سام درخشانی و امیرمحمد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

اقااااااااااااااااساااااااااااااااام درخشانی و امیرمحمد متقیان



نظرات شما عزیزان:

یه عاشق امیرمحمد
ساعت9:46---11 دی 1392
الهی قربونت برررررم امیرمحمد

سحر
ساعت11:45---8 دی 1392
الهی فداش بشم خییییییییییییییییییییییییییلی ناز شده .

تیپشو نگا !!!! خوشم میاد بلده چه طوری تیپ بزنه که همه رو دیوونه ی خودش کنه !!!!!!
پاسخ: بله دیگه..............هر چی بپوشن بس خوشتیپن رو تن اقااااااااااااااااا جلوه ای دیگه داره......


تمامِ هیچ...
ساعت16:40---7 دی 1392
سلااااااااااااااام

راستش...

راستش عاشق وبت شدم
پاسخ: سلاااااااااااااااام ممنونم چقدر خوب که مثل من تایپ میکنید وبم هم شما دوست دارد


صبا
ساعت19:48---6 دی 1392
خیلی خوشگل بود عزیزم....مرسی اینجا مهربونیش خیلی معلومه !!
پاسخ: به سلاااااااااااااااام صبااااااااا جونم کامنت برات تو کافه سینما گذاشتمااااااااااا ایا خوب بود؟؟؟؟؟؟؟خیلی خواهش میشود عزیزم


فقط امیرمحمد متقیان
ساعت17:45---6 دی 1392
امیرمحمدمتقیان خوشگل تر از سام
پاسخ: سلااااام خوش اومدین


سمیرا
ساعت14:04---6 دی 1392
پانته آ دست رو دلم نزار...اره فهمیدم

ایشالا بیارنش اصفهان منم یه نفس راحت بکشمولی اگه میخواستم ببینمش اون ده هزار باری که اومدیم تهران میدیدمش

ولی من دلم ررررررررررررررررررروشنه
پاسخ: اقااااااسااااااااااام زنده رود میایند شما هم میبینیدشون ایشالاااااااااا


پانته آ
ساعت14:44---5 دی 1392
خانوما ، سمیرا جون،پایتختو میخوان ببرن یه جای دیگه...احتملا سمنان .البته حالا حالا ها که نمیشه...هم مخارجش سنگینه و هم سخته... من که امیدوارم عوض نشه ولی اگه شد خب شده دیگه چی کارش کنم؟؟
شاید داداشی هم به خاطر کارش بره.اونوقت از دسترس ما هم خارج میشه!!!
چه اینده رو من میبینم!!!


پانته آ
ساعت12:49---5 دی 1392
رهااااااااا!!!
وبت جادوئیه؟؟؟
کامنتا بعضی وقتا پررنگ میشه!!!


سمیرا
ساعت12:18---5 دی 1392
دیگه دارم دیوونه میشم چرا چرا چرا من سام و نمی بینم کاری کردم که خدا نمیخواد؟

خداجونم شکرت ولی چرا...(شاید یه جور امتحانه)
اخی عزیزم میبینیشون ایشالااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت12:07---5 دی 1392
مامانی رهااااااااااااااااااااااااا!!!!
من جواب ماریا ندم خنک نمیشم!!!!

من رفتم!!!!!

عجب رویی داره ماریا!!!!
پاسخ: روی امتیازاش کلیک کن امتیازش بیاد پایین به بقیه هم خبر بده میسی


سمیرا
ساعت5:55---5 دی 1392
مامااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اان
پاسخ: عزیزم چی شده؟


مهلا (بانو)
ساعت0:44---5 دی 1392
بانو به فداتون اقاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا



که انقدر شما مردمی هستین و کوچیک و بزرگ براتون فرقی نداره



مرسی رهایییییییییییییی
پاسخ: خواهش میشود بااااااااااااانو ادرس قبلی کاافه سینما بروید ماریا جواب هممونو داده!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها