نقد سریال اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

وقتی بیننده اوای باران سردر گم میشود

----------------------------------

طراحی صحنه و لباس در سریالهای ایرانی همیشه با مشکل همراه هست از کلاه پهلوی بگیر تا..............

اما طراح صحنه و لباس اوای باران واقعا بیننده را الزایمری فرض کرده......انگار 20سال قبل یک قرن قبل بوده......هنوز مانتوهای اپل دار ماکسی با اون جیب های بزرگشون شاید تو کمد خیلی ها باشه......حتی لباسهای مجلسی خانمها اپل های بزرگی داشت.........اقایون یقه لباسشون اینقدر باز نبود که زنجیرشون هم معلوم بشه!!!!!!بچه ها ماشین کنترلی نداشتند اونم این مدلیشو........عکسهای فتوشاپی به در و دیوار اطاق بچه ها نبود........ابروهای خانم ها مدلش پهن بود.......20سال دیگه زیور خانم تنها فرقش اینه که بجای روسری شال میپوشه.......کدوم فلسفه ای هست که بازیگران نقش مثبت انقدر بد شخصیت پردازی بشن و بد بازی کنند که بیننده با نقش منفی و خاکستری انس بگیرد...........لهجه جنوبی مرضیه این قدر بد است و شعارهای برادرش انقدر تو ذوق میزند که لاجرم نگاه بیننده میرود بسمت بازیهای ان سمت ادمهای خاکستری که بهتر شخصیت پردازی شدن عالی بازی میکنند........ادمهای خاکستری سریال منطقی هستند زیور اگر باران را به انباری می اندازد خودش ناراحت است و میگوید بچم باران........زیور شخصیتی است که عصبی است اگر با باران هم جروبحث میکند من بیننده کمی به او حق میدهم زیور با بچه خودشم هم مشکل دارد و با شوهرش دعوا دارد باران هم خوب شخصیت پردازی شده دختر بچه پولدار گستاخی که کمی حقش است تنبیه بشود.......نادر نقش ادمهای تازه به دوران رسیده را خوب بازی میکند عصبانیهای او فریادهایش انقدر طبیعی هست و گاهی انقدر مهربان با همسرش و باران هست که دوستش داشته باشی و بگویی تحت فشار زندگی است هر ادمی گاهی عصبانی میشود........از ان سو برادر مرضیه فقط شعار میدهد البته باز بسیار منطقی تر از خواهرش است و خوب هم بازی کرده دیالوگهای او گاهی خوب اما گاهی انقدر شعار زده است که بیننده باورش ندارد ادعای دوستی دارد اما گامی برای دوستش برنمیدارد فقط با این دیالوگ که کاری نمیشود کرد.....در مورد مرضیه تنها میگفت انتخاب او اشتباه بود

سکانس بازار و فرار باران و شک خانمی که کیفش دزدیده شده بود به باران بسیار جالب انگیز بود!!!!!!!!!!

چرا خانمه به باران با اون لباسای شیکش شک کرد؟اصلا چرا باران فرار کرد؟اصلا قدش به کیف اون خانمه میرسید؟

اقای قیصر!!!!!!!!!!!وارد شد و باران را کشید برد داخل اطاقی و بیسکوییت بهش داد و شروع کرد به گفتن دیالوگهای(ابجیم تاج سرمه شومام بغلش)در سکانس بعدی گفت(کسی چپ نیگاش کنه شیکمشو پاره میکنم....)

خدایی مونده بودم گریه کنم یا بخندم..............

این پسربچه7-8ساله شد قیصر سریال فارسی ما............

اقای کاظمی پور از شما بعید بود........

خیلی این قسمتها رو بد نوشتین........

منطقی وجود ندارد باران وقتی خودشو تو اون بازار شلوغ دید باید گریه میکرد باید میترسید از تنهایی خودش نه اینکه بگه(یکی کیف اون خانومه دزدید من ترسیدم...........

باران همش5سالشه......اون پسری که دیدش9ساله بیشتر نیست اما انگار قراره رابین هود اوای باران باشه.......امیدوارم زودتر بریم فصل بعدی سریال..........چون من یکی دلم برای این بچه های مثلا بیچاره ای که شما شخصیت پردازی کردین و اقای سهیلی زاده جلو دوربینش اورده نه تنها نسوخت بلکه توی ذوقم خورد...چون همه چیز مصنوعیه .......چون رنگهای روشن صحنه شما چشم ادمو اذیت میکنه......سریال الیورتویست و صحنه های فقرش لباسهای کثیف و پاره بچه ها را با اوای باران مقایسه کنید........درسته شاید یک قرن زمان گذشته و حتی مکان هم متفاوته لندن و تهران.....اما شما فقر را در الیورتویست را باور میکنید اما فقر اوای باران را نه......تنها دلیلش هم بنظر من رنگ لباسها طراحی صحنه بد گریم بد و دیالوگهای افتضاح این سکانسها بود........

 

 

 

وقتی دیالوگهای مردان لات(ببخشید)از زبان دو پسربچه8-9ساله میشنوید طبیعی است به دل نمیشیندحیف بازی خوب بچه ها  با این دیالوگهای بد.........

فکر کنم اسم این سریال باید اوای درخشانی و چرخنده میبود چون واقعا بازیهای خوب و بی نقصی داشتند وتا اینجای کار برگ برنده سهیلی زاده هستند

اوای باران سریالی است که با وجود تمام ایراداتش باز بیننده مشتاق به دیدن ادامه ان است پس میتوان گفت سریال موفقی تا اینجای کار بوده است

-----------------------------------

لطفا پست زیر را هم ببینید

تنهایی در اوای باران



نظرات شما عزیزان:

azin
ساعت21:17---25 بهمن 1392
سلام خیلی بود من که خیلی خوشم اومد امیدوارم همه بازیگران آوای باران هرکجا هستن شاد و سلامت باشن راستی خوشحال میشم اسم حامد رو بگین

نادی
ساعت1:17---7 بهمن 1392
خیلیییییییییییییییییی سریال مسخره ایه. هرچند بعضیاشون خوب بازی می کنن اما تنها هدفش کشوندن مخاطب هرشب پای سریاله. تکلیف ما مشخص نشد سریال عاشقانست؟ اجتماعیه؟ کاری می کنن فیلم اجتماعی ساختن خز بشه.
پاسخ: منم متوجه نشدم .............اما بازی خانم چرخنده اقای احمدی و ساااااام درخشانی خیلی دوست دارم بخاطر این سه نفر سریالو دنبال میکنم البته اگه از اولشم اقای رخشانی در اوای باران نبودند عمرا پای این سریال میشستم


هناز
ساعت21:31---6 بهمن 1392
لام من دیگه الم بد شداین دیگه چیه شکیب باران چکار کرد?
پاسخ: احتمالن تو بیمارستان حال باران بد بوده ولش کرده فردا مرضیه میره بیمارستان تست ایدز بده باران میبینه.................خیلی طولانی شده والکی کش میاد.............


باران
ساعت17:47---4 بهمن 1392
عالیه ولی حرصم در اومد بس که کشش دادن
پاسخ: سلام عزیزم


افسانه
ساعت21:04---3 بهمن 1392
سریال قشنگی بود تا چند قسمت پیش اما جدیدا حکایت کارتن تام و جری شده است خیلی بیمزه شده
پاسخ: سلام عزیزم


علي
ساعت1:53---3 بهمن 1392
سلام ،

واقعا عالي بود ، ولي ديگه داره حرصم داره در مياره ، خيلي

كشش دادن
پاسخ: بهتر بود زودتر تمومش کنن بنظرمن10قسمت سریال زیادی بود


ندا و زهرا
ساعت9:15---20 دی 1392
فقط شکیبو عشقه!!!!!!!!!!!!!!!!!.........
پاسخ: سلام خوش اومدین


اميد از مريوان
ساعت10:48---19 دی 1392
من خسته نباشيد به كساني كه در ساخت اين سريال زحمت كشيدن من خودم عاشق ديالوگ هاي اين سريالم ... معركه بووود
پاسخ: سلام خوش اومدین


کاظم
ساعت0:21---18 دی 1392
باباهدف این سریال خون کردن دل مردم شده که کاش پدرباران بفهمه که بیتا باران نیست به نظرمن اگه طاها این موضوع روزودترمیفهمیدسریال درمسیرجالب تری پیش میرفت.
پاسخ: بله دیگه داره خیلی کش پیدا میکنه.....


پوريا
ساعت11:33---16 دی 1392
سلام

از همتون سپاسگزارم همين كه وقت ميزارين وسريال اواي باران رو نقد مكنين چه مثبت و چه منفي ممنون از همتون
پاسخ: سلام خوش اومدین ممنونم از کامنت محبت امیز شما


مهلا
ساعت21:56---15 دی 1392
کسی می دونه اخرش چی می شه من نمی تونم تا اخرش صبر کنم
پاسخ: نه عزیزم نمیدونم.........اخرای سریالای ایرانی زیاد خوب نیست........لاااااااابد مرضیه باران پیدا میکنه و بعدم با طاها ازدواج میکن........زیور و نادر هم دچار عقوبت میشن.......


hossein
ساعت11:59---13 دی 1392
shakib khoob bazy mikone
پاسخ: سلام خوش اومدین بله بازیشون خیلی قشنگه


شهره
ساعت1:22---10 دی 1392
سلام وب قشنگی داری در مورد سریال اوای باران هم بدک نیست به هر حال مثل هر سریال دیگهای یه اشکالاتی داره اما خوب کلا خوبه ولی برام جالبه که حتی طرفدارای پرپاقرص شبکه جم هم این سریالو دنبال میکنن یعنی انقد گرفته
پاسخ:سلام عزیزم خوش اومدین ممنووووووووووونم از کامنتتون


مبینا
ساعت15:55---8 دی 1392
معرکه بوووووووووووووووود

من حالا با همه ی نظرات موافقم عزیزمممم

ولی در کل سریال باحالیه حداقل برا اینکه وقتمونو پرکنه و سرگرم شیم نه؟؟؟؟؟؟من عاششششششقه + بودن فریدم......
پاسخ بله موافقم سریال خوبیه با تمام ایراداتش........منم با+++++++بودن فرید مخالف نیستم اما بچه به این+++++++++از اون بابا مامان به اون منفیه!!!!!!!!!!!


علی
ساعت12:07---8 دی 1392
سلام.این چند روز سریالو دقت کردین.سن بیتا اصلا به یه دختر 20 ساله نمی خوره.جای مادره یه بچه 10 ساله میشه جاش زد.تا کی صدا و سیما می خواد شعور مخاطب رو اینقدر پائین فرض کنه.صد رحمت به فیلمهای هندی.فقط مونده یکی تو این سریال بمیره بعد معجزه اسا زنده بشه تا فیلم هندی آوای باران کامل بشه
پاسخ: منم باهاتون موافقم ......... بیتا از خانم درخشنده کمتر نیست سنش.........تازه فرید چطور از بیتا ده سال بزرگتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


زهرا
ساعت12:03---4 دی 1392
نقدت رو قبول دارم،یه سوالی که برای خود منم پیش اومد این بود که مرضیه چ جوری راضی شده بود با طاها ازدواج کنه؟تک دختر،مجرد،دانشجوی دهه هفتاد

ازدواج با مردی که بچه داره،برادرش باهاش مشکل داره و...
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین به وبم ممنون از کامنتت


امیرحسین
ساعت21:52---3 دی 1392
سلام....رها خانوم شما مدرک تحصیلی خاصی دارید که دربارهی این سریال نقد میکنید؟منظورم اینه مفسرید؟نویسنده اید؟
پاسخ: سلام اقای امیرحسین خوش اومدین نه مدرک تحصیلی من ربطی به نویسندگی یا ادبیات نداره رشته تحصیلیم کاملا متفاوته


ناز
ساعت16:33---2 دی 1392
عالي بود

ناز
ساعت16:31---2 دی 1392
عالي بود
پاسخ: ممنووووووووونم


ا
ساعت20:01---29 آذر 1392
حالا اسم واقعی این پسر قیصر چیه؟
پاسخ: منم مثل شما عزیزم نمیدونم


نازی
ساعت11:27---29 آذر 1392
ببین عزیزم

من تموم نقد هاتونو خوندم

ولی مثه اینکه زحمت های همه رو دارین فدای سام و الهام میکنین من منکر بازی عالی الهامو سام نیستم

ولی به نظرم مرضیه و طاها هم بسیار عالی بازی کردن ..ولی شما انگار همش بازی سام رو میبینی!!!و هیچ نقطه نقدی در مورد سام و الهام وجود نداره ولی در مورد مرضیه طاها و مرتضی هیچ نقطه مثبتی وجود نداره!!!!به نظرم همین میتونه یه نقطه منفی باشه

من خودم اثار ادبی رو نقد میکنم ولی به نظرم اینکه شما الهام و سام و خیلی بالاتر میبینی اشتباهه
پاسخ: نازی جونم ممنونم دوباره اومدی کامنت گذاشتی ببین همه زحمت کشیدن اما من میدونم ایرادات طراحی صحنه و لباس شاید برای وقت کمه هنوز بعضی از سکانسهای این سریال ساخته نشده من نمیدونم چرا سریال سازی ما باید اینقدر سریع باشه ........در مورد سام درخشانی هم من ایراد بهش دارم بازیگری در این سطح نباید همون لباسی که سر سریال پزمان تنش بود بپوشه خودش باید متوجه باشه سال72تو کلانتری نباید یقش اینقدر باز باشه که زنجیرشم معلوم باشه درسته اینا مربوط به طراح صحنه منشی صحنه و اینهاست اما خود بازیگرم باید حواسش به خیلی چیزها باشه.......در مورد بازی مرضیه بازیش واقعا اینجا بده به چند علت 1-لهجه اش2-حرکات یخ چهرش3عدم بازی گرفتن درست ازش که این مربوط به اقای سهیلی زاده است.......این نظر من تنها نیست خیلیا با لهجه مرضیه مشکل دارند......بازی برادرش هم به دل نمیشینه چون درست این شخصیت نوشته نشده..کسی که ادعای رفاقت داره اما برای رفیقش گامی برنمیداره....راستی عزیزم اگه وب داری ادرس بده ما هم بیاییم بخونیم و اگه لطف کنی نقدی راجع به اوای باران داری برام خصوصی کامنت کن به اسم خود شما میزارم البته اگه دوست داشته باشی.....به هر حال ممنونم


نفس
ساعت10:01---29 آذر 1392
تازه باران توی یه خانواده ثروتمند بزرگ شده. اون باید از جاوید و بقیه بچه های اونجا و مخصوصا مهران احمدی میترسید. نه اینکه وقتی حتی بیرونش کردن پشت در بشینه.
پاسخ: سلام نفسم واقعاااااااااااا چه باحالم دم در خونه نشسته بود بچه زود با این قشر ادمهاااااااااااایک دختر5-6-7ساله انس گرفت!!!!!!!!!!من که اخر متوجه نشدم چندسالشه بووووووووووووووووووووس


رزا وطن پور
ساعت18:05---28 آذر 1392
هرکاری باید نقد بشه. درسته که گل بی عیب خداست. اما هدف رها و تمام ما بازدید کننده ها پایین آوردن سطح این اشکالاته. حالا اصلا مشکلی نیست که یک منتقد بازی خوب یک هنرمند رو تحسین کنه. سام درخشانی در اکثر موارد کار خوب ارائه داده. این که مشکلی نداره.

اما من باز هم نتونستم با لهجه مرضیه کنار بیام.

آخه اصلا برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: منم اصلا نمیتونم با لهجه مرضیه کنار بیام!خیلی مصنوعیه بعدم ادم عشقش تو زندان یک کشور دیگه باشه دست رو دست میزاره تنها نمیتونستی بری ترکیه اینقدر به داداشت بگو تا باهات بیاد این داداش مرضیه هم انگار نه انگار طاها باید تا اخرعمر باید زندون بمونه فوری رفت واسه خواهرش خواستگار پیدا کرد..........


پانته آ
ساعت17:46---28 آذر 1392
خخخخخ ... خصومت شخصی!!!! آبجی رها! خونش کجاست بریم فک مکو بیاریم پایین!!!!



(به این میگن خصومت!!!!!)



بازدید کننده های محترم!!!! اینها شوخیه جدی نگیرید!!!!
پاسخ: پانته ا اپ کردم نویسنده اوای باران هم توضیحاتب درباره لهجه مرضیه داده..........


پانته آ
ساعت16:47---28 آذر 1392
به بهار جون ما شوما رو بعد چند ماه نشناسیم دیگه خیلی مخیم!!!!!

خانوم بهار هر چیزی باید نقد شه... خوب یا بد فرقی نداره... هرکی ندونه فک میکنه شما از بستگان سهیلی زاده این که اینجوری میگین..

محض اطلاعتون بله... رها جان از خیلی چیزا چشم پوشی کرد...
پاسخ: واقعا اگه میگفتم که طاها میگه دخترم5سالشه زیور میگه6سالشه باران خودش گفت7سالمه..........اینا ایراد نیست.........زیور یکجا میگه زیر دست ناپدری بزرگ شدم یکجا میگه بابام پولداربود ورشکست شد.........خوب اینا ضعف فیلمنامه هست......یا طاها وقتی میشنوه قراره تا اخرعمرش تو زندان بمونه عکی العملش خیلی کمه باید بیشتر ناراحتیشو نشون بده.........دیگه لابد میگفتن با سهیلی زاده خصومت شخصی دارم خخخخخخخخ


بهار.
ساعت16:19---28 آذر 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااافیلم به این قشنگی......چه بی سلیقه....بفرمایید دیگه چیزی هم مونده بود نقد کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چ مسخره..



پاسخ:
سعی کنید خوب ببینید تا مجبور شن فیلم خوب بسازند!اوای باران سریالیه که با وجود ایراداتی در متن فیلمنامه و طراحی ضعیف صحنه و لباس توانسته بینندگان خوبی جذب کنه.........منم نگفتم فیلم بدیه........پستهای دیگه رو هم بخونید......

پاسخ: بعدم باید ایرادات یک کارو گفت حالا اگه ایراداتش زیاده که من مقصر نیستم به هرحال خوش اومدی عزیزم من خودمم این سریالو با همه ایراداتش دوست دارم پس سریال ناموفقی نیست فقط باید روی جزیاتش بیشتر دقت میشد......


پانته آ
ساعت12:46---28 آذر 1392
منظورم این بود که همه قدرت نقد دارن ولی بعضیا تخصصی تر میگن ... درسشو خوندن ... کتابشو خوندن... قاعده و قانونشو بلدن مثل رها... منم قدرت نقد دارم توهم داری... ولی من همینجوری نقد میکنم... رها هم همونارو منتها با اصولش میگه...
پاسخ: ممنونم پانته ا جونم من ولی متوجه نشدم چرا فکر کردن من همه شکیتم که اقای درخشانی بالا ببرم؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت12:44---28 آذر 1392
خانوم محترم رها نه عاشقه نه طرفدار.... رها منتقده.. رها هر نکته ی خوب و بد کاریو ببینه میگه....مگه نه اینکه نقد یعنی بررسی نکته های خوب و بد یک کار... همه قدرت نقد دارن و حتی اگه طرفدار یا به قول شما(لفظ نا مناسب) عاشق هم باشن به خاطر یه نفر بقیه نقشا رو تخریب نمیکنه... شما کامل نخوندی... رها نقداش خیلی هم منصفانه اس (رها حیف ایشون مای استارو نمیشناسه وگرنه میومد و میدید کامنتاتو... ) رها منکر این نیست که اونا زحمت نکشیدن... رها نمیگه الا و لله سام درخشانی،الهام چرخنده.رها میگه بازی خوب،کارخوب. اگه بقیه پست های رها رو میدیدی رها از کارای خوبی که مال درخشانی هم نیست تعریف میکنه و اگه درخشانی توش باشه و بد باشه نقدش میکنه . اما نه هر نقدی.نقد عادلانه. چیزی که شما متوجهش نشدی.







ممنون رها بابت نقدت.
پاسخ: میسی پانته ا جووووووووووونم من فکر کنم نازی خانم متنو کامل نخونده.........


رزا وطن پور
ساعت22:23---27 آذر 1392
دوستان عزیز توجه کنید که طرفدار یه هنرمند بودن نشونه عشق نیست و این حرف شما توهین مستقیمه. مخصوصاً که امثال من و رها منتقدیم نه عاشق.
پاسخ: من نمیدونم چرا مردم راحت قضاوت میکنن............خوب پستهای دیگه رو هم بخونید وقتی یکی بد بازی میکنه نمیشه بگی عالیه مثلا خانم خداوردی تو سریال پروانه خیلی خوب بود اما اینجا بده هم نویسنده درست رو این شخصیت کار نکرده هم کارگردان درست ازش بازی نگرفته هم خانم خداوردی خودش هم مصنوعیه بازیش اینجا.......ولی اقای درخشانی واقعا اینجا خوبه ایرادی بازیش نداره خانم چرخنده هم که واقعا عالی بود......اینا رو من نمیگم تو سایتهای مختلف که از این سریال مطلب گذاشتن هم کامنتهای مردم هست که از بازی این دو عزیز تعریف میکنند و از طراحی صحنه و لباس و بازی دیگران انتقاد...........به هرحال میسی رزاجوووووووووووووووووووووووونم


رزا وطن پور
ساعت22:21---27 آذر 1392
اتفاقا اول که نقدت رو خوندم رها جون میخواستم بهت آفرین بگم بابت اینکه جانب حق و انصاف رو رعایت کردی. چون بعد از نقد ماتادور واسه خیلی ها سوء تفاهم پیش اومده بود که به خاطر مشکلات سام با فرهاد نجفی از ماتادور انتقاد کردی. اما این نقد برگ برنده تو برای کسانیه که فکر میکنن تو هرجایی که سام باشه از اون سریال تعریف میکنی و هرجا که سام نباشه یا مشکل داشته باشه تو از اون سریال بد میگی. واقعا آفرین گلم.
پاسخ: ممنونم رزا جونم من فکر میکنم نازی خانم کل نقد نخونده چون ریز تایپ شده فقط بخش سبز رنگو خوندن........من که خودم بیشترین انتقادو به اقای درخشانی داشتم واسه بازی در سریال راستش بگو هم گریمشون بد بود هم بازیش وقتی مسنش کرده بودند........


نازی
ساعت20:39---27 آذر 1392
مواظب باش علاقه شخصیت نه موجب توهین به برخی افراد بشه




نه نقد ناعادلانه سریال




درست که عاشقشی ولی




نباید نقش همه رو بشکنی به خاطر نقش اون هرچند اگر عاشقم نباشی و یه طرفدار باشی




همه زحمت کشیدن
پاسخ


نازی خانم من به چه کسی توهین کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کجای نقد من ناعادلانه بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برای اوای باران4تا نقد دیگه هم تو وبم گذاشتم خوندین ایا؟؟؟؟؟؟من واسه هر قسمت جدا نقد میزارم ایرادات این قسمتها گفتم!جسارتا نقش کی این وسط شکسته شد بخاطر نقش سام درخشانی و الهام چرخنده؟؟؟؟؟بعدم کی گفته من عاشق سام درخشانیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا عاشق الهام چرخنده ام؟؟؟؟؟؟؟؟؟طرفدار کسی هم نیستم طرفدار بازی خوبم شما هم وقتی مینویسی لطفا زود قضاوت نکن من تو چند بخشم از سهیلی زاده و کار خوبش نوشتم بله همه زحمت کشیدن ولی چون وقت نداشتن بعضی چیزها ماست مالی کردند

پاسخ:

من دوباره متنی که نوشتم خوندم کسی را نشکستم

پاسخ:
به هر حال از کامنتت ممنونم

پاسخ: من چندبار دیگم نقدم خوندم شما هم لطفا یک بار دیگه بخونید نمیدونم چرا اینطوری فکر کردین به هر حال عزیزم خوش اومدین به وبم..........


رزا وطن پور
ساعت17:31---27 آذر 1392
نقد خوبی بود. ممنون. اما باید درباره رنگ آمیزی کار بگم که تمام فیلم های دو زمانه ( قدیم و جدید ) همین طور هستن. فیلم های مربوط به گذشته رو یا تیره میکنن یا خیلی روشن و این چیزیه که من هنوز دلیلش رو نمیدونم. انگار نمی خوان قبول کنن که رنگ گذشته ها واقعا هیچ فرقی با حالا نداشته. خورشید همون خورشید بوده ، آسمون هم همون آسمون.


اما شخصیت مرتضی دچار نوعی تضاد شده. یه جا از طاها طرفداری میکنه یه جا شخصیتش رو تخریب میکنه. خود من به شخصه تا به حال نتونستم با مرضیه ارتباط برقرار کنم. اما دیالوگ های سام درخشانی توی اون تیکه که داشت معاون شرکت رو اخراج میکرد خیلی جالب بود. مثلا اینکه میگفت من مدرکم رو از کف خیابون گرفتم. جایی که تو تا حالا گذرت اونجا نيفتاده. و قسمتی که مرضیه میخواست باران رو با خودش ببره الهام چرخنده در مقابل بازی ممصنوعی خداوردی بازی فوق العاده ای رو از خودش نشون داد. توی کلانتری هم یام درخشانی و الهام چرخنده که از خودشون دفاع میکردن واقعا خوش درخشیدن. مخصوصاً قسمت هایی که چرخنده گریه می کرد و با مشت به سینه میزد و میگفت خدا ازتون نگذره و درخشانی به زنش میگفت ببخش. واقعا باهات موافقم که میگی برگ برنده سهیلی زاده چرخنده و درخشانی هستن. چون فقط اون ها هستن که باعث میشن بیننده ها جذب بشن.
پاسخ:ممنونم رزا جووووووونم اخه کارهای رئالو باید روی رنگش خیلی تاکید کنن جالبه سهیلی زاده خیلی تاکید داشت کارم خیلی رئاله!!!!!!!!!!!
پاسخ: من دهه60 سریال نابرده رنج درک کردم اما دهه70اوای باران بنظرم دروغه این یعنی تفاوت کارگردانی یعنی تفاوت بذرافشان و سهیلی زاده


مهگل
ساعت16:34---27 آذر 1392
سلام...

ببخشید بچه ای که نقش کیانوش رو بازی میکنه اسم و فامیلیش چیه...

خدایی بازیش عالییییییه
پاسخ: سلام عزیزم نمیدونم ولی بتونم پیدامیکنم عکس ازش میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها