افتتاح اموزشگاه کامبیز دیرباز
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

 

آموزشگاه بازیگری اقای  کامبیز دیرباز به نام (بازی کده)  از دیماه آغاز خواهد شد و کسانی که دوست دارند در این کلاسها  شرکت کنند و اطلاعاتی داشته باشند میتوانند به آدرس آنجا مراجعه کنند.

در این کلاسها  استاد سیاوش طهمورث (بازیگری) و آرش قادری (فیلمنامه نویسی)  را تدریس خواهند کرد...

خیابان ولیعصر - نرسیده به میدان ونک - پلاک ۲۵۳۴ - آموزشگاه بازی کده  

تلفنها : ۸۸۸۷۴۰۴۵ و   ۸۸۸۷۴۰۰۹

خانم حسینی (مسئول پاسخگویی به تلفنها و مراجعات حضوری) می باشند...

در صورت لزوم میتوانید با کامبیز دیرباز که بعضی اوقات در آنجا خواهد بود نیز مشاوره داشته باشید

منبع خبر وب اقای مهدی علیاری

مهدی علیاری و کامبیز دیرباز

اقای دیرباز حتی کتاباشونم جلدش قرمزه موبایلشونم نیگاه کنید

البته من خودم استقلالیم

رهااااااااااااااااااا به اقاااااااااااای دیرباز مهربان تبریک میگوید



نظرات شما عزیزان:

محمدهادی
ساعت13:34---19 ارديبهشت 1397
سلام.خوبی جناب آقای دیرباز؟ یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم


مهراوه
ساعت17:40---25 خرداد 1393
رها جان سلام.این آموزشگاه آدرس ایمیل هم داره ؟ممنون از پاسخت

پانته آ
ساعت21:32---30 آذر 1392
اوااااااااااا !!!!

بابا به خدا فهمیدیم شوما پرسپولیسی هستین!!!!! به جون رهااااااااا فهمیدیم!!!

البته 3-8 90 میباشه...
پاسخ: کامبیز دیرباز=نه میترسم درست متوجه نشده باشین!!!!!!!


سحر
ساعت16:06---30 آذر 1392
واااااااااااااااای کامبیز رو باش دیگه همه فهمیدن پرسپولیسی هستی قبول . ولی دیگه دلیل نمیشه جلد کتابای آموزشگاه رو هم قرمز بزنی .

افتتاح آموزشگاهت هم مبارک باشه .
پاسخ: نه دیگه اقای دیرباز شک دارند کسی متوجه نشده باشه هی با خودشون ارم و مدرک و نشون میبرند.........بازم جای شکرش باقیه نگفتن هر کی اومد توی این اموزشگاه باید قرمز بپوشه......میسی اومدی وبم گلم بوووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها