درخشانی در فوتبال برتر
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

ایشالااااااااااا همیشه بخندین اقااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااااام دوست داشتنی

اقااااااااااااااساااااااااااااااااام گفتند=الان برادر من از دست من دلخوره  که چرا برای بازیگری معرفی اش نمیکنم

اما من بهش گفتم اگه میخوای بازیگر بشوی باید بری کلاس بازیگری باید از تحصیلات اکادمیک

شروع کنی و من برام جالب نیست برادرمو با پارتی وارد این حیطه کنم .........

رهاااااااا به اقاااااااا ساااااااااااام افتخار میکند اورین اقااااااااسام

اقاااااااااااااا سااااااااااااااااام عدد 4 برای قرعه کشی دراومد  اونقدر خوشحال شدند

سام درخشانی و پژمان جمشیدی در برنامه فوتبال برتر 27دی ماه1392

عکسها با تشکر فراوان از سحر جون و نیکان جون وبلاگmy star

لطفااااااااا پست زیر را هم کلیک کنید ببینید

 عکس سام درخشانی و برادرش



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت16:06---29 دی 1392
من نمیدونم شماها چرا با زنجیر گردن سام مشکل دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: مشکل نداریم عسیسم......................من که اقااااااااااااا ساااااااااااااااااااام بدون زنجیرش دوست نمیدارم اصلا(رها خجالت کشید).............پانتا و گلسا مگن زنجیر پسرونه بندازیم گردنمون زشته.............اما رهااااااااااااا میگه بندازین خیالی نیست


گلسا
ساعت15:11---29 دی 1392
امان از دوستان ناباب....

خیالت تخت پانته آ...

رهاااا خوب دستتو خوندم....منو میخواستی از راه به در کنی؟....

پانته آ بس نبود...حالا نوبت منه؟

میگم پــــــســـــــرونــــــــــــ ـــه است...خو داری راه میری همه نگات مییکنن دیه....تازه معلوم نیست چی فکر میکنن...
پاسخ: اوااااااااااااااا زنجیرپسرونه گردن شما باشه مردم چطور میبینش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدم من این زنجیرو خیلی میدوستم اصلا اگه یک روز این زنجیره گردن اقای درخشانی نباشه فکر میکنم طرف ساااااااااااام تقلبیه خخخخخخخخخخ....................مگر پس فردا همسر محترمشون بتونه اینو از گردن اقااااااااااااا در بیاره............


سمیرا
ساعت15:11---29 دی 1392
خیلی قشنگ بود من که از اول تا آخرش و دیدم خدارو شکر برنامه هم نداشت کسی بخواد ببینه

ملللللللللللللللللللللللسی
پاسخ: خوچ بحالت رهااااااااااااااااااااااااااااااا قبل شروع بازی دید دیه ندید تا وقتی که اقای درخشان اومدن رو خط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// جیغغغغغغغغ


پانته آ
ساعت12:43---29 دی 1392
تفاقا من دکمه مانتوی مدرسمو!!!اولیه رو باز میذارم!!!
منتهاش چون من مقنه هم چنین چادر دارم هییییچ توفیری نداره!!


پانته آ
ساعت11:55---29 دی 1392
اتفاقا من دکمه مانتوی مدرسمو!!!اولیه رو باز میذارم!!!! منتهاش چون من مقنه هم چنین چادر دارم هییییچ توفیری نداره!!
پاسخ: اوااااااااااااااااااا اااااااااااااااوااااااااااااااااا اووااااااااا


پانته آ
ساعت22:32---28 دی 1392
خخخخخ زنجیر؟؟؟اینستا؟؟؟

رها ببین میتونی گلسا رو هم از راه به در کنی یا نه؟؟؟منو از راه به در کردی بس نبود؟؟گلسا ،به حرف این گوش نده ها!!!!
پاسخ: خوف چیه زنجیر بندازین گردنتون ولی وااااااااااااااای به حالتون دکمه یخه!!!!!!!!!!باز بزارید خخخخخخخخخ


فاطمه جون
ساعت19:33---28 دی 1392
آبجی گلم بنویس:حمیدرضا پگاه،کلی عکسای خوشگل میاره
پاسخ: باشه عزیزمممممممممم


گلسا
ساعت19:05---28 دی 1392
ولی زنجیر آقاااا ســـــــــام پسرونه است...

چه طوری آخه راحته؟؟؟...

خب همه تو خیابون نگاه میکنن...

رهاااااااااا

تووووو اول و آخر رو دیدی...من فقط وسطو دیدم...بین دو نیمه رو میگم...مثل این که خیلی از جا ها رو از دست دادم....
پاسخ: اوااااااااااا خوب پسرون بنداز چی میشه خوف؟؟؟؟؟ دست رو دلم نزاااااااااار گلساااااااا جونم هیچی بدتر از نیست بدونی سام کانال 3 داره حرف میزنه بعد خانواده بخان هی کانالو عوض کنن بعدم بگن=فوتبال که تموم شد دیه چی میخای ببینی خخخخخخخخخخخخ


شیرین
ساعت13:04---28 دی 1392
به افتخار والیبال و سرورمون استقلال سوت جیغ کف هورااااااااااا

دیشب ستایش دیدی رها؟ خیلی مزخرف بود.
پاسخ: موافقم باهااااااااااااااااات شدیداااااااااااا.........نه اصلا حالش نداشتم این سریا مسخره ببینمممممممممم


رزا وطن پور
ساعت11:53---28 دی 1392
منم از همون اول گفتم میشه صفر صفر. البته من اصلا فوتبالی نیستم. برنامه رو هم به خاطر پژمان و سام نگاه کردم. رها تو هم استقلالی هستی؟ من کلا عاشق والیبالم. والیبالی ها هم که جدیدا افتادن رو دور پیشرفت. یه دست و هورا.
پاسخ: منم فوتبالو ندیدم معلوم بود چرته..........استقلالیم خفن..........والیبال که سرور فوتبااااله.........ولی اقاسااااااااااااااااااام نتونستم کامل ببینم ربع ساعت اخر برنامه دیدم با هرچی که قبل شروع فوتبال بود......جججججججججیغغغغغغغغ قرمزززز


گلسا
ساعت9:54---28 دی 1392
من که عقلم خیلی عجیب میگفت مساوی....

عقل من هیچ وقت اشتباه نمیکنه...

حالا چی میشد ما میبردیم...

والله آقاااا ساااام راست میگفت منم احساس کردم اینا دارن سپک تاکرا بازی کیکنن...

ممنون...حالا آقااااا ساااااام چه خوشحالن....همیشه بخندین....

خب حالا ایشون اسکی...تنیس...انواع ورزش ها.....زنجیر گردن...اینستا...استقلال و عدد4 رو میدوستن...

خب پس لازم شد من شجاعت به خرج بدم برم اسکی

تنیس که میرم...انواع ورزش ها هم که حله....

طرفدار استقلال و عدد4 هم حله...

ولی زنجیر گردنو اینستا رو کجای دلم بذارم؟؟؟

علایق سختی دارن دیه....

ممنون بابت عکس ها.....
پاسخ: سلااااااااااااااام عزیزممممممممممم زنجیر که از همه راحتتره اینستااااااااااا مخالفن شدیدااااااااااااااا ...........من نتونستم همه برنامه ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها