عکس جدید اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

اینم عکس جدید سریال اوای باران

با تشکر از سحر جون و نیکان جون وبmy star

از پارت دوم سریال اوای باران اقای سام تبدیل میشن به یک ادم بداخلاق عصبی

من که کلا این قبیل تیپ سازی رو مخصوصا با بازی سام درخشانی خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

بیتا
ساعت14:29---21 دی 1392
سلام عزیزم....میتونم بپرسم اسمتون چیه؟؟؟؟

راستی پیداش کردم:علی تقوازاده.....

مرسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!


پاسخ: سلام خدا روشکر.......اسمم رهااااااااااا هست عزیزم


بیتا
ساعت15:44---19 دی 1392
پیدا نشد؟خواهش میکنم پیدا کن جون من خیلی لازم دارم...مرسی LOVE
پاسخ: سلام بیتا جان من تو اینترنت گشتم چون نقشش کمه مطلب ازش پیدا نکردم........ببین تو تیتراز سریال وقتی میزاره دقت کن شاید بتونی از بین اسامی غیر اشنا پیداش کنی........


بیتا
ساعت15:45---18 دی 1392
لطفا اسم کسی که در نقش سینا بازی کرده بنویسین خواااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااا

اااااااااااااااااااااااااااا اااا

ااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااهش میکنک لطفا
پاسخ: سلام قربونت برم نمیدونممممممممممم عزززززززززیم سعی میکنم برات اسمشو پیداااااااکنم


پانته آ
ساعت21:44---23 آذر 1392
والا نمیدونم !!!! خودمم شاخام دراومد!!!!

خواهش ببخشید دیگه چون فرق میکرد نتونستم دقیق راهنماییت کنم

نابرده رنجو که میخواد بده ببین!!!

من که میبینم (البته اگه مامانم نکشتم!!! آخه از دست نابرده رنج حرصش دراومده!!)

بغلتو وا کن اومدمــــــــ!!!!!
پاسخ: پانته اااااااااااااا بوووووووووووووووووووووووووووس


پانته آ مباشر
ساعت14:14---23 آذر 1392
رها؟؟؟یه تیکه از کامنتم پررنگ شده!!!! چه جوری؟؟؟؟
پاسخ:
اتفاقا من میخواستم بپرسم چکار کردی کامنتت پر رنگتر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی تونستم زبان ای فیلم تغییر بدم میسی که گفتی من فکرمیکردم فرکانس فارسیش فرق میکنه حیف شد نیرنگ ندیدم سال دیه که گذاشت میبینم

پاسخ: بووووووووووووس بیا بقلم


پانته آ
ساعت23:13---22 آذر 1392
به قول کانو:او او!!!

برادر من ،نادر خان عشق چشاتو کور کرده بود جلو عقلتو گرفته بود؟؟؟؟؟ قشنگ چشاتو باز میکردی..آخه این چه بچه ایه که تحویل جامعه دادی؟؟؟ هان؟؟؟؟؟

(پدر عاشقی بسوزه!!!!)

و من میشم امر به معروف کن جامعه!!!!



والا نمیدونم..از این کارگردانا هیچی بعید نی..ولی خوب قیفه اش خوبه به شرطی که مثبت بازی کنـــــــــــــــــــــــــه!!
ایشالا که خوف باشه..ما که بخیل نیستیم!!

(فک کنم تب مغزمو!!!روش تاثیر گذاشته!!!
پاسخ: او او از قیافه خودش بهتر قیافه دوست پسر محترمشه!!!!!!!!!!!!اقاااساااام به این خوشتیپی داماد به این .........خخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت20:38---22 آذر 1392
با اون بچه ای که اون داره منم جای اون بودم تبدیل میشدم به یه آدم بد اخلاق عصبی!!! والا!!!!! اصلا چرا بچه اش اینجوری میشه؟؟؟ نادر مگه تو تربیتش چی کم میذاره؟؟؟
پاسخ: تقصسر زیور خانومه که بچه ها بی ادب شدن!!!!!!!!!!ولی اخه این دختره سهیلی زاده از کجا پیدا کرده؟بابا به این خوشتیپی دخمل به این......حالا معلوم نیست شاید بازیش خوف باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها