سام درخشانی و اسکی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

این عکس اقای درخشانی19دی92گذاشتند تو اینستاگرام خودشون و نوشتند

Emrooz ski dizin...jaye hamegi khali

رها=ممنونم اقای درخشانی اما رهااااااااا از اسکی میترسه تازه رهااااااااا سرما دوست نداره

به شما خیلی خوش بگذره شاد باشید اقااااااااااااااااساااااااااااااااااام

با تشکر از سحر جون وب my star

و پرند جون وب ستاره ماندگار سام درخشانی

پست زیر راهم کلیک کنید ببینید

اینستاگرام سام درخشانی



نظرات شما عزیزان:

گلسا
ساعت13:58---20 دی 1392
آهان... تازه گرفتم...

منظورمو بد نوشته بودم...

میخواستم بگم مانایی که تو مای استار نظر میزاره چی کار کرد...آخه من و مانا و p-t هم کلاسی هستیم یه چیزی مربوط به مدرسه بود...

ببخشید دیگه این تو نباید میگفتم...

برای همین بازم ببخشید...
پاسخ: نه عزیزم اشکالی نداره.............هر چی خاستین بگین بگین..........من خودمم متوجه نبودم چیه حذفش کردم نه اینکه ناراحن بشم........


پانته آ
ساعت13:47---20 دی 1392
آقا سامو سیاوش خیرابی...

گلسا
ساعت13:41---20 دی 1392
اسم پست چیه؟
من چی گفته بودم؟


گلسا
ساعت13:40---20 دی 1392
راستی پانته آ اون پیامو که یه نفر ب اسم2 داده بود به باران من نبودم...
برای همین از این به بعد با اسم خودم نظر میزارم...
وگرنه من بعضی جملات رو بعد از دیدن بقیه نظرات مینویسم...


پانته آ
ساعت13:27---20 دی 1392
پست پایین....
پاسخ: عزیزم منم نمیدونممممممممم


گلسا
ساعت13:20---20 دی 1392
واضح تر بگو درباره چی باید توضیح بدم

پانته آ
ساعت13:15---20 دی 1392
گلسا اون چیزی که پایین گفتی،میشه بیشتر توضیح بدی؟؟چون الان دیدم همه جاش به جز یکی تاییدی شده..
پاسخ: فکر منظورشون وب من نیست وب ما استاره..............من خودمم در جریان نیستم پستهای من تاییدی نیست بعد چند روز خودشون اتوماتیک تاییدی میشن عزیزمممممممممممممم


گلسا
ساعت13:00---20 دی 1392
دیشب پس از دستور شما رفتم رای بدم دیدم رای سیاوش خیرابی 927 تاست

بعد وقتی خواستم بیام بیرون دیدم شده960 تا

نامردا طرفدارای اونم مثل خودمونن...

ولی من کم نیاوردم و رای ها را از1283به1350تا رسوندم امروزم دارم رای میدم...
پاسخ: اورین دمت گرم مرامتو عشقهههههههههههه


گلسا
ساعت11:59---20 دی 1392
منم تنیس بازی میکنم...
اون موقع نمی دونستم داداشی هم این کارست
واکنش من پس از فهمیدن:
خخخخ...اسکی رو کجای دلم بزارم چون خیلی میترسم...
ولی تیپ داداشی خیلی خوبه ولی خداییش آبی بیشتر بهش میا آخه من استقلالیم...


سحر
ساعت11:48---20 دی 1392
ولی خیییییلی خوش سلیقه است فقط موندم از چند سالگی ورزش رو شروع کرده که تو این همه ورزش مهارت داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلااااااااام سحر جون خوتم.........از بچگی شیطون بودن ایشووووووووووون.....


سمیرا
ساعت10:44---20 دی 1392
مرررررررررررررسی رها جونم...فداااااااااات

واای یه مصیبت دیگه مامان و بابام و راضی کرده بودم برم کلاس تنیس حالا با اسکی چیکار کنم...

ای خدا ...داداشی دیگه مارو دق نده باشه
پاسخ: واااااااااااااااااای اسکی خطرناکه عزیزمممممممممممم نرووووووووو همون تنیس بیتره..........دو روز دیگه برفاااا اب میشه اقاااااااااسامم نمیروند


گلسا
ساعت20:39---19 دی 1392
گلسا هم اسکی دوست نداره

ولی داداش سامی مثل این که هم از اسکی خوشش میاد هم از اینستا
پاسخ: اقااااااااااااسااااااااااااااامی زنجیر گردنشونم خیلی دوست دارن...........


نفس
ساعت20:22---19 دی 1392
اتفاقا من عاشق برف و سرما و اسکی ام. ولی خیلی از اسکی میترسم. مخصوصاً از وقتی که زنان ونوسی مردان مریخی دیدم.
پاسخ: سلااااااااااااااااام نفسمممممممم............من میترسم از اسکی........سرما که ازش متنفرمممممم........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها