کل کل جمشیدی و علی ضیا
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

دیشب برنامه (برف میباره) حول و حوش ساعت یک بعد از نیمه شب میزبان اقای پژمان جمشیدی و مادرشون و نوه شون ترگل بودن اقای جمشیدی کوچولواز انتقاداتی که به ورودش به صحنه تئاتر شده بود گفت

علی ضیا هم گفت اگه یکی یک شبه بشه عضو تیم ملی شما ناراحت نمیشی؟

جمشیدی ادامه داد اگه همه مردم قبولش داشته باشند و بگن بازیکن عالی هست چرا که نه؟

بعد اقای جمشیدی گفتند که میخان تولد پدرشونو تبریک بگن بعد از تبریک اقای جمشیدی به پدرشون.......

علی ضیا گفت=قبلش گفتی بابام معلم زیسته الان میگی معلم زمینه و زیسته

جمشیدی=از من نمیتونی اتو بگیری اقا خواهش میکنم فیلمو برگردونین عقب اگه من اشتباه گفتم.......

علی ضیا=من شام مهمون تو

جمشیدی=تو و سام درخشانی هر دوتون مهمون من

خلاصه فیلمو برگردوند عقب و اقای ضیا باخت!!!!!!!!!!

علی ضیا=اقا من یک ساله حقوق نگرفتم پول ندارم من فقط فلافل میدم

پژمان جمشیدی=درسته پیر شدیم اما حواسمون جمع هست........

خلاصه خندیدند و بعد.......

علی ضیا گفت=سام درخشانی تنها استقلالی هست که من از کل کل کردن باهاش لذت میبرم این روزها هم سریال اوای باران داریم با بازی زیبای سام میبینیم و لذت میبریم سام درخشانی عزیز هم قرار بود به همراه مادر عزیزشون بیان که متاسفانه سام تماس  گرفت و گفته بخاطر اوای باران افیس هست و نمیتونه بیاد

ارش برهانی هم قبل از پژمان جمشیدی مهمان برنامه برف میباره بود برهانی در مورد بازیش در سریال پژمان گفت...........

ارش برهانی=من قبلا در سریال در مسیر زاینده رود اقای فتحی بازی کردم اما در سریال پژمان واقعا سام درخشانی بهم کمک میکرد بهم اعتماد بنفس میدادو میگفت خوبه.......از بس از سام میپرسیدم خوبه یا نه سام میگفت=خوشت میاد هی من بگم خوبه........خلاصه سام درخشانی بهم خیلی کمک کرد و من ازش ممنونم

علی ضیا=ارش اگه سام درخشانی بخواد فوتبالیست بشه بیاد تو تیم ملی نظرت چیه؟

ارش برهانی=خوبه استعدادش که داره فقط باید20کیلو وزن کم کنه

علی ضیا=یعنی منظورت اینه سام اضافه وزن داره؟

ارش برهانی میخندد=نه ماشالا سام خوشتیپو عالیه ولی خوب برای فوتبال حرفه ای وزن باید کم باشه

علی ضیا=اها.....بله سام که عالی و حتما الان داره برنامه ما میبینه امیدوارم دوست داشته باشه جاشم خیلی خالیه.......

-------------------------------------------------

رها چند تا نکته اضافه کنه

1-اجرای علی ضیا واقعا دیشب خوب بود

2-مداح اهل بیت حاج اقا کریمی به همراه مادر بزگوارشون در این برنامه بودند واقعا قسمت جالب بود دست مادرشونو بوسیدند و  قطعه ای هم در مدح خانم زینب(س) به زیبایی تمام خوندند

3-مازیا فلاحی هم مهمان برنامه بودند و فوت همسر بنیامین تسلیت گفت

4-علی ضیا هم درگذشت نابهنگام همسر بنیامین تسلیت گفت و گفت امشب طولانی ترین و تلخترین یلدای بنیامین عزیز است

5-من خودم فکر میکنم سام عزیز هم بخاطر بنیامین نیومده بود چون با هم دوست هستند و دلیل دیگه منم اینکه اقای درخشانی بازیشون در اوای باران تموم شده و اصلا چند وقتیه که گریم اوای باران ندارند....

5-پژمان جمشیدی هم به بنیامین تسلیت گفت

6-قسمتهایی از سریال پژمان هم نشان داده شد



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت15:10---2 دی 1392
یعنی یکی با پشت دست بزنم تو دهن علی ضیا!!!!!!!!!!!!!!!! منو تا ساعت 2 نصف شب بیدار نگه داشته اونوت آخرش میگه آقای درخشانی نمیاد!!!!!!!!!!!! فقط اون لحظه دلم میخواست برم و خفش کنم . فردا صبحش به زور از خواب پاشدم و با اعصاب خورد رفتم مدرسه !!!!!!!!!!! بعدشم تو غلط کردی که از کل کل کردن با سام اونم سر استقلال و پرسپولیس خوشت میاد .
پاسخ: حالا نیست هر وقت کل کل میکنه میبره...........ما که هر وقت دیدیم اقای سااااااااااام ضیا شست انداخت روی بند ............احتما علی ضیا حموم افتاب دوست داره بگیره......


پانته آ
ساعت14:39---2 دی 1392
رهاااااااااا!!

دیشب خواب آقا سااااااام دیدم...

خیلی خوب بوت....

رفتم کلی آدرس وب بچه ها رو دادم... امضا گرفتم...شعر ستیلا رو که تو دفترم نوشته بودم نشونش دادم...اونم گرفت شعرو خوندش و نوشت واسه خودش تو ی برگه... پایین دفترم رو هم امضا کرد...

واسه بچه هاوخودم اما گرفتم... اینجاهایی که خواب دیدم خیابون مدرسمون بوت...فک کن عین خوابم تعبیر شه...وااای...اگه تعبیر شه خداکنه همونقد که تو خواب رو داشتم تو بیداری هم داشته باشم.. کلا خیلی خوب بوت!!!

من تو خوابم این شکلی بوتم:
پاسخ: تصور کن خوابت تعبیر شه ............خوج بحااالت میشه اورین


پانته آ
ساعت23:49---1 دی 1392
آخ آره موشک خورده وسط وب پرند..بهاری اگه اومدی اینجا بدون اصلا نمیشه اومد...من اصلا از مای استار و اینجا نیتونم تکون بخورم..

پانته آ
ساعت22:44---1 دی 1392
اورین...ولی مال بقیه بچه ها وانمیشه...حرصم دراومده!!!حتی با اکسپلورر هم...



این بلاگفا مارو داره واسه خاطر امتحانا میفرسته تو قرنطینه!!!
پاسخ:مال بهار باز میشه مال پرند هم باز میشه اما انگار موشک خورده وسط وبش یک مدلی شده عجیب و غریب


پانته آ
ساعت21:24---1 دی 1392
رها یه قدم جلو رفتم!!!با اکسپلورر رفتم شد!!!
پاسخ:من صد قدم اومدم جلوووووووووووو


سمیرا
ساعت20:09---1 دی 1392
سلام ...یلداتون مبارک ببخشید اگه دیرشد...

خب خدارو شکر که سام نیومد فکر کردم میاد نتونستم ببینم میخواستم گریه کنممررررررررسی که متنو گذاشتی رهاجونم
پاسخ:منم از اینکه نیومدند خوشحال شدم خواهش میکنم متن قابلی برای شما نداره سمیرا جونم حدس میزدم باید شب زود بخوابید برنامه نتونید ببینید واسه همین متنشو گذاشتم گلم بووووووس


نفس
ساعت18:08---1 دی 1392
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم. یلدا مبارک.


تقدیم به همه ی دوستان خوبم. برام دعا کنید. من دیشب یلدای تلخی داشتم و بیشتر از همیشه غمگین بودم.
پاسخ:
سلام نفسم ممنونم منم دیشب یلداااااااااااااای جالبی نداشتم ایشالاااااااا همیشه شاد باشی گلم

پاسخ: نفس جووووووووووووونم کامنت خصوصیتو خوندم خیلی ناراحت شدم واقعا متاسفم عزیزم ایشالا مامانتون هرچی زودتر خوب میشن گلم من و همه بچه ها براشون دعا میکنیم

یگانه
ساعت17:42---1 دی 1392
سلام....اخخخیش چه خوب که دیشب نیومد...

رها جووونم چرا وب سحر باز نمیشه؟؟...کشتتم خودمو....

خخخ ولی دیشب پژمان جمشیدی خیلی باحال بود.
پاسخ: سلام به به یگانه خانم چه عجب یاد ما کردین؟؟بوووووس اره از صبح باز نمیشد اما همین الان من رفتم درست شده عزیزم بله جمشیدی دیشب خیلی باحال بود خخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت16:40---1 دی 1392
رهاااااااااا!!!

مثل اینکه بلگفا با ما سر لج اوفتاده!!!

فک کنم گوگلم ف ی ل ت ر داره میشه!!!

ای خدا گوگلم داره از دستمون میره!!!

تونستی بری مای استار اخبار بهم بگو...و از طرف من عذر خواهی کن که نتونستم بیام و کامنت بذارم... این بلاگفا فک کنم حالا حالا ها سر لج با ما ها داشته باشه!!!
پاسخ: مای استار برای منم باز نمیشه عزیزم کاشکی بروبچ حداقل میومدند وب من ببینیم چه خبره...............


مبينا
ساعت16:23---1 دی 1392
سلام ميشه عكس هارو هم بذاري؟

ممنون
پاسخ: سلام مبینا جونم خوش اومدی عزیزم در اولین فرصت اگه پیدا کنم برات میزارم گلم


رزا وطن پور
ساعت16:03---1 دی 1392
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها

یلدایتان رویایی...روزهایتان پرفروغ...شب هایتان ستاره باران
پاسخ: ممنونم رزا جونم


مباشر جووووون:))
ساعت14:59---1 دی 1392
رها!!!!

نقدای ماتادور نیستند!!!کجایند؟؟؟دسترسیم به مثلث دوستی قطع شده!!! نقداتو میخوام!!! درحقیقت تقلب میخوام!!!
پاسخ: فکر کنم من نقدای ماتادورو فقط تو وب شکیلاجون میزاشتم از بخش موضوعات وبم تو سریالها ماتادور انتخاب کن کلیک کن یک نقد از رزا وطن پور دوستم هست


پانته آ
ساعت14:16---1 دی 1392
سلام . مرسی. بلاگفا کلا بعضی وقتا هوس میکنه مارو اذیت کنه!!!

اورین داداشی خودم!!! اربعین بود نرفتی... (داداشی منه دیگه،نیگا چه به مذهب احترام میذاره)

من خودمم هیج جا نرفتم!!!!

بعضیا خودشون 11 گانه تجدید میشوند!!! ما را هم دارن از راه به در میکنوند!!!(گرفتی؟؟) به خاطر سام نشستم پای تی وی!!! آخرشم که علی ضیا گفت نمیاد دلم میخواست بزنم از وسط ضیا رو نصف کنم!!

چرا باید میرفتم ولی...از دست سیما خانوم با این سورپرایزاش!!! راستی کامنتم خصوصی اومد رفتی ببینی؟؟؟
پاسخ:عزیزم نه نرفتم سرم خیلی شلوغه امروزه شاید اخر شب بروم..ممنونم که گفتی


پانته آ
ساعت13:38---1 دی 1392
آره قشنگ بود...منتهاش وسطاش تلویزیونمون خراب شد با کامپیوتر دیدم!!!


یعنی به احترام بنیامین نیومده بود...؟؟؟؟ شایدم منظور ضیا دولت مخفی بوده...





فعلا که مای استار و کلا بلاگفایی ها وا نمیشن...
پاسخ:
سلام خوبی عزیزم؟بلاگفا چش شده امروز؟اصلا وبای بچه ها باز نمیشه که..........بنظرمن به احترام بنیامین نیومده بود البته خوب شد نیومدن بالاخره یک هنرمند عزاداره(اقا سام که کنسرتهای بنیامین میرفت) فردا هم اربعینه شبنم قلیخانی که تو باغ نبود فقط میخندید.............

پاسخ: خودمونیم علی ضیا دیشب همش هندونه میداد زیر بغل اقا سامی...........مگه نباید صبحی میرفتی مدرسه تا اون وقت شب پای تیوی بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها