین گناه,یک روز قبل,تا رهایی,تفنگ سرپر,با من بمان و به تازگی در سریال آوای باران به ایفای نقش پرداخته است

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت16:17---23 تير 1393
سلام بچهها من تازه اومد توجمع شما،،،همسراقای پگاه بازیگرن،،بازی ایشون حرف نداره خصوصاکه پرسپولیسیم هست
پاسخ: سلام عزیزم خیلی خوش اومدید


پشمالو
ساعت20:56---26 خرداد 1393
پگاه ميخوام تورو خدا بسوزه پدر عاجقي

فرزانه
ساعت13:24---7 بهمن 1392
میدونی چیه آبجی جون من از طرف دارایپروپا قرص حمیدرضاپگاهم و بزرگترین ارزوم از نزدیک دیدن ایشونه کاش مید که بشه -((

دووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووست دارم فراوون:
پاسخ: سلااااااااااااااااااام عزیزم خوش اومدی به وبمممممممم امیدوارم بتونی ایشون ببینی


زهره
ساعت21:35---1 بهمن 1392
چقدررررررررر آقای پگاه خوشگلن<3
پاسخ: سلام عزیزم


نگار
ساعت22:32---30 دی 1392
از بازی آقای پگاه خوشم میاد،تو نقش ها خیلی حس می گیرن،خیلی هم آروم و متین و با شخصیت هستن






پاسخ: سلام منم دوسشون دارم


مرضیه
ساعت18:29---30 دی 1392
سلام عزیزم....حتما باید فاطمه جون میگفت تا ازآقای پگاه عکس میزاشتیدرکل شوخی کردم فدات شمامیدوارم ناراحت نشی،مرسی
پاسخ: سلام گلم خوش اومدین


هانا
ساعت18:26---30 دی 1392
مخسيیییی گلم...دستت طلا
پاسخ: خواهش عزیزم


پناه
ساعت18:24---30 دی 1392
منون واقعا عکسش خوشگله......ولی عکسای ایشون تو وبت کنه آجی جونم بیشترش آقای درخشانیبازم ازاقای پگاه بزار اجیه گلم
پاسخ: باشه عزیزم حتما


کیانا
ساعت18:21---30 دی 1392
آجی جونم سلام

سی گلم واقعا عالی بود

ستی برخوردنزدیک رو دوبار نوشتی
پاسخ: اواااااااااااااااااااااا ممنونم که گفتی عزیزم


نرگس
ساعت17:56---30 دی 1392
به به....واقعا که عکسش زیباست.ممنونم آجی گلم،
پاسخ: سلام خواهش میکنم


لاله
ساعت17:52---30 دی 1392
وای گلم مرسی...

من عاشق ایشونم،واقعا بازیشان تکه:-D
پاسخ: سلام لاله جان


زهرا
ساعت17:50---30 دی 1392
وای عالی بود مرسی عریزم
پاسخ: خواهش میکنم زهرا جان


فاطمه جون
ساعت14:18---30 دی 1392
واااااااااااییییی قربونت فرم آجی مرسيییییییییییییی ممنونم واقعا

ته نباشی گلم
پاسخ: خواهش فاطمه جونمممممم


سحر
ساعت16:02---29 دی 1392
از دایی طاها بدم میاد مخصوصا از موقعی که گفته پرسپولیسی هستش .
پاسخ: من ازش بدم نمیاد اما خیلی ارومه همیشه بازیاش ارومه اوج عصبانیتش مثلا اگه باید100باشه از روی10بالاتر نمیره...............


گلسا
ساعت15:05---29 دی 1392
ممنون

رهــــــــــــا...

آقاااااااا ســــــــــــــــام گلخانه نبودن...رسما سر کار بودیم
پاسخ: امروز که کنترل دست ما بود اقااااااااااااااا نیومدن حیف شد


پانته آ
ساعت12:44---29 دی 1392
برخورد خیلی نزدیکو دوبار نوشتی..

خخخخخ به قول خودت پدر عاشخی بسوزه!!

هوش و حواست پیش پست بالا بود،پایینو اشتب نوشتی!!
پاسخ: نخیرم اعتراض دارم عاقااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من فقط کپی پیست کردم خخخخخخخخ اونا دوبار نوشتن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها