عکس چرخنده و درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس با تشکر از شکیلااااااااااااجونم وب عشق است مثلث دوستی

عکس جدید اقای درخشانی و خانم چرخنده

بازیهای فوق العاده خوبی از این دو هنرمند خوبمون در اوای باران شاهد هستیم

خسته نباشید ممنووووووووووووووون



نظرات شما عزیزان:

هدیه سادات
ساعت11:44---16 فروردين 1393
من الهام جووووووووووووووووووووووووووووو ووون را خییییییییییییییییییییییییییییی لی دوست دارم بهتره بگم عا شششششششششششقشم اخه خیییییییییییییلی نازه مخصوصا توی این عکس من 11 ساله هستم
پاسخ: خوش اومدی به وبمممممممممم هدیه جان


هستی
ساعت9:19---24 دی 1392
چقدر به هم میاین

نفس
ساعت19:08---17 دی 1392
چقدرنازه این الهام.
پاسخ: اره منم دوسش دارم خیلی


پرند
ساعت13:20---17 دی 1392
نه با خودش گفته این پرند چقدر حرف میزنه(یه مدت خیلی کامنت میدادم دیگه فک کنم ضله شده بود)بذار یکمم غور غور کنه
پاسخ: واااااااااااااااای عزیزم مردم از خنده خخخخخخخخخ.........همینو براش بفرست بزار اقا بخندن نیس یک مدت از دست زن و بچه عبی هستند برای روحیه شون خوفه خخخ......


پرند
ساعت13:04---17 دی 1392
خخخخخخخخخخ نه بیشتر دوست داشته من غور غور کنم
پاسخ: خخخخخخخخخخ شایدم دوست داشته رهااااااااا خیط کنه 3کنه خخخخخخ پرند حالا که اینطور شد براشون دوباره بفرست متوجه شن منو تو از این بیدها نیستم با این بادهااا بلرزیم هههههه


پرند
ساعت12:31---17 دی 1392
خود دانی اگه موقعیتش پپیش اومد که میفرستم کامنتتوحتما



ولی اون کامنت رو خونده،فقط خواسته من غورباغه شم که شد
پاسخ: نه من فکر کنم خواسته من ضایع شم خخخخخخخخ


2
ساعت11:29---17 دی 1392
رهاجججججججووووووووننننننننن

اسم من هست گلسا تو صفحه نهم نقد آوای باران تو مای استار هم گفتم

چون احساس کردم اسممو نمیدونی گفتم که گفته باشم تا بدونی

your friend golsa

love u
پاسخ: سلااااااااااااااااام گلسااااااااااااااا جووونم توست دااااااااااااااااااالم میسی که اسمتو گفتی


2
ساعت10:50---17 دی 1392
thank you my friend
پاسخ: i love yuoooooooo 2 my lovely


شكيلا:وب مثلث دوستي
ساعت10:21---17 دی 1392
رها جان نمي خواد بدي...پيدا كردم
پاسخ: اوررررررررررررررررررررین عسیسم به بقیه طرفدارایی که ما نمیشناسیم شوما میشناسی هم بده


شكيلا:وب مثلث دوستي
ساعت10:15---17 دی 1392
سلااااااااااام

خواهش ميكنمم عزيزم

راستي ادرس استخدام نيوز زو دوباره بده
پاسخ: یعنی روم نمیشه تو رویت نیگااااااااااا کنم بس تموم عکساتونو از تو وباتون کندم اوردم ایطرف خخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها