الهام چرخنده و همسرش
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

الهام چرخنده و فرشید نوابی همسرش



نظرات شما عزیزان:

اعظم
ساعت9:56---7 اسفند 1392
سلام براتون ارزوی موفقیت میکنم

نسترن
ساعت13:27---7 بهمن 1392
سلام .چرابه جای پارس کردن توفیلم می تونست بگه واق واق کردن جمله آفرین درباره ی باران باشکیب 
پاسخ: سلام


فاطمه
ساعت15:22---26 دی 1392
اره خيلي دوست دارم فيلم اواي باران و از نقش زيور خوشم مياد

http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(0).gif
پاسخ: سلام عزیزم........


پانته آ
ساعت15:36---19 دی 1392
پایگاه انجمن هم اینجائه!!!اصلا رها یه پست ثابت بذار به اسم انجمنمون!!
پاسخ: انجمن بابا لنگ درازاااااااااااااااااان خوفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سحر
ساعت13:25---19 دی 1392
بابا عضو شدن تو انجمن ما آزاده هر کی دلش خواست به 80/1 برسه بیاد . رها جون چون این بحث تو وب تو راه افتاد تو خودت جزو اعضای اصلی هستی
پاسخ: من اونوقت قاطی شما قد بلندهااااااااااااا حرفی واسه گفتن ندالم که عزیزززززززززززززم


2
ساعت23:12---18 دی 1392
دقیقا رهایی تعداد اعضای ماهم از چهار تا شد یه ایل و تبار و قبیله...

کلا به رقابت سالم و از این چیزا اعتقادی ندارم... خخخخخخ

خیلی از رای های استخدام نیوز رو هم من دادم
پاسخ: دقیقاااااااااااااا مثل خودمممممممممم استخدااااااااااااام نیوز منو دیونه کرد اه اه خسته شدم......ولی بیا بازم بریم


سمیرا
ساعت20:37---18 دی 1392
اره پانته آ جون رفتم خوندم بجثتون رو ...

خب دیگه منم عضو...

ولی بازم میگم من باید قدم ا80 بشه
پاسخ: 801.............بابااااااااا خیلی بلنده180خوفه دیه


2
ساعت20:03---18 دی 1392
رهایی من رفتم تعداد اعضای خانواده نظر دادم

همه رو هم خودم دادم

نقطه ی قوتم معلومه دیه
پاسخ: نقطه ضعفو نوشتم بازی بد باران لامصب رو اعصابمه!!!!!!!!!!!............راستی من تعداد خانوادمون یکهو امروز شد سی چهل نفر خخخخخخخخخخخخخ میگن اولاد بیشتر زندگی بیترررررررررر اینجا به درد میخورههههههههه...........اورین گلساااااااااااجونم


تمامِ هیچ...
ساعت20:01---18 دی 1392
سلام رها جون

مرسی بابت عکسا و همه ی زحماتت گلم
پاسخ: سلام به شما دوست عزیز خودممممممممم رهااااااااااا از شما تشکر میکند


پانته آ
ساعت19:26---18 دی 1392
من که وقت ندارم...دارم؟؟؟

رها عضو اصلی انجمنه... بی رها صفا نداره..
پاسخ: اووووووووووووووو یکی رهااااااااااااااااایی تحویل گرفت اورین پانی جون خوت خوت خوتممممممممممم


پانته آ
ساعت17:42---18 دی 1392
سمیرا منو سحر انجمن زدیم واسه قد بلندی!!!من رئیسشم،سحر هم معاونه!!

شوما هم بیا بشو عضو کابینمون!!

ولی جدا از شوخی رئیس نداره..
پاسخ: خوب یک بارگی بگین رهااااااااااااااااا نمیتونه عضوش بشه با159سانت قدش جیغغغغغغغغغغ بنفششششش


رزا وطن پور
ساعت16:43---18 دی 1392
آره رفتم. دوبار شرکت کردم. یه بار نقطه قوت رو زدم سام درخشانی یه بار نوشتم الهام چرخنده. نقطه ضعف رو هم یه بار زدم آزاده زارعی یه بار نوشتم بازیگر نقش سینا.
پاسخ: اوووووووووووووووووووووورین رزااااااااااااا جون خوتممممممم هه منم به تعداد اعضای خونادمون رفتم ولی اجازه ندادم اونا نظر بدن نقطه ضعفو نوشتم ازاده زارعی نقطه قوتم که دیه سرورمون اقااااااااااااااااااااااا سااااااااااااااااااااااام خخخخ


سحر
ساعت15:41---18 دی 1392
نه رها جون منظورم اون نیست . آخه قیافه ی فرشید نوابی خیییلی برام آشناست . فکر کنم خودش بود چون یکبار که با داییم رفته بودم بیرون دیدم که داشت با داییم حرف میزد .
پاسخ: اقای نوااااااااااااااابی فیلمو سریال خیلی بازی کردن.........اوااااااااااااااا اااااااااا نکنه داییتون دوسته اقای نوابی باشن اونقت با زیور خانوم ایناااااااااااا فامیل شدیم شوخی شوخی.......


سمیرا
ساعت15:06---18 دی 1392
ممنون...رها جونم...

همیشه به مامانم میگم مامان جان من قدم باید بشه اندازه خانوم چرخنده وگر نه نمیتونم از خجالت با سام رو ره رو بشم...آخه قدم 160.و خوده ایه خییییییییییییلی کمه
پاسخ: عزیزم شمااااااااااااااااااااااهنموز خیلی وقت داری برای قدبلند شدن................رهااااااااااااااااا159 قدش خخخخخخخ


رزا وطن پور
ساعت13:25---18 دی 1392
من یه بار خانم چرخنده رو توی مطب دکتر چشم پزشک دیدم. خیلی خوش اخلاق و مودب بود.
پاسخ: http://www.rcirib.ir/opinion/ ادرس نظرسنجی صداسیما درباره اوای باران شرکت کردی رزاااااااا جون؟منم مصاحبشونو تو گلخانه دیدم خیلی مهربون و دوست داشتنی بودن


سحر
ساعت12:12---18 دی 1392
اواااااااااا جدا این شوهرشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باورم نمیشه .
پاسخ: چرااااااااااا عزیزم باورت نمیشه؟اتفاقاااااااااخیلی به میان


پانته آ
ساعت10:43---18 دی 1392
ا...من این آقاهه میشناسم..پارسالهمین موقعا رفتیم مسابقه کارگردانش همین آقاهه بود..اگه میشناختمش..اگه آوای بارانی بود..واااااااای!!!
پاسخ: کارگردان و بازیگر معروفیه من اقای نوابی خیلی دوست دارم همینطور خانمشونووووو


2
ساعت10:42---18 دی 1392
رها جووون تو نظرسنجی شرکت کردم

دومی رو هم همونی نوشتم که تو گفتی

راستی تو آدرسش به جای icirib بودrcirib


پاسخ: رهااااااااااااا از گلسااااااااا جون تشکر میکنه اورین که ادرس دقیقو پیدا کردی.....گلسا به تعداد اعضای خانوادتون بروووو خخخخخ اخه هردفعه بروی میتونی شرکت کنی خخخخخ


2
ساعت9:09---18 دی 1392
Thank u so much raha



رفتم تو فاز انگلیسی




پاسخ:

اورین راستی گلسا جان برو ادرس زیر تو نظر سنجی اوای باران شرکت کن هر چقدرم بخوای میتونی شرکت کن

www.icirib/opinion

پاسخ:
سوال دومم بزن غیره بعد تایپ کن بخاطر سام درخشانی!!!!!!!!!!!!

پاسخ: پاسخ:http://www.rcirib.ir/opinion/ ادرس نظرسنجی صداسیما درباره اوای باران


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها