اقای سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 






نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت3:33---15 اسفند 1392
وااااااااااااای رهااااااااجونم فدات بشم من این عکس رو ندیده بودم تا حالا


داشتم تو وبت میچرخیدم دیدمش یهویی


چقده خوشمله قربوووووووووووونش برم


مرسی عزیززززززززم
پاسخ: خواهش عزیزممممممم


ندا
ساعت14:54---13 بهمن 1392
بازيگر جاويد كيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشق سام درخشانی
ساعت11:51---27 دی 1392
خیلی خوشگله دوسش دارم
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین به وبم


عشق سام درخشانی
ساعت11:49---27 دی 1392
خیللللللی خوشگله دوسش دارم:

پانته آ
ساعت19:34---26 دی 1392
راسته رها...
پاسخ: الان رفتم ساعت تلویزیونمونو رو اوای بارن تنظیم فرمودم..............اه اه خداکنه مامانم اینا نگن میخاهیم یک کانال دیه نیگاکنیم فردا تکرارشو ببینید خخخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت17:57---26 دی 1392
تازه گریم هم نیست....
پاسخ: اخه عزیزم بس تو پزمان موهاشو اتو اکشیدن........موهای رهااااااااا بوت کچل میشد........دیه موهای همه یک روزی سپید میشه..........


پانته آ محافظ!
ساعت17:55---26 دی 1392
بادیگارد منم خو دیگه منو گلسا و شقایق تو مای استار... معلومه دیگه ما خوش تیفیم!!!

این عکسه نه...این عسکه:

http://loxblog.com/userfiles/pimage/48410894actors-man_d ey92_12.jpg

یا مثلا این:

http://axgig.com/images/98131654247698002963.jpg

تو اینا موهاشو ریشاش یوخده سفید شده...

البته آقا داداش همیشه محبوب دلهای ماست...تا بد طرفدارت خواهم ماند...آقای خاص...
پاسخ: اهاااااااااا افتاد الان...........راستی پانی راسته امشب اوای باران ساعت ده و نیم شب نشون میده چون دیشب نشون نداده؟؟؟؟؟؟تو وب بهار نوشته بود؟؟؟؟؟؟


مهلا( بانو)
ساعت12:27---26 دی 1392
http://sima.jamejamonline.ir/news/1334528723751844925



بچه ها برین این ادرس و واسه مصاحبه سام کامنت بذارین



مرسی
پاسخ: الان میروممممممممممممم بااااااااااااااانو


گلسا
ساعت22:34---25 دی 1392
رهاااااااااا....

یه دفعه یادم افتاد بابت عکس تشکر نکردم

خب الان یه تشکر خیلی خیلی خیلی گنده

پانته آ راست میگه...الان دقت کردم.....

یکم سفید شده....نـــــــه
پاسخ: خواهش......... منظورتونه این عکسه؟کجاش سفیده رهاااااااااااااا نمیبینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت22:15---25 دی 1392
با این عکس احساس میکنم آقا سااااااام تو حلق منو کامپوترمه!!!آخه عکس سه در چهار میخوای بگیری درست بگیر عاغای عکاس!!!

ولی انصافا خوشمله

راستی دقت کردین تو عکسای جدید سااااام ریشاش سفید شده؟؟؟همینطور موهاش...

گریم آوای بارانم نی که من بگم گریمه...سفید شده....
پاسخ: این عکس که مال دو سه سال قبله.............کوجا سفیده چلا رهاااااااااااااا نمیبینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقاااااااااااااا همیشه خوشتیفن خخخخخخخ


شیرین
ساعت19:32---25 دی 1392
آخی. آقا سام دیشب چه کتکی از مراد و جاوید و حامد خورد. خیلی دلم سوخت.
پاسخ: منم همینطور...............


شیرین
ساعت19:30---25 دی 1392
این بهنام داوری که نقش حامد رو توی سریال آوای باران بازی میکنه خواننده هم هست؟
پاسخ: نمیدونم عزیزم.....


پرند
ساعت19:02---25 دی 1392
بله کلام گلسا کاملا متینه اکه کارتو درست انجام ندی به همون بادیگارد میگم زحمتتو بکشن
پاسخ: شوماااااااااااااا وب ما نمیای وقتی هم میای با تهدید میای خخخخخخخخخخخخ حالا بادیگاردتون خوشتیفن هستن؟؟؟؟؟؟/


پرند
ساعت19:00---25 دی 1392
باشه من به بادیگاردم سفارش میکنم تا تو نیستی اینجا نگهبانی بدن
پاسخ: دمت گرمممممممممممممممممم چاکرتمممممم


گلسا
ساعت11:27---25 دی 1392
بای بای رهاااااااااایی...

زود برگردیا....

ایشالله امتحانتو خوب میدی...

یعنی اگه خوب ندی من میدونم باتووووو....

میخوای دو روز آپ نکنی بعد امتحانتو هم بد بدی.....وای به حالت دیه

دلم تنگ میشه

گرفتی...باید خوب بدی...روشنه؟...

برو ولی سریعه سریع برگرد...
پاسخ: امتحان خوف دادم...............الان با تهدید شومااااااااا همیشه امتحان خوف میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها