گلخانه و بازیگران اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سلاااااام

شبکه 3 سیما به مناسبت فرارسیدن ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) 

 برنامه زنده« گلخانه» با حضور بازیگران و هنرمندان مجموعه "آوای باران "سام درخشانی ،سیاوش خیرابی ، حمید رضا پگاه ، آزاده زارعی ،حسین سهیلی زاده ومحمد هاشمی اصل ،بازیگران "مجموعه خط "آشا محرابی ،لیلا برخورداری و بهنام قربانی ،همچنین حمید لولاییو هنرمندان در عرصه خوانندگی مازیار فلاحی و رضا صادقی یکشنبه 29 دی از ساعت 11:00تا 14:00به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت .

با تشکر از پرند جان(وب ستاره ماندگار سام درخشانی)

و

سحر جان وب my star

این عکس خوشگل هم پانته آ جون درستش کرده

رهاااااااااااا هم زحمت کش رفتن خبر و عکس گردن گرفته

رهااااااااااا به خودش خسته نباشید میگوید

 



نظرات شما عزیزان:

سلما
ساعت14:41---8 بهمن 1392
دوستون دارم خیلی
پاسخ: سلام عزیزم


فاطمه جون
ساعت11:31---28 دی 1392
آجی لینکوشودادم .....بزار دیه@-}--:-D
پاسخ:
اجی جووووووووووونم لینکش برام باز نمیشه فدات شم

پاسخ: عزیزم ادرس سایتشو بده بگو کدوم عکس منظورته خودم پیداش میکنم یا دوباره لینکشو برام بفرست


فاطمه جون
ساعت11:30---28 دی 1392
آجی اینجوری دادم بزار دیه@-}--:-D

فاطمه جون
ساعت8:50---28 دی 1392
اجی جونم بفرما:





http://s5.picofile.com/file/8109479176/%D8%AD
پاسخ:
ممنون عزیزم

پاسخ: عزیزم برام باز نمیشه


رزا وطن پور
ساعت18:39---27 دی 1392
امشب با ستایش. فک کن. چه شود؟ ستایش یک چی بود که دو باشه.
پاسخ: همینو بگو رزااااااااااااااااا جونم..........وای چه سریالیه این با هنرمندانی مثل..........


گلسا
ساعت17:51---27 دی 1392
رهاااا....

میگی جمعه میای بعد سر و کلت باید پنجشنبه پیدا شــــــــــــه؟؟؟؟

عصبانی بیدم...یه بار دیگه منو گمراه کنی به همکارم(بادیگاردی که پرند بهت داده)میگم حسابتو برسه ها.....

ممنون پانی و صد البته تشکر از رهااا....

گلسا هم به رها خسته نباشید میگوید...

کلا این روزا زحمت زیاد میکشی عجیب....

(شوخیدم....شاکی نشی یهو...)
پاسخ: گلساااااااااااااااا رهاااااااااااااااااا امتحانشو خوف داد زود اومد دیه قبلش فکر میکرد گند میزنه 5شنبه تا جمعه میخاد همش ابغوره بگیره ببخشیددددددددددد گلم..........این بادیگارد پرند رهاااااااااااا کشت خخخخ


شیرین
ساعت15:03---27 دی 1392
دیشب آوای باران خییییییییییییلیییییییییییییی قشنگ بود. اشکم درومد. اونجایی که باران میگفت بابایی... باباجون...
پاسخ: بله شیرین جووووونم دیشب خیلی قشنگ بود منم خوشحال شدم باران باباشو دید...........وای چه عروسی بشه عروسی بیتااااااا خخخخخخخ من ه پرهای روی کله بیتا خیلی خندیدم


شیرین
ساعت14:52---27 دی 1392
مخسی رهایی. فرانسه رو حال کردی؟
پاسخ: به به اورررررررررین من تو انگلیسیش موندم


نفس
ساعت11:57---27 دی 1392
امتحان داشتی عزیزم؟ خدا رو شکر که موفق شدی.
پاسخ: اره نفسم اونم چه امتحان سختی..............خداروشکر که تموم شد


فاطمه جون
ساعت10:54---27 دی 1392
اجی میخوام یه عکس خوشگل از حمیدرضا پگاه بت بدم
پاسخ: حتما بهم بده عزیزم


فاطمه جون
ساعت10:53---27 دی 1392
سلام عزیزدلم من وبتو خیلی دوس دارم.. اگه یه عکسی از دایی زاها که خیلیم خوشگله بهت بدم باسم من میزاری تو وبت؟؟؟؟؟؟؟

اجی جون من زود جواب بده تا لینکشو بت بدم
پاسخ: سلام عزیزم حتمااااااااااا میزارمش لینکو بم بده گلم خوشحالم که وبم دوست داری


رزا وطن پور
ساعت21:59---26 دی 1392
خسته نباشی رها جون. تو مگه قرار نشد جمعه بیای؟ امروز پنجشنبه ست. خوب شد سر زدم ها.
پاسخ: ممنونم گلم..........امتحانمو خیلی خوف دادم حقیقتش از ذوق اون فوری اومدم تو وبم............فکر میکردم بعد امتحان تا جمعه یک کله میوفتم خدایی امتحان سختی بود.........


پانته آ
ساعت21:21---26 دی 1392
رها جون مادرت برو استخدام نیوز!!!700 و خوردی عقبیم!!!

بچه شما رو به هر چی میپرستین برین استخدام نیوز!!!
پاسخ: باشه میرم امااااااااااا شارز نتم درحال تموم شدنه....فردا زود پا میشم تو اوج رایگانی میروم خیالت تخت............


پرند
ساعت20:54---26 دی 1392
عجب پس سوسک شدی؟؟؟

دور بر نیایی که پشه نیست مجبورم تو رو بخورم



نمیدونم چرا ج نمیده؛حتما شلوغه سرش
پاسخ: اواااااااااااااا خوف شد گفتی شانس اوردم نخوردیم.........خخخخ


پرند
ساعت18:58---26 دی 1392
اوااا







خب میگفتی بادیگارد من کش برن دیگه اون زحمتم نکشی







شوخی بودااااااااااااااااااا
پاسخ:
باز رهااااااااااا متوجه نشد پرند چی گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی کش بروند؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: اهاااااااااااا افتاد الان...خخخخخخخخ من کلا از روز اول افتتاح وبم مگه غیر زحمت کپی پیست کردن کار دیه ایم هم کردم؟؟؟؟؟؟خخخخخخ


فریبا
ساعت18:38---26 دی 1392
چه خوشتیپم هست
پاسخ: سلام عزیزم حوش اومدین به وبم........بله دیگه خوشتیپ و جذاب


پانته آ
ساعت17:18---26 دی 1392
خخخخخ رها خسته نباشی!

حالا خوب شده یا نه؟؟؟عجله ای شد!!!
پاسخ: وااااااااااای پانته اااااااا من این عکسها خیلی مدوستیدم خیلی کار باحالی کردی همشونو با هم درست کردی میسی گلم بوووووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها