تنهایی در اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

شخصیت های تنهای اوای باران
---------------------------------
نمیدونم مشکل سریال سازی کشور ما چیه؟شاید کمبود بودجه شاید عجله برای اینکه سرو ته قصه زود بهم بیاریم یا شایدم برای اینکه وجود شخصیت های بیشتر باعث میشه گره های سریال بیشتر بشه و نویسندگان حوصله نوشتن متن بیشتری ندارند.......
باران کوچک سریال مادرش را در حادثه هواپیمایی ایرباس(خدالعنت کند این امریکای جهان خوار را که ادعای حقوق بشرش هم میشود)از دست میدهد خوب مادر باران نباید پدر مادر خواهر برادر عمه دایی خاله عمو پسرخاله دختر عمو..........داشته باشه ؟؟؟یعنی مادر باران هیچ کس تو دنیا نداره که سالی ماهی بابا لااقل یک سکانسی احوال این بچه بپرسه؟؟؟؟؟؟.........
مادربزرگ نادر از پله ها سقوط میکنه و فوت میشه احتمالا سرش شکسته بدنش صد درصد کبوده امکان نداره پزشکی قانونی به همین راحت اجازه دفن صادر کنه......بعدم میشه به فامیل همسایه و دوست اشنا خبر نداد که بزرگ فامیل فوت شد به رحمت خدا رفت ادمها سالی ماهی احوال همو نپرسن این جورموقع ها تو کشور ما با همن....دلایلی که نادر و زیور برای خبر نکردن اقوام اوردن اصلا منطقی نیست.بنظرم تهیه کننده خواسته پول دو تا سیاهی لشکر از هزینه سریالش کم کنه........جالبیش اینه که حتی برای لباس بازیگر اصلی این سریال اقای درخشانی هزینه ای نشده بلوز چهارخونه تو برنامه حس مشترک پوشیده بودند مال خودشون بود بلوز بنفش سریال پژمان مال خودشونه.......من بعنوان یک بیننده دلم میخواهد طراحی لباس صحنه خوب ببینم دلایل منطقی و کافی در متن فیلمنامه وجود داشته باشه........اما بی شک بازی سام درخشانی و الهام چرخنده فوق العاده است و باعث میشه بیخیال ضعفهای سریال بشی و مشتاقانه دیدن اوای باران ادامه بدین در عوض مرضیه و برادرش بسیار بد عمل کردند..........

 

 

لهجه خانم خداوردی (به نقل از خودشون  در پشت صحنه سریال) جنوبی هست!!!!!!!!!!!!!

جسارتااااااااااا یکی برای من جنوبی تعریف کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بندر زاهدان کرمان بوشهر اهواز و...........

ایا جنوب دیگری هم هست؟؟؟؟؟؟؟

پس چرا این لهجه شبیه هیچ کدوم از این مناطق نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا مانتوهای خانمها اپل دار ماکسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر چشم بیننده باید با طراحی ضعیف صحنه و لباس اذیت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟

------------------------------------------

پست زیر راهم ببینید لطفااااااااااا

یادداشت اوای باران(1)

شخصیت نادر اوای باران



نظرات شما عزیزان:

nice.design
ساعت7:55---10 بهمن 1392
وااای من دقیقا قبول دارم لهجه ش به هیچ جای ایران شبیه نیست

حالا جدای ازین بی کس و کار بودن باران

زیور و نادر هم هیچ فامیلی نداشتن یعنی؟؟؟؟؟

که وقتی میان محضر بگن ای بابا این که بیتاست نه باران!!!!

خیییلی قسمت اخرش مسخره بود

یعنی خیالی ترین فیلمو ساختن

خیلی غیرطبیعی بود

فقط خواستن جمعش کنن

اینقد داستان تو داستان بود که فقط با مردن نادر و شکیب و کیانوش و زن شکیب و... تونستن بالاخره داستانو ببندن

حالا اینا بازم به کنار!!!! زیورو دیدین؟

بابا این چه جور سریال ساختنه اخهه؟

اینهمه زحمت می کشن، اخرشو گند می زنن

اصلا اخرین قسمت خیییلی مهمه هاااا

کارگردانه خودشم بی نصیب نذاشت

مسخره ها


پاسخ: موافقم باهاتون پایانش اصلاااااااااااا خوب نبود


وحید
ساعت21:08---30 دی 1392
سریال بسیار عالی من فقط از بین بازیگران سام درخشان دوست دارم.
پاسخ: سلام اقا وحید پس شما هم مثل ما هستید


هستی
ساعت19:13---19 دی 1392
من این سریالو فقط به خاطر سام درخشانی و نیلوفرپارسا نگاه میکنم بازیشون حرف نداره
پاسخ: خوش اومدین به وبم


فرزانه
ساعت12:32---16 دی 1392
من سريالو دوس دارم ولي موضوعش خيلي عجيبه.يكم دور از واقعيته..عمرا بپاي زمانه نميرسه.اصلا قابل مقايسه نيستن
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین به وبم


mohmmahd
ساعت23:40---11 دی 1392
ببخشید تو کدوم قسمت میگه که مادر باران تو ایرباس بوده و کشته شده؟بعدم اصلا لهجه مرضیه زاهدانی نیست من خودم زاهدانم اصلا همچین لهجه ای نشنیدم تاحالا
پاسخ: فکر کنم قسمت اول یا دوم سریال بود دایی طاها مرتب فیلم اون صحنه نگاه میکنه منم دوست زاهدانی داشتم لهجش این جوری نبود


مبینا
ساعت15:54---8 دی 1392
ایول خوششششم اومد

من تنها کسی رو که تو این فیلم دوست دارم.........................سیاوش خیرابیه.....و به خاطر اونم که شده فیلمو دنبال میکنم
پاسخ:خیلی جالبه منم این سریااالو واسه خاطر سااااااااااااام درخشانی دنبال میکنم.......یعنی هر کسی دیدم واسه خاطر یک بازیگره که داره اوای باران میبینه.........


پانته آ
ساعت22:45---26 آذر 1392
ما ها ریز بین هستیم میشینیم نقد میکنیم بعدش دیگرانو آگاه میکنیم!!!! مردم سریالو صرفا واسه تفریح بعد از یک روز سخت کاری میبینن و همینطور خودمون ولی اونا به جزئیاتش دقت نمیکنن.طراح و همچنین کارگردان!!! این همه سروش صحت دقت کرد یقه سام کلا بسته بود.

برادرش بعضی وقتا لهجه یزدی-اصفهانی میگیره!!!!! جل الخالق!!! برادر خواهر هرکی مال یه شهره!!!! آخه تیپشون هم به جنوبی های مقیم تهران نمی خوره!! هرکی مال هر جا ولی مقیم تهران باشه بقیه متوجه میشن که کجائیه!!! در مورد بیشتریا صدق میکنه!!!
پاسخ: واقعاااااااااااااااااااااااااا عزیزم


رزا وطن پور
ساعت21:30---26 آذر 1392
بازی سام مثل همیشه خوب الهام چرخنده هم مثل همیشه کار خوبی ارائه داد. اما راستش رو بخوای خیلی از بازی امیر دژاکام راضی نبودم. همین طور سپیده خداوردی مثل همیشه نبود.
پاسخ: منم همین نظر شما دارم گلم


مهلا (بانو)
ساعت19:33---26 آذر 1392
رهای عزیزم حتما کنار درست برو کلاسهای نویسندگی نذار حروم شه استعدادت





به خدا حیفه من هم خونواده ام نذاشتن برم خودمم اشتباه کردم که کنار درس نرفتم کلاسهای طراحی و نقاشی


حالا پشیمونم


نذار یه روزی مثل من پشیمون بشی تو رو که میبینم یاد خودم میوفتم دلم نمیخاد اشتباه منو تکرار کنی
پاسخ: ممنوووووووووووووونم باااااااااااااااااااااانو باشه حتمااااااااااااااااااا بوووووووووووووووووووووس


رزا وطن پور
ساعت16:27---26 آذر 1392
من یه دوست زاهدانی داشتم که مثل مرضیه حرف میزد. حالا این چرا خودش لهجه داره ولی داداشش نه؟ اصلاً چرا باید لهجه داشته باشه.


تهیه کننده ها اصلا برای لباس خرج نمى کنن رها جون. پوریا پورسرخ رو توی رستگاران یادت میاد یه کاپشن مشکی داشت. بیست جای دیگه هم همونو پوشید.
پاسخ:
سلام عزیزم واقعا دوست زاهدانیت لهجش اینجوری بوده؟اخه منم دوست زاهدانی داشتم اما اصلا اینجوری نبود لهجشون.ولی واقعا چرا داداشش لهجه نداره؟اره کاپشن پوریا یادمه چقدرم بهش میومد یاد رستگاران بخیر چقدر اونجا من پوریا میدوستیدم!ولی بدتر از همه زنجیر اقاااااااااااااسااااااااااااااامه که تو این سریال همش معلومه!!!!!!!اونم سال72یفه به این بازی سر کار و تو اگاهی و.......حالا ممکنه یکی متوجه این زنجیر نشه اما بچه های my starهمه متوجه شدن البته ما با زنجیر اقای سام مشکلی نداریم اما طراح لباس باید حواسش باشه

پاسخ: راستی نظر شما راجع به بازی سام چیه؟


سمیرا
ساعت14:49---26 آذر 1392
وای رها دیوونه ی اون نقدهای قشنگتم
پاسخ: میسی سمیرا جووونم


یاسی
ساعت18:27---25 آذر 1392
شما که انقدررررررررر منتقد توانایب هستی به چندیدن و چند نکته توجه نکردی یکی این که میدونم سنت به اون موقع ها قدنمیده اما اگه دقت کرده باشی یا از 4تا بزرگتر بپرسی لباسایییییی که توی فرود گاه تن هنرورا بود همه دقیقا مربوط به دهه ی هفتاده حتی لباس هایی که آقای درخشانی میپوشن هم به اندازه کافی قدیمی و دمده هست که بتونه حس وبه مخاطب برسونته بجز لوکیشن های ترکیه همه چیز تقریبا اوکی و خوبه در مورد مانتو خانم چرخنده باهات موافق موفق باشی
پاسخ: سلام یاسی جون خوش اومدین فقط شلوار اقای درخشانی مربوط به اون دورانه حتی بلوزاشون مربوط به اون دهه نیست کت شلوارهای طاها مال اون زمان نیست لوستر محل کار طاها مال اون دوران نیست عروسکها مال اون زمان نیست!!!!!!سن منو از کجا میدونین ولی اینکه حرف ررررررررر چند بار تکرار کردین باید یک دوست قدیمی باشین که تا حالا کامنت نذاشتین !!!!به هر حال من سریال اوای باران دوست دارم از بازی اقای درخشانی و خان چرخنده هم خیلی خوشم میاد


پانته آ
ساعت17:06---25 آذر 1392
مثل سریال در پناه تو ، خانه ی پدری (عچخ خودمون!!!! و...)
پاسخ: واقعاااااااااااااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت17:02---25 آذر 1392
جااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟ نمردیمو معنی جنوبیم فهمیدیم!!! (یادمه تو مسافران بهرام گفتش یه نوع سین داریم که یه چیز دیگه تلفظ میشه!!!! دقیقا لفظ کلمه رو یادم نیست. حالا حکایت جنوبه مرضیه خانومه!!!!! )تو فیلمای همون دهه حتی تا سال 78 -79 اون مانتو کوتاها نبود!!! تازه در اومده اینا!!!! این داداشه لهجه نداره ولی موقع حرف زدنش بعضی وقتا یه نمور لهجه ای ما بین یزدی و اصفهانی داره!!!!!

من دیگه عرضی ندارم.با تشکر از خانوم مدیر!!!

امضا:پانی مباشر. اینم نشان مخصوصم که کمک کردی درستش کنم♥♥♥*
پاسخ: قربوووووووووونت برم یک دنیا یک عالمه بوووووووووووووووووس


شادی
ساعت16:25---25 آذر 1392
آآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخ!!رهههه هههههاااا جججونم:سلااااام!!!افتادم تواین چالهه دم در وبتون تاندون پام کیشیته شد !!!

خوفییین اجیجم ؟؟؟؟؟جیگگگگریییییییی عسیسه دلم !!ولی خب جیگرتون که من باشم سخخت درس و مشششخخ دارم و گرفتارم دیگه !!عفو بفرمایید !!خعععلی هم نقداتون عالی و اُستادانه بود ومن هم به همین نکات فکر میکردم وقتی سریال و می دیدم !!فففداتون شم !!دستت مرس !عالجنابم ک مثل همیشه عالیند !!این گیریمش توحلقم !!ن قلبم دعبامنکنین دیگه !!دلم میشکنه !!
پاسخ: شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادی دلم برات تنگ شده بوت یکعالمه بوخودا اون کامنتتون تو وب شوکولات خوندم خیلی خندیدم همون که فرموده بودین اقا پخ پخت نیستند چون شوما عاچقشونین!!!!!!!الهی درساتون تموم شه راحن شین یک عالمه بوووووووووووووووووووووووووووس هر از گاهی کلبه درویشی مارو رووووشن بپرمایید تشریف یباورید


مرضیه
ساعت9:47---25 آذر 1392
وبلاگ خوبی داری موفق باشی،ولی به نظر من اوای باران رنگ و لعاب خیلی خوبی داره هم کیفت تصویر و هم لباس بازیگرا،از اون طرف ریتم خوبی هم داشته تو همین چند قسمت،کلا چیزی که من میبینم ،اگر اوای باران همین جور پیش بره میتونه از نظر موفقیت به سریال هایی مثل ستایش و زمانه برسه،،نظر شما چیه
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی به وبم من این سریال خیلی دوست دارم اما متاسفانه یک ایراد بزرگ داره اونم اینه تو پارت اول که الان میبینیم یعنی سال72اصلا طراحی صحنه و لباس درست نیست و خیلی اشکال داره اما بازی اقای درخشانی و خانم چرخنده واقعا عالیه و باعث میشه ادم نقاط ضعف سریالو نبینه بنظرم اوای باران اگه همینجور پیش بره از ستایش و زمانه خیلی موفق تره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها