اشکهای بنیامین
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

واقعا متاسفم بنیامین عزیزم

روح نسیم عزیز شاااااااااااااااااد

حتما در جریان اخبار هستید که یک206 با سرعت بسیار زیاد به ماتیز

بنیامین برخورد میکنه و متاسفانه همسر بنیامین فوت میکنه

یک لحظه درنگ............

لطفا روی پست زیر کلیک کنید

عکس همسر بنیامین



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت17:56---9 دی 1392
گریه نکن عزیزم. خدا بهت صبر بده.

رزا وطن پور
ساعت22:13---8 دی 1392
واقعا تسلیت میگم. هم به بنیامین هم به نفس هم به پانته آ. منم پدربزرگم رو توی شب تاسوعا از دست دادم. واقعا سخت بود. سخته که آدم یک تیکه ازوجودش رو بذاره زیر خاک. دیدن اشک های داغ دیده هم خیلی سخته. اشک های بنیامین صورت من رو هم خیس از اشک کرد. من اشک های نفس رو ندیدم. اما میتونم دل شکستگی اش رو حس کنم.
پاسخ: وای من این عکسهای بنیامین میبینم غم عالم میاد تو دلم........رزا جونم منم پدر بزرگ مادربزرگم از دست دادم......خیلی روزای بدی بود.......ولی فوت برادر نفس خیلی منو ناراحت کرد مخصوصا که نوید فقط14سالش بود طفلک نفس خدا میدونه چه روزای سختی داشته ولی خداروشکر که مادرشون سالم هستند..........


سحر
ساعت11:41---8 دی 1392
آخی طفلک آدم دلش میسوزه !! معلومه خییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییلی خییییییییییییییییییییییییییییی یییییلی خییییییییییییییییییییییییییییی لی خیییییییییییییییلی عاشقش بوده !!!
پاسخ: اخ منم خیلی دلم میسوزه................


پانته آ
ساعت10:23---8 دی 1392
آخ...عجب از این روزگار.. نامردی که زد به ماشین بنیامین..نمیدونم چی بگم.. اشکم در اومد... واقعا ا خدا میخوام که به بنیامین و همچنین نفس عزیزم صبر بده و اون دو نفر رو بیامرزه..خیلی سخته.. من خودم 7-8 سالم بود که پدر بزرگمو از دست دادم... امسالم که پدربزرگ مامانمو...که من میشدم نتیجه اش.. خیلی سخته.. به قول نفس فرقی نمیکنه چه نسبتی دری..مهم اینه که اون عزیزت بوده..
پاسخ: ای خدااااااااااااااااا منم خیلی دلم میسوزه این عکسها میبینم...........طفلی دختر کوچولو بنیامین..منم پدربزرگ مادربزرگمو فوت شدن خیلی دلم براشون تنگ میشه................


نفس
ساعت21:31---7 دی 1392
بازم از همه ی دوستای خوبم تشکر میکنم. از همه تون ممنونم. ممنونم که توی این شرایط منو تنها نذاشتید. خیلی دوستون دارم.
پاسخ:
از طرف همه بچه هاااااااااااااا خواااااااااااااااااهش میشود نفس جون

پاسخ: منم خیلی توست دالم بوووووووووووس بیا بقلم


نفس
ساعت21:23---7 دی 1392
یاد درد خودم افتادم رها. با دیدن اشکاش اشکم درومد. الهی بمیرم. من میدونم اون چی میکشه. از دست دادن عزیز خیلی سخته. فرقی نمیکنه زنت باشه یا برادرت. مهم اینه که تو دیگه برای همیشه عزیزت رو از دست دادی. بنیامین نسیم و از دست داد و من نوید رو. امیدوارم جفتشون بهشتی بشن.
پاسخ: وااااااااای نفس بخدا امروز من این عکسهای بنیامین دیدم همش یاد تو بودم چقدر خوب شد اومدی سر زدی عزیزیم بیاااااااااااااااا بغل خوتم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس ایشالا جفتشون بهشین هم نسیم هم نوید.خیلی مواظب مامانت بااااااااااااااااااش گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها