جایزه یونسکو به جواهریان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

به گزارش کافه سینما، لحظاتی قبل اسامی جایزه آسیا پاسیفیک اعلام شد و فیلم فلسطینی "عمر" توانست جایزه بهترین فیلم امسال را به خود اختصاص دهد.

از ایران هم "حوض نقاشی" ساخته مازیار میری توانست جایزه ویژه یونسکو را دریافت کند.

 39 فیلم از 21 کشور منطقه آسیا و پاسیفیک نامزد دریافت جایزه سینمای آسیا و پاسیفیک شده‌ بودند. این جایزه بیش از هفتاد کشور با جمعیت چهار و نیم میلیارد نفر را پوشش می‌دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت13:39---22 آذر 1392
رهاجونم میشه اگه میری اینستاگرام سلام منم به اق داداش برسونی؟
پاسخ: عزیزم من اصلا اینستاگرام ندارم از این کار اقای سام هم اصلا خوشم نیومده اما نادیا و پرند عضون میتونی بهشون بگی الان ببرو وب پرند پست اولش یک پست گذاشته که اقای سام گفتند میان میخونن منم الان میرم کامنت میزارم ادرس وب پرند رو که داری(برام هیچ حسی شبیه تو نیست)از تو لینکهای من یا وب سحر میتونی پیداش کنی


پانته آ
ساعت20:28---21 آذر 1392
سلام!

این چرا اینجوری شده؟؟؟

اورین خانومه جایزه بگیر!!!!

فقط یه چیزی:

جایزه اینه؟؟؟؟اگه اینه چی هست حالا؟؟؟
پاسخ: اخه اینجا خارجه واسه همین لباسشون متفاوته!!!!!!!!نمیدونم کوزه است جایزه فکر کنم.


مهلا (بانو)
ساعت20:25---21 آذر 1392
اخی من جواهریانو دوس دارم



راستی رها جونم من به خدا ادرسهایی که میدی میرم ولی هر چی کد رو میزنم هی ارور میده دیگه اعصاب برام نمیزاره منم بیخیالش میشم



البته خیلیییییییییییییییییی سعی میکنم که کامنت بذارم ولی به خدا یه موقع هایی اصلا نمیشه
پاسخ: منم خیلی میدوستمش.اشکال نداره گلم بانی فیلم گیر داره نمیدونم چشه ولی تازگیا بهتر شده برای طناز هم همیشه ارور میده بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از وقتی اقاااااااااااااااسااااااااااااااااام اینستاگرام!!!!!!!!!!باز فرمودند دل من عجیب گرفته(نمیدونم چرا)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها