گفتگو با نویسنده اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

نویسنده سریال:«آوای باران» بدون تغییر در فیلمنامه روی آنتن می‌رود

سعید جلالی:درباره لهجه سپیده خداوردی به هدف مورد نظر نرسیدیم

سریال آوای باران,بازیگران آوای باران,داستان سریال آوای باران

 

سعید جلالی نویسنده آوای باران به باشگاه خبرنگاران گفت: ایده اولیه این سریال در حد یک خط فکری با موضوع بچه‌های تکدی‌گری، از سوی حسین سهیلی‌زاده من و علیرضا کاظمی پور نویسنده دیگر این مجموعه مطرح شد.پس از آن ما این طرح را با تهیه کننده مطرح کردیم و با گسترش ایده، قصه و فیلم نامه آوای باران را نوشتیم البته کمی از قصه‌های کلاسیک الیورتوئیست را نیز برای پیشبرد قصه چاشنی آن قرار دادیم.

جلالی ادامه داد: خلق قصه و تمامیت آوای باران خلاقیت من و کاظمی پور به صورت کاملا مشورتی است.سریال آوای باران به طور کل بدون تغییر در فیلمنامه روی آنتن می‌رود و اگر تغییری هم در دیالوگ یا سکانس به وجود بیاید با مشورت و هماهنگی، توسط نویسنده بازنویسی می‌شود.

وی درخصوص لهجه‌ شخصیت مرضیه تصریح کرد: این نوع لهجه در فیلم‌نامه نبوده ولی در تعامل میان سپیده خداوردی و کارگردان گویش جنوب کشوری شکل گرفت که البته با توجه به صحبت‌های انجام شده با کارگردان به این گونه لهجه به هدف مورد نظر نرسیدیم،بنابراین با پیش روی قصه در زمان حال این گویش کمتر می‌شود.

جلالی اظهار داشت: در این چند قسمت پخش شده از سریال، هنوز قصه جا نیفتاده،ولی با بازگشت به زمان حال قصه روند خود را طی می‌کند.

این نویسنده درخصوص مشکلات ساخت این مجموعه اظهار داشت: برای تصویربرداری لوکشین‌های مربوط به سال 1370 بدلیل تغییرات زمانی به لحاظ ساختی و تولیدی در تنگنا هستیم و به سختی و در مکان‌های محدود صورت می‌گیرد.البته با پیشرفت قصه و ورود به زمان حال اتفاقات بیشتری در سریال رخ می‌دهد که هم به لحاظ قصه، شخصیت‌ها و تصویری رنگ و بوی بهتری پیدا می‌کند.

 وی درخصوص نویسندگی خود و کاظمی پور گفت: من و کاظمی پور چندین سال است که به صورت گروهی نویسندگی می‌کنیم و تا به حال در سریال‌هایی چون «دلنوازان»، «زمانه» و ... با هم همکاری داشته‌ایم.

وی درخصوص استقبال و موفقیت آوای باران در میان مخاطبان عنوان کرد: آوای باران به دلیل برخورداری از روند یک خطی ساده و پیچیدگی‌های زیاد قصه با استقبالی حتی بیشتر از زمانه روبرو خواهد شد و برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

جلالی درخصوص کار با گروه و عوامل این مجموعه اظهار داشت: من از سریال «آخرین دعوت» با سهیلی زاده همکاری داشتم و کار با گروه او به دلیل برخورداری از یک تیم منسجم، بسیار خوب است.از ویژگی‌های کاری سهیلی زاده این است که همه‌ عوامل او چندین سال به صورت یکدست باقی مانده و این جزو موفقیت‌های کاری اوست. سهیلی زاده کار خود را دوست دارد و پشتکار در او موج می‌زند و تمام عوامل را حمایت می‌کند.

وی در پایان درخصوص انتخاب بازیگران خاطر نشان کرد: انتخاب بازیگران به صورت مشورتی بوده،ولی تصمیم نهایی با خود کارگردان بود.

 



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت22:05---12 بهمن 1392
من که میگم سریال زمانه خیلی خیلی بهتر از آوای باران بود. این سریال پر اشکال بود...
پاسخ: ولی اوای باران بازیگرای خیلی مسلطی داشت با همه ایراداتش نادر زیور شکیب بودند که مردم تا اخرین قسمت سریال پای تیوی نگه داشتند


انیتا
ساعت13:51---4 دی 1392
سر یال را در انترنت پخش کنیدhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif

انیتا
ساعت13:50---4 دی 1392
سر یال را در انترنت پخش کنیدhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif
پاسخ: سلام عزیزم متوجه منظورت نشدم


پانته آ
ساعت23:11---29 آذر 1392
همچین میگی سانسور انگار نقشه ترور ادوارد نایجلو کشیدم!!!!!!

پانته آ
ساعت22:45---29 آذر 1392
خخخخخخخخ.... عجب معلمی!!!



منم مرض زنجیر خریدن افتاده تو جونم!!! همش میخوام زنجیر بخرم!!! الانم که طلا گرونه به خاطر همین به بدل و یا از این نخی ها که واسه تیمها هم هس راضیم!!! باور کن!!!
پاسخ: من بدلی بیشتر دوست دالم ولی حساسیت دارم استفاده نمیکنم..........


پانته آ
ساعت22:39---29 آذر 1392
اشکال نداره..واسه خودت گفتم... همون بهتر که سانسوریدی...
پاسخ: گفتم شاید بازیدید کننده اقا وبم داشته باشه.......


پانته آ
ساعت20:04---29 آذر 1392
منم نگفتم خودشون ازرفتارم فهمیدن...!!!


حاج آقا که از قصد در ملع عام نمیگذاروند!!! البته اگه از قصد باشه ، من دیگه حرفی ندارم!!!





.........
پاسخ:
من که اینقدر سوتی دادم مثلا میگم اوای باران شروع شد بزنید کانال سه مامانم میگن هنوز سام شروع نشده مامان بزار اخبارمونو ببینیم خخخخخخخخخخ ببخشید یک کوچولو کامنتتو سانسور کردم ممنون اره احتمالا دلیلش همینه که شما گفتی واسه همین برای اقایون حرومه.........

پاسخ: مطمئنم از عمد نیست بعضیا اینجورین کلا مثل معلم زبان ما......چندروز پیش به جای اینکه درس بده همش میگفت اوا ااا زنجیرمو گم کردم خخخخخخخخ


پانته آ
ساعت17:10---29 آذر 1392
من به هیشکی نگفتم سام میدوستم!!!!جرات ندارم !!!! فقط مامانم و آبجیم میدونن!!! چشم سلامتونو میرسونم روم شد بهشون میگم که ما به چشم برادری میدوستیمشون!!!





و اما اطلاعاتم کامل کردم:پدربزرگ فرمودند: طلا طلاست فرقی نداره حرامه درهر صورت... طلا پیرو عرف جامعه است یعنی اگه مردم بگن طلا اون چیز حکم طلا رو پیدا میکنه... برا مرد حرامه کلی کشش دادم فرمودند که:اشکالش اینه که برا زینت و اینجور چیزا باشه ولی اگه واسه زینت نباشه و از یقه اش هم نزنه بیرون عیبی نداره چون واسه زینت نیس که... لا همه چیزطلا پیرو عرف هستش مردم بگن طلائه حرام میشه....
پاسخ: حوب زنجیر حاج اقا که همش معلومه!!!!!!!!!!!!ولی واقعا چرا حرومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم ب کسی نگفتم خودشون کشف فرمودند!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت16:53---29 آذر 1392
خواهرم رهــــــــــــــــــــــا!!!

من از پدربزرگم که درس حوزوی خونده پرسیدم...بعله....اشکالاتتونو بگید بپرسم!!!
پاسخ: من از یکی از دوستام پرسیدم زنجیره طلاس؟؟؟؟؟؟؟؟گفت ایکیو اگه طلا نبود که سیاه شده بوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ا به پدر بزرگ گرامی سلام برسونید بفرمایید ما حاج اقااااااااااااااااااا سااااااااااااام به چشم برادری میدوستیم!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت14:25---29 آذر 1392
وااااای رها!!!! احتمالا نادر از اون دسته مردای دهه هفتاده که با یقه بسته (مثلا یقه اش تو حس مشترک!!!!!!!!!!!) نمیتونه کنار بیاد!!!!

زنجیرشم که طلا زرد نی که مشکل داشته باشه.... طلا سفیده.... . مگه نه؟؟؟ طلا سفید واسه آقایون مشکلی نداره...
پاسخ: تو حس مشترک داشت خفه میشد بنده خدا.....فککنم طلا سفیده اگه نقره خالصم بود تا حالا سیاه شده بود.....نه طلا سفید ایراد نداره واسه اقایون تا اونجا که من میدونم........


نفس
ساعت10:05---29 آذر 1392
آره من خودم تو کلی سایت خوندم آزاده زارعی در نقش باران. پس این مسخره بازی چی بود؟ یعنی نادر اینقدر بی رحمه؟ خدا رو شکر ما از این پسرعمه ها نداشتیم.
پاسخ: بله منم خوندم مثلااااااااااااااااا سر کاریم دیگه یک دفعه میگن باران زندس ما هم تعجب میکنیم خخخخخخخ ولی واقعا از این مدل سرکاریا خوشم نمیاد


پانته آ
ساعت23:43---28 آذر 1392
رها جان بالای قالب وبلاگا هرکی خواست عکس مورد نظر خودشو میذاره.درسته؟ چه جوری میشه اون عکس اول وبلاگو عوض کرد؟؟
پاسخ: بالای قالبهایی مثل سحر جون بله ولی بالای قالبهایی مثل من و قالب فعلی پرند جون نه!!!!!ما فقط میتونیم عکس واسه معرفی وب تو اون قسمت بزاریم من اون دختر با مو ابی گذاشتم.مدل قالبهایی مثل سحر بلد نیستم باید ازش بپرسی


پانته آ
ساعت22:43---28 آذر 1392
من هنو سومم.. ایشالا دو سال بعد...شاید ریاضی یا تجربی.. از این دو حالت خارج نیس...

ماتادور شهید خوبه؟؟؟ در چشم باد شهید ندارم...بچه های ما قرتی پرتی اند به خاطر همون گفتم یه چیزی ببرم که خوششون بیاد ..... در چشم بادو اسمشو ببرم باید بیای واسم فاتحه بخونی!!!!
پاسخ: اگه مدیرتون هم سختگیر نیست خوب همون سرسپرده ببر


رزا وطن پور
ساعت22:00---28 آذر 1392
راستی رها جون چی شد چرا باران مرد؟
پاسخ: والا من درست متوجه نشدم رزا جون شکیب و دارودستش داشتند فرار میکردند باران ازشون جدا شد یکهو صدا تصادف اومد شکیب و بقیه بچه ها هم تعجب وار نیگا کردند.......بعدم سام درخشانی رفت بیمارستان بهش گفتند جسد یک دختربچه با مشخصات باران شما پیدا شد.........ولی چهره سام درخشانی با دیدن باران ناراحت نبود یک جور متفکر بودددد.......فکنم شیطون گولش زد این دختره جای باران دفن کنن تموم ثروت طاها بکشن بالا.........من که میگم نمرده اخه وقتی سام رفت بالای سر جنازه دوربین باران نشون نداد زوم شد روی چهره سام.........من نمیدونم اما اگه باران نمرده باشه یعنی سرکاری باشه خیلی بیمزه است........اخه شخصیت نادر هرچقدر طماع بی انصاف خدا رو خوش میاد یک بجه دیگه جای باران خاک کننو بیخیال امانت مردم بشن.......


پانته آ
ساعت21:38---28 آذر 1392
آخه گل سرخ ندارم سینمایی فقط سرسپرده دارم.....پژمان دارم... یه ماتادور دارم...(شهادت....) دیگه ... چیز....نابرده رنج آخرشو دارم... تو بگو دیگه... تو فکرات خوبه... من برم تو مای استار هم بگم کمک بگیرم از بچه ها...

پژمان همش قشنگه نمیتونم انتخاب کنم..
پاسخ: گل سرخ از پرند بپرس فکنم تو وب خودش دانلودش گذاشته بوت.....ببین در چشم باد هم قسمت شهید شدن سام خوبه ببری........پرند داره فکنم چندتا فیلم و سریال از سام درخشانی واسه دانلود گذاشته بود قبلنها.......راستی رشته ات چیه پانته ا جون؟


پانته آ
ساعت21:09---28 آذر 1392
پس نبرم؟؟؟؟ میخوام از کارای سام ببرم... چی ببرم؟؟؟ پیشنهاد تو چیه؟؟؟
پاسخ: نمیدونم عزیزم نابرده رنج ببر........پزمان ببر.......اینها بهترن اهان باید فیلم سینمایی باشه گل سرخ ببر خوبه دانشمند بودند خخخخخخخ اصلا بهش نمیاد نقش دکترا و پورفسورها بازی کنه من تموم مدت بهش میخندیدم........همین گل سرخ ببر چه معنی میده یک فیلم عشقو عاشقی ببری


پانته آ
ساعت19:23---28 آذر 1392
ان شالله و الرحمن!!!!!!

کامل نخوندم فقط قرمزه رو!!!



رها سرسپرده دیدی یکم نقد بگو برام تو مدرسه احتمالا سرسپرده ببرم واسه نقد!!!

اگه خانوممون مشکل اخلاقی ندید بذاره ببینیم!!!! مشکل حرف زدن نداشت.داشت؟؟؟؟؟
پاسخ: سرسپرده عالی بود من خیلی دوسش داشتم مشکلی نداشت فقط سکانس ماشین که من خیلی دوسش داشتم طناز طباطبایی به سام درخشانی میگفت=من یک هرزه ام....وای من عکس العمل سام اون لحظه خیلی دوست داشتم..........تو امام زاده هم طناز داشت توضیح میداد منکرات گرفتمون بردن عقدمون کردند و......اگه زمان ما این فیلمو میبردیم مدرسه اخراج میشدیم.........ولی بنظر من نبر این فیلمو قشنگه ولی چند تا دیالوگ داره که مناسب نیست خوب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها