مراسم ختم همسر بنیامین
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

به گزارش دو روز، ظهر دیروز و از ساعت ۱۴:۰۰ ، مراسم ترحیم همسر «بنیامین بهادری» در مسجد الرسول (ع) منطقه سعادت آباد تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «علی ضیاء» پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تسلیت به خانواده بنیامین بهادری و بازماندگان آن مرحومه، مدیریت برنامه را بر عهده گرفت. سخنرانان و مداحان مختلفی در طول مراسم به ایراد سخنرانی و تلاوت قرآن پرداختند تا فضایی معنوی در جمع حاضرین حاکم باشد.

علی مرادخانی (معاونت امور هنری وزارت ارشاد) به همراه هیات همراهش، از همان ابتدای برنامه وارد محل برگزاری مجلس ترحیم شد تا حضور این مدیر دولتی در این مراسم، مورد توجه عکاسان و اهالی رسانه قرار بگیرد.

چهره ها و اساتید زیادی با حضور در مسجد الرسول (ع)، با «بنیامین بهادری» و خانواده مرحومه ابراز همدردی نمودند و میزان حضور جمعیت به قدری زیاد بود که از اواسط برنامه تا انتهای آن، ورود و خروج ها به صورت صفی انجام شده تا همه حاضران بتوانند برای دقایقی در محل مجلس حضور یابند و بتوانند به ابراز همدردی با خانواده مرحومه بپردازند.

بنیامین بهادری به همراه «محسن رجب پور»، «نیما وارسته»، «علی منصوری» و «فرید احمدی» در ورودی سالن مجلس ایستاده بودند و ضمن تشکر از حضور تک تک حاضرین، به ابراز همدردی آنها پاسخ می دادند. برنامه علیرغم اعلام قبلی تا حدود ساعت ۱۶:۰۰ و به دلیل استقبال و حضور پررنگ مردم ادامه پیدا کرد و سرانجام در حالی پایان یافت که هنوز عده زیادی در بیرون مسجد در صف ورود به محل برگزاری برنامه بود

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت3:22---7 دی 1392
خیلی حالم گرفته شد ایشالله غم آخرش باشه
پاسخ: خبر خیلی تاسف باری بود منم چند روز حال خوشی نداشتم


رزا وطن پور
ساعت21:56---5 دی 1392
آخی. طفلی بنیامین.
پاسخ: خیلی سخته...........


سحر
ساعت16:00---4 دی 1392
اواااااااااااااااااا باز علی ضیا !!!!!!!!!!!!! مجری دیگه ای نبود . واقعا خدا صبرش بده از دست دادن یک عزیز خییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییلی سخته !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ: من فکر میکردم اقای علیخانی مجری باشن.........


مهلا (بانو)
ساعت0:24---4 دی 1392
راستی رها جون ادرسو بذار تو وبت که روش کلیک کنیم بریم تو همون پست کافه سینما مستقیم که بچه ها پراکنده نشن مرسی
پاسخ: http://caffecinema.com/cinema/news-iran/34-news-iran/14527-1392-10-02-15-17-07.html


مهلا (بانو)
ساعت0:13---4 دی 1392
رها حون من رفتم کافه سینما کامنت گذاشتم به بقیه بچه ها هم تو وبلاگ هاشون یا تو مسنحر گفتم که برن تو هم باز تاکیید کن
پاسخ:
ممنونم بانو اما بلد نیستم ادرس بزارم که کلیک کنیم بریم اون سایت همین جا ادرسو گذاشتم الان کامنتهامون تایید شده من رفتم

پاسخ: افرین که به همه خبر دادین من تو پست اول سحر که مال اوای بارانه دوباره ادرسو گذاشتم


مهلا (بانو)
ساعت18:53---3 دی 1392
واقعا متاسفم







و از خداوند طلب صبر برای بازماندگان اون مرحومه دارم
http:
پاسخ:منم به بنیامین و خانواده عزیزش تسلیت میگم


ستیلا
ساعت18:22---3 دی 1392
آخی آقای درخشانی


طفلی آقای بهادری خدا بهشون صبر بده


من خودم سامیار کوچولومو از دست دادم میفهمم از دست دادن یه عزیز چقدر سخته
پاسخ:

پاسخ: واقعا سخته عزیزم...............خدا بهشون صبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها