مراسم7همسر بنیامین
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

و عکس اخری با تشکر از سپیده جووونم و شکیلااااااا جووونم



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت12:47---24 اسفند 1392
آخی بیچاره بنیامین دلم براش کبابه

فاطره
ساعت12:41---8 دی 1392
خدا بيامرزه- خيييييييييييييلي دردناكه مخصوصا اگه يك دفعه اي عزيزتو از دست بدي
پاسخ: سلام عزیزم به وبم خوش اومدین


سحر
ساعت11:50---8 دی 1392
من با گوشی خودم - مامانم - بابام - خالم - دختر خالم - پسر داییم اس دادم . با گوشی بقه هم میخواستم بدم که دیگه شرمنده ندادن.
پاسخ: اوررررررررررین اورین سحر جوووووووووووووووووووووووووووون


سحر
ساعت11:48---8 دی 1392
یعنی اون عکاس شفت کی بوده ؟؟؟؟؟؟من نمیدونم . آخه این چه وضعه عکس گرفتنه؟؟؟؟؟؟؟

مرسی رها جوووووووون
پاسخ: منم نمیدونم این چه مدل کادر بستنه تو عکاسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوااااااااااااااااااااااهش عزیزم


مهلا (بانو)
ساعت20:08---7 دی 1392
مرسی عزیزم
پاسخ: خواهش میشود باااااااااااااااااااااااااااانو


طناز
ساعت12:49---7 دی 1392
سلام

مرسی از عکسا

من با دوتا خط فرستادم
پاسخ: سلااااااااااااااااااااام طنااااااااااااااز جون خوتم اورین میسی بووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها