شخصیت نادر اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

نگاهی به شخصیت های سریال اوای باران

شخصیت پردازی در سریال اوای باران بسیار سنجیده و حساب شده است در قسمت پنجم سریال اوای باران نویسنده و کارگردان این اثر با زیرکی تمام شخصیت نادر را در همان بدو ورودش به ترکیه نشان دادند او که در حین راه رفتن سرش را تکان میدهد وبا بیقیدی هر چه تمامتر اطراف را مینگرد با ان طراحی لباس بامزه اش(انگار طراح لباس این سریال فقط نگاهش برای بردن بیننده به دهه70همین شلوار پیل دار سام درخشانی است)نماینده مردی است که که قید و بندی به چیزی و کسی ندارد غذا خوردن بامزه او در حین ملاقاتش با وکیل دایی اش و نگاه اخرش به لقمه باقیمانده غذایش نمایانگر این است که او چشم طمع دارد و از هیچ چیز نمیگذرد.اما به نظر من دایی طاها در زندان وقتی شنید باید تا اخر عمرش در زندان بماند باید واکنش بیشتری نشان میداد.او خیلی راحت موضوع را انگار پذیرفت و گفت=(دایی جان به مرضیه خانم بگو منتظرم نمونه!!!!!!!!!).بازی و لهجه مرضیه بسیار بد از کار درامده است.اخرین سکانس این قسمت زمانی که نادر و زیور درباره سرانجام کار دایی طاها صحبت میکنند و نادر به زیور میگوید=(من این امانت را سالم به صاحب اصلیش برمیگردانم شما خیالات برت نداره)اما برق نگاه نادر گواه این است که خودم خیالاتی در سرم است!!!!جالبی این سریال این است که غیر ازتلفن خونه و شلوار نادر مابقی دکور و لباسها عروسکها خانه و..به دهه 70مربوط نیست.ای کاش خیلی از گره های این سریال توسط خبرنگاران سمجی که مرتب سر لوکیشنها موقع فیلمبرداری میرفتند فاش نشده بود.چون ما از الان میدانیم اتفاقی برای باران میوفتد و فرید در موقع برگشت دایی طاها (که احتمالا عفو میخورد) میخواهد این موضوع را بگوید و با پدرش دعوایش میشود و............اما در همین چند قسمت که دیدیم شاید برگ برنده سهیلی زاده بازی خوب بازیگرانی چون سام درخشانی دوست داشتنی و الهام چرخنده عزیز است و اما ثریا قاسمی واقعا در سکانس شام خوردن با گرفتن دست زیورو تنها باگفتن دیالوگ کوتاه(کاری بهش نداشته باش) بازی حیرت انگیزی به نمایش گذاشت که ثابت کند حتی اگر نقشش کوتاه هم باشد باز هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود

نویسنده رهااااااااااااااااااااااا

  عکسهای این پست متعلق است به وبmy star

با تشکر فراوان از سحر جون و نیکان جون



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت16:23---27 آذر 1394
من نقش حامد رو دوست دارم . میشه بگیید اسمش چیهپاسخ: یادم نمیاد

غزل
ساعت16:18---27 آذر 1394
من خیلی نقش حامد رو دوست دارم . میشه بگیید اسمش چیه

تین
ساعت18:31---9 بهمن 1392
بازیگر نقش دکتر خرسند (وکیل طه)


کیه؟؟


کسی میشناستش؟بیوگرافی و اسم؟


خیلی فوق العاده گریمش کردن عاشق هنر گریمور شم
پاسخ: سلام عزیزم نمیدونم و نمیشناسممممممممممممممممممممم


باران
ساعت2:12---8 بهمن 1392
سلام چ جالب اسم منم بارانه بازیگر نقش حامد کیه؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام دیشب یک نفر تو همین پست بازیگر نقش حامد بهنام داوریه


تبسم
ساعت0:10---8 بهمن 1392
نقش جاويد رابهنام داوري بازي ميكند
پاسخ: ممنونم عزیزم


مهشید کریمی اصل
ساعت22:20---7 بهمن 1392
موضوع این فیلم قشنگ بود اما کارگردان ناشیانه برخورد کرد نباید زندانی طاها20 سال میبود اغراق کردن ولی به هر حال ممنون

مریم
ساعت13:21---19 دی 1392
واقعا سریال اموزنده ای...
پاسخ: سلام خوش اومدین


ندا
ساعت21:55---17 دی 1392
اگه پيدا كردي و فهميدي كيه ميگي؟؟؟؟خعلي بامزس آخـــــه مثله سام خوشمل و جيگر نيس ولي بامزس....
پاسخ: باشه عزیزم حتمااااااااااااا...........ندا جان چرا پستهای جدید نگاه نمیکنی سمت چپ وبم اخرین مطالب نگاه کن هر پستی بالاتره جدیدتره عزیزم


ندا
ساعت21:54---14 دی 1392
سلام وبلاگ خعلي باحاله راستي ميدوني بازيگر نقش جاويد تو آواي باران كيه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام ندا جان خوش اومدین نه فدااااااااااااااااااااااات شم نمیدونم


علی
ساعت11:22---1 دی 1392
سلام در مورد شخصیت وکیل خرسند نقدی ندارید، خوشحال میشم بدونم؟
پاسخ: سلام برام سواله طاها که شرکت پخش دارو داره که حتی بعضی از این داروها انحصاری در اختیار او است شرکتش وکیل نداشت..............این وکیلی که براش گرفتند واقعا خیلی تلاش کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ممنون اومدین وبم


باران
ساعت15:53---25 آذر 1392
سلام !

باران هم اسم منه واسه همین دوست دارم بدونم اخرش چی میشه ؟؟میشه بگی؟
پاسخ سلام عزیزم خوش اومدی وبم تا اونجایی که من میدونم از قسمت11 یک دفعه میره بیست سال بعد سیاوش خیرابی میشه پسر اقای سام و بعد دایی طاها برمیگرده فرید میخاد جریان گم شدن باران بهش بگه که یک کشیده از اقای سام نوش جون میکنه!اینها رو من تو گزارشات پشت صحنه سریال دیده بودم عزیزم


نفس
ساعت19:53---24 آذر 1392
اواااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا

فقط الهام چرخنده. خیلی با حال بازی میکنه. جانم. عاشقشم. سام و که دیگه نگو. اعصاب خورد میکنه ها. اصن یه وضعی.

این دختره مرضیه چرا لهجه داره مثلا ؟ خیلی لوس شده واقعا. باران رو هم خیلی دوست دارم.

واقعا کار این خبرنگار ها خیلی بده که قصه رو لو میدن. موقع بچه های نسبتا بد هم همین کار رو کردن.

شما و سیما هم که هر دفعه تیکه های حساس فیلم رو لو میده.
پاسخ: سلام عزیزم لهجه این مرضیه واقعا رو اعصابه اواااا ااااااااااا الهام چرخنده که محشره خیلی دوسش داشتم الانم که بیشتر دوسش دارم اقااسااااااااااااام تازه تو پارت دوم سریال فک کنم بیشتر عصبانی و بداخلاقه اما بازیشو خیلی دوست دارم


پانته آ
ساعت2:09---24 آذر 1392
اون که بعله!!یه ابهتی داره که نگو!!!رها آبیته.آره؟؟؟؟؟؟؟

اورین رها خانوم.بیستارو تو این ترم آخری ردیف کن!

جدا از شوخی امیدوارم مو فق باشی و خان هفتم رو هم از سر بگذرونی.
پاسخ: بله ابیته اونم شدیدااااااااااااا ممنوووووووووووووووووووووووونم


سمیرا
ساعت22:33---23 آذر 1392
مرررررررررررسی رها عاشختم
پاسخ: من بیشتر عزیزمی بووووووووووووس


پانته آ
ساعت21:54---23 آذر 1392
راستی رها قلب رو کدوم دکمه است؟؟؟

هرچی میگردم پیدا نمیکنم..
پاسخ: عزیزم برای اینکه قلب تایپ کنی باید دکمه alt و 3باهم فشار بدی گاهی3تایپ میشه اما اگه درست همزمان فشار بدی قلب چاپ میشه


پانته آ
ساعت21:49---23 آذر 1392
من عاشخ عسک اولیه شدم!!!بوخودا!!! نیگا چه مظلومانه!!!! تازه چشاش هم قرمز شده !!!

این عسک آخریه هم که من عاشخ پیرهنشم!!خیلی خوجّله!!!خیلی!!!! من رفتم بخرم!!
پاسخ:من عکس بلوز ابی بیشتر میدوستم


پرند
ساعت13:05---23 آذر 1392
من در ادامه مطلب گفتم که نظراتتون رو بخونن
پاسخ:ممنووووووووووووووووووووووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها