عکس باران اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

ازاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال اوای باران



نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت18:25---31 تير 1393
اقای سهیلی زاده من را خوشحال کردیند:):)

فاطمه نرگس
ساعت20:21---25 بهمن 1392
البته باران ازهمه

ممتاز
ساعت14:13---12 بهمن 1392
اوا سینا وبیتا از هم ه خوشگل تره
پاسخ: من که نه زیبایی تو باران دیدیم نه در بیتا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


کمند
ساعت14:29---11 بهمن 1392
عالی بود

رها
ساعت22:10---10 بهمن 1392
بیتا از همشون خو شگل تره بود و هست
پاسخ: اول شکیب بعد بیتا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


المیرا
ساعت18:13---10 بهمن 1392
خیلی خوب بود سوسک توله هاااااااا خخخخخخخخ:):)
پاسخ:
جاااااااااااااااااااااان با نویسنده بودید یا کارگردان؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ یا بازیگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ثقلین
ساعت21:56---8 بهمن 1392
من باران رادوست دارم
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین


ندا جونننن
ساعت18:45---8 بهمن 1392


سلام خیلی ممنونم از فیلم فشنگ اوای باران واقعا فیلم جالبی هستش من خیلی بدم از نادر زیور شکیب و سینا میاد خیلی بی رحم هستن
پاسخ: سلام ندا جان خوش اومدین


هستی جون
ساعت17:15---7 بهمن 1392
من میگم این سیناااااااا عجب ادم باحالیاااااا یعنی بیتا اینقدددددددرررررر احمقه که حرفای تابلوئه سینا رو باور کرده بود داشتیییییین دیالوگووووووو سینا میگف من ب خاطرت با همه دوس دخترام کات کردممم ای جووووووونم ضایع بود دروغمیگه نههههههه؟؟؟؟
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین........بیتا اصلا مخ تو کلش نیست فقط ادعا داره


الکسا
ساعت23:47---6 بهمن 1392
سلام از این ها متنفرم شکیب افرین نادر سینا
پاسخ: سلام عزیزم منم از افرین سینا خوشم نمیاد امااااااااااا نادر شکیب دوست دارم عالی بازی میکنند اقای درخشانی و احمدی........


bahar
ساعت21:30---5 بهمن 1392
سلام عالی بود عکس هاتون وب تون عالی بود امید وارم ازوب من هم دیدن کنید خیلی ممنون
پاسخ: سلااااااااااااااام عزیزم ممنونممممممم حتما میام پیشت


باران
ساعت13:33---5 بهمن 1392
سلام بچه ها من 8 سالمه خوبید
پاسخ: سلام خوش اومدی باران جونمممم


نازی
ساعت14:10---3 بهمن 1392
من از باران فرید مرتضی طه مرضیه خوشم می اید به نادر وزیور بگویید مهربان باشند من 9سالمه
پاسخ: عزیزمی نازی جون....میسی از کامنتت گلم بووووووووووس.......نادر زیور که نمیشه کاریشون کرد........اما هم اقای درخشانی هم خانم چرخنده خیلی مهربونن بیشتر از اونی که فکرشو بکنی


نازی
ساعت14:08---3 بهمن 1392
من از باران فرید مرتضی طه مرضیه خوشم می اید به نادر وزیور بگویید مهربان باشند

sara
ساعت10:02---3 بهمن 1392
همتون حسودید همه قشنگ بازی میکنن
پاسخ: اوااااااااااااااااااااااا همه نظرشونو گفتن عزیزم شما هم نظرتونو بگید چرا برچسب میزنید؟؟؟؟؟؟؟بعد به چی حسودیمون بشه؟


سونیا
ساعت14:28---2 بهمن 1392
سلام من خیلی فیلمتون رو دوست دارم امید وارم باران پیدا بشه و سینا بمیره وزیور و نادر هم بمیرن
پاسخ: سونیاااااااااااااا جان نگو عزیزم..............من خیلی نادر زیور دوست دارم...........فقط سینا بمیره......یک تشیعع جنازه بسه تو سریال


اتنا
ساعت20:57---1 بهمن 1392
سياوش خيرابى بهترين بازيكر در فيلم اواى بارانه
پاسخ: سلام عزیزمممممممم


ازاده
ساعت20:34---1 بهمن 1392


مریم
ساعت18:38---1 بهمن 1392
یکم تاره
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین


مهشید
ساعت21:37---30 دی 1392
من عاشقق مهران رنجبرم ینی کیانووش جوووووووووووووون

ملیکاحسنخانی
ساعت21:24---30 دی 1392
عاشق فیلمتونم.

همسری قلبمه
ساعت21:13---29 دی 1392
خانم زارعی یک هنرمند واقعیه با این که 23 سال بیشتر نداره و کار اولش هم هست ولی بسیار عالی بوده من مطمئنم که کارهای بعدیش بهتر و عالی تر هست. چهره و حالت بازیش هم شبیه به یه دختره که تو اون محیط با اون وضعیت زندگی کثیف و بی خودی بزرگ شده
پاسخ:
سلام خانم زارعی بازی اولشون نیست...........یک فیلم سینمایی بازی کرده در جشنواره فجر پارسال فکنم...........ضمن اینکه دستیار کارگردان دو تا فیلمم بوده.........

پاسخ: 27 دی خانم زارعی مهمان برنامه گلخانه بود دقیقاااااااااا خودشم عین باران بود هم بازیش هم چهرش


سما فتح العلومی
ساعت13:28---29 دی 1392
من از کار گر دانشان اقای حسین سهلی زاده خیلی ممنونم وارزوی سلامتی برای بازیگران و کسانی که پشت صحنه همکاری می کردند خیلی تشکر می کنم
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین به وبم


نیوشا
ساعت12:24---29 دی 1392
این باران واقعی اومده بود شبکه سه چرا اون طوری حرف میزد؟؟؟؟لباسشم واسه تلویزین مناسب نبود حتی خودشم داحت نبود
پاسخ: نیوشااااااااااااا جان باهات موافقم عزیزم لباسش که راحت نبود حرف زدنش همون باران بود خودشم همون باران بود...........در واقع ازاده زارعی همون بارانه احتمالا همین یک مدلو بلده بازی کنه.........با خانم چرخنده مقایسشون کن.......درسته خانم چرخنده خیلی باسابقه اند و حرفه ای..........اما هنرمند باید تفاوتی بین بازیش و خودش باشه............من خندم گرفته بود مجری از بیتا باران میپرسید چندتا کار بهتون پیشنهاد شده؟؟؟؟؟؟؟؟والااااااااااا رهاااااااااا هم اگه کارگردان بود به این بازیگراااااااااااا نقش نمیداد.......


جمال
ساعت21:53---28 دی 1392
ایشاا... چشمای شکیب کور شننننننننننننننننن!!!

اگه اینجا بود همین الان خفش میکردممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممم!!!
پاسخ: چقدر خشن!!!!!!!!!!!!!!!


سونیا
ساعت22:00---27 دی 1392
ایشاااااااالله باران ب فرید برسه

بیتا از سینا جداشه

سینا و زیور برن زیر دستگاه پرس
پاسخ: سلامممم خوش اومدین


مارال
ساعت17:06---26 دی 1392
باران خیلی هم خوشگله.عشق مننننننننن سیاوشه.

فاطمه و کیمیا
ساعت15:43---26 دی 1392
ایشاا... این زیور بره زیره تریلی

پروانه
ساعت19:44---24 دی 1392
سلام امیدوارم که فرید وباران به هم برسن
پاسخ: اوااااااااااااااا یعنی عاشقانه تموم شه خوب اگه اینطوری شه دایی طاهاااااا هم مجبوره پدر شوهر دخترشو ببخشه


فاطي
ساعت14:24---24 دی 1392
باران خيلي خوب بازي ميكنه دمشگرم

ف
ساعت13:25---23 دی 1392
من از نقش باران و طاها خوشم میاد امیدوارم فرید وباران به هم برسن

نازی
ساعت11:34---22 دی 1392
ازسینا.بیتا.زیور.نادر متنفرم خداکنه فریدوباران باهم ازدواج کنن
پاسخ: سلام ولی من دوست ندارم اخرش به ازدواج ختم شه......


ملیکا
ساعت16:20---20 دی 1392
عاشقتم

ارزو
ساعت15:31---20 دی 1392
سلام بچه ها منم با همتون موافقم این باران خیلی زشته باید یکی دیگه رو واسه این نقش انتخاب می کردن ولی اونایی که میگن سیاوش خیرابی زشته خیلی بی سلیقه اند خیلی هم خوشگل و جیگره


پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی..............اقا سیاوش زشت نیست اینجا خیلی مثبته دیگه.......


ادم اهنی
ساعت19:36---18 دی 1392
زشت که هست ولی خوب بازی کرده
پاسخ: سلام ادم اهنی خوش اومدین به وبم بازم بیایید خوشحال میشم


عارفه
ساعت19:16---16 دی 1392
کسایی که گفتن باران زشته اشتباه کردن چون که خدا همه چیز را زیبا افریده
پاسخ: سلام عارفه جان خوش اومدین گلم


مریم
ساعت20:14---13 دی 1392
بینش زشت هرگز قادر به درک زیبایی ها نیست
پاسخ: ممنونم جمله قشنگیه..........دوستانم و من در این وب هیچ وقت درباره شخص بازیگر نظر نمیدیم.........هر انچه که میگیم مربوط به کرکتری است که بازی میکنه.........چهره خود بازیگر مد نظر مانیست ............نظرمون درباره گریم و چهره پردازی شخصیت باران در اوای باران است ربطی به خانم ازاده زارعی ندارد.........امیدوارم سوتفاهم نشده باشه


علیرضا
ساعت21:27---11 دی 1392
من عاشق باران هستم اون خیلی خوب بازی میکنه .

ترانه
ساعت18:08---11 دی 1392
اتفاقاباران خیلی قشنگ بازی کردبااین ک کار اولشه اما خیلی نقششوخوب بازی کرد مطمعنم اگر کسی دیگ میومدنقش باران بازی میکرد کارش خوب از آب درنمی اومد.درضمن قیافه باران هم خیلی قشنگه نه ای ک مثل بازیگرای دیگ البته ببخشیدابعضیاشومیگم رفتن کل صورتشونوعمل کردن چون اگ عمل نمیکردندحتامگس هم حاضرنبودروصورتشون بشینه.من درکل آزاده روخیل 2س دارم نقش باران هم خیلی خوب بازی کرد البت ای فقط نظرمن نی نظر 2ستان وفامیلوآشناهام هستش و وروداونوتوعرصه بازیگری تبریک میگم
پاسخ: سلام ترانه جون خوش اومدین خانم زارعی دستیارکارگرادن بودند یک فیلم سینمایی هم بازی کردند من لحن لاتی حرف زدنشو دوست ندارم البته این مربوط به بازی باران نیست کارگردان اینطور ازش خاسته اما به هر حال من کرکتر باران با بازی ازاده زارعی تا اینجای کار دوست نداشتم........


ارتین
ساعت16:32---11 دی 1392
سلام ازاده زاعی خیلی قشنگ بازی کرده ای من میخواهم یک بار دیگر این فیلم را پخش کنن
پاسخ: ممنون از کامنتتون


ع
ساعت0:17---11 دی 1392
باران چهره اصلیش زیاد خوشگل نیست اما تو این فیلم بد نیست وبه نظرمبرعکس نظر شماها از بچگیاش خوشگلتره فقط فرید از همشون خوشگلتره .
پاسخ باران کوچولو قشنگ بود اما ازاده زارعی نه......


نوشا
ساعت23:28---10 دی 1392
سلام خوبی؟ازاده زارعی متولد کدوم شهره؟ومدرک تحصیلیش چیه؟
پاسخ: سلام عزیزم نمیدونم


نجات یافته
ساعت3:39---9 دی 1392
سلام. من یه تیکه از زندگیم شبیه بارانه...

خیلی به این فیلم علاقمندم ولی نمیدونم چرا باران سراغ باباش تو این سالها نرفت...

من بابام را تو 8سالگی ازدست دادم.مامانم هم دوستم نداشت....12سالگی از شدت فقر از خونه فرار کردم.از شهرستان خودمون خارج شدم وبه استان........وارد شدم .من الان هم سن بارانم. اونم تقریبا هم سن من بود که از خانه خارج شد.ولی من تحمل فساد خیابونو نداشتم.تواون نصف روز اینقدرچیز دیدم که جلوی در مغازه ای گریه ام گرفت نشستم گریه کردم.خانمی از تو کوچه میامد بیرون به وضعیت من رسیدگی کرد....بهم میگفت تو با این زیبایی که داری چه مشکلی داشتی که از خونه فرار کردی من فقط گریه میکردم.برام تاکسی گرفت و منو به شهر خودم برگردوند.ماخیلی فقرکشیدیم. حالا من ازدواج کردم وبچه دارم.هنوز طعم فقر زیر زبانمه...طعم یتیمی...و خداراشکر که من نجات پیداکردم وگرنه منم مثل باران یه گدامیشدم...
پاسخ: سلام اخه باران اصلا نمیدونست باباش کجاست.اما میتونست بره خونه خودشون منم نمیدونم چرا نرفت..........خداروشکر که الان زندگی خوبی دارید


دلارام
ساعت14:57---8 دی 1392
من نقش فرید رو دوست دارم فقط کاش اخر فیلم این زیور و بیتا ونادر4324 با دستای طاها نابود بشن
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی به وبم مطمئنن یک بلایی سرشون میاد........وااااااااااااای بیتا و سینا رو مخ من هستند اه اه........بازی نادر زیور دوست دارم..طفلی دایی طاهااااا....دلارام جون پستای جدید این سریال تو وبم هست بخونشون


سحر
ساعت11:43---8 دی 1392
حالم از بیتا - سینا - باران بهم میخوره . دیشب که همش رو اعصابم بود با اون ریختش و لحن حرف زدنش.
پاسخ: من دیشب ندیدم..............جیغ بنفش............از فوتبال متنفرم الان متوجه شدم تکرارشو ساعت12گذاشته..........جییییییییییییییییییییییییغ.........منم از این سه تا بدم میاااااااااااااااااااااااااااااااد


رزا وطن پور
ساعت21:49---5 دی 1392
کلا از این سریال زده شدم. این از اون فرید پاستوریزه این از اون بیتای پررو این از اون سینای مسخره اینم از باران. با اومدن باران دیگه سرویس این سریال تکمیله. نظرت چیه رها جون؟
پاسخ: دقیقاااااااااااااا باهات موافقم این هنرپیشه های تازه وارد هیچ کدوم چنگی بدل نمیزنن........سیاوش خیرابی هم این نقش بهش نمیاد.........با اومدن باران و دارودستش گل بود سریال به سبزه هم اراسته میشود..........


مهلا (بانو)
ساعت21:35---5 دی 1392
رها جون من رفتم کافه سینما رو امتیاز اون دختره کلیک کردم امتیازش کم شد رو امتیازهای خودمون هم کلیک کردم امتیازمون بالا رفت
پاسخ: اورین ولی مرتب بروید هر دفعه که اینترنت قطع وصل شه میتونید دوباره امتیاز بدین...........


مهلا (بانو)
ساعت20:23---5 دی 1392
وای خدای من این بارون چقدر زخمت و بی ریخته
پاسخ: اره خدایش.........اون از بیتا اون از فرید اینم از بااااااااااااااااااارون!!!!!!!!!!!ااااااااااااااااایش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها