کنسرت گروه دارکوب
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

کنسرت گروه دارکوب دی ماه92

از منم دعوت کردند اما من نرفتم

اخه رهاااااااااااااا درس و مشق داشت

تازه بلیطvipواسم فرستادن اما من گفتم نمیااااااااااااااااااااام

این گریم اقاااااااااااااااسااااااااااااااااااام رهااااااااااا دیونه کرد

یک روز موهاشون مشکیه یک روز جو گندمیه!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

ﻓﺮﻧﻮﺵ
ساعت17:45---23 دی 1392
ﻭﺍﯼ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻳﻨﺎ

ﺣﺎﻼ ﺍﻳﻦ ﺳﺎﻡ ﮐﻨﺴﺮﺕ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺣﺎﻼ ﻣﺎ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻴﻢ

ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺵ ﻳﻪ ﻧﻔﺮﭼﻨﺪ ﺻﺒﺎﺣﯽ ﻣﻴﺮﻩ ﺑﺎﻼ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﺍﺻﻼ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﺭﻭ ﻣﺎ ﺍﺩﻣﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﺟﺪﯼ ﻣﻴﮕﻴﺮﻳﻢ.

ﺧﺪﺍﻳﺎ ﭼﻨﺎﻥ ﺍﻧﺪﻳﺸﻪ ﺑﺎﻼﻳﯽ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﺫﻫﻦ و ﻭﻗﺖ ﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺻﺮﻑ ﭼﻴﺰﺍﯼ ﺍﺭﺯﺷﻤﻨﺪﯼ ﮐﻪ ﻣﻴﻤﻮﻧﻪ ﺑﮑﻨﻴﻢ ﻧﻪ

ﻣﻮﺍﺭﺩ ﻓﺎﻧﯽ و ﺯﻭﺩ ﮔﺬﺭ

ﺍﻣﻴﻦ
پاسخ: سلام فرنوش جون....خوش اومدین........شما که اندیشه والایی دارین وقت ارزشمندتون را مثل ما هدر ندهید


رزا وطن پور
ساعت13:15---19 دی 1392
http://www.parsine.com/fa/news/175751/%D8%A2%D9%88%D8%A7%DB% 8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A2%D9%88% D8%A7%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%A7%D8%AD%D8%AA

رها بره به این آدرس ببینه چه مطلب جالبی راجع به آوای باران هست. رزا رها رو میبوسه.
پاسخ: سلاااااااااااااااااام عزیم ممنوووووووووووونم رهااااااااااا هم رزاااااااااااا میبوسه


پانته آ
ساعت20:26---18 دی 1392
رها باور کن رفتم!!!
پاسخ: باور کردم


رزا وطن پور
ساعت16:44---18 دی 1392
لایه اوزون هم بد نیس.
پاسخ:
رزااااااااااااااا بریم گروه موسیقی لایه اوزون تشکیل بدیم پوریا و سام دعوت میکنیم اما دم در مینویسیم ورود پوریااااااااا با سبیل و ساااااااااااااام با ریش پولفسولی ممنوعه خخخخخخخخخخ

پاسخ: راستی تو کامنت خصوصیت ادرس نبود عزیزم رهاااااااااااا کجاااااااااا بره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رزا وطن پور
ساعت13:21---18 دی 1392
یکی از سوتی هام این بود که فکر کردم دارکوب گروهیه که اشکان خطیبی توش میخونه. بعدا فهمیدم اسم گروه اشکان ترافیکه.
پاسخ:
سلام عزیزم همه خواننده شدن خخخخخخخخخ

پاسخ: چه اسمهایی ترافیک دارکوب خخخخخخخخخ منم یک گروه بزارم اسمش بزارم الودگی هوا......


پانته آ
ساعت10:08---18 دی 1392
داداش آخرش منو با این یقه ات جوووونمرگ میکنی!!!ولی عین خودم فک کم دور از جون حالت خفگی بهت دست میده!!که یقه ات اون شکلی میشه!!حالایه دکمه عیب نداره چرا دوتا آخه؟؟؟



راستی رها من به این نتیجه رسیدم که زنجیره طلا زرده!!!یه عکس از پشت صحنه رویای گنجشکها دارم تو اون دیدم منتهاش عسه رو نمیدونم چون یوخده یه جوریه!!



(عسکه با این زیرپیراهن سفیدا که شبیه تیشرته هستش!!!!منم خجالتی!!
پاسخ:

بله منم اون عکسو دیدم ولی دقت نکردم..............پانته ا استخدام نیوز مرتب برو........تو نظر سنجی سریال اوای بارانم برو

www.rcirib/opinion

پاسخ:
سوال دمم بزن غیره بعد تایپ کن بخاطر سام درخشانی خخخخخ

پاسخ:http://www.rcirib.ir/opinion/ ادرس نظرسنجی صداسیما درباره اوای باران


2
ساعت22:00---17 دی 1392
گلسا هم رفتتو آریاپیکس نظر گذاشت رهاجججوووووننننن


پاسخ: افرین گلساااااااااااااااااااااااا جونی خوتم


سمیرا
ساعت21:43---17 دی 1392
رها جان دستورت اطاعت میشود...آریاپیکس نظر گذاشتم...
پاسخ: رهااااااااااااااااا از سمیراااااااااا جون تشکر میکند


سمیرا
ساعت21:39---17 دی 1392
...رهاااااجونم خیلی بامزه ای خیلی دوست دارم
پاسخ: قوربون ابجی سمیرا قشنگ خوتم بروم


2
ساعت20:17---17 دی 1392
پس اگه رفته بودیم گوش درد می گرفتیم

بعدش من وسط امتحانات از رشت بیام تهران که چی بشه

تازه به گفته ی خودت حالا کنسرت عقاب بود یه چیزی

خخخخخخخ
پاسخ: اره عزیزم ندیدی دارکوب ها چطور تق تق به درختان میکوبند.......خخخخخ


2
ساعت19:40---17 دی 1392
ایولللللللل

خیلی باحالیا


پاسخ: قربووونت


2
ساعت19:36---17 دی 1392
خخخخخخخخخخ......به نکته خوبی اشاره کردی

کنسرت عقاب نبود که...
پاسخ: گلساااااااا یک زمانی حامد بهداد تو این گروه میخوند.........خخخخخخخخ الان نمیدونم چی به چیه اما مطمئنم گوشهای اقای درخشانی بعد اجراااااااا دارکوب درد گرفته خخخخخخخخ


2
ساعت19:02---17 دی 1392
گفتم چرا تو عکسا نیستی

پس درس داشتی

منم دعوت بودم ولی مگه این مدرسه میزاره

_______________

باز هم

Thank u
پاسخ: افرین که شما هم نرفتی حالا کنسرت عقاب بود یک چیزی که میره کنسرت دارکوب........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها