درخشانی در شبکه سحر
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

چندین روز قبل اقای سام درخشانی مهمان برنامه شبکه سحر بودند

فکر میکنم بازیشون در اوای باران تموم شده

چون دیگه اون گریم با مو سفید ندارند

این عکسو پرند جون زحمتشو کشیده

ادرس وب خوشگلش روی عکس هست



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت12:36---8 فروردين 1393
آقای درخشانی ترکی حرف میزد


پاسخ: من ندیدممممممممم


پانته آ
ساعت23:04---21 آذر 1392
خخخخخخخ...مثلا من مباشر دربارم ها!!!! اطلاعات در زمینه های مختلف دارم!!!

جدا از شوخی مامان بابای خودم زمان تحصیلشون یه کم زیادی اونور تر زمان شوما بوت !!!! از قبلو بعدش یه عالمه اطلاعات دارم!!

آره میدونم چه احساسی داری!!!بیشترشو واسم تعریفیدن!!

اورین رها درسخون!!!
پاسخ: خدا روشکر یکی ما رو درک میکنه بوووووس


پانته آ
ساعت20:34---21 آذر 1392
هیچی!!!!!! نمیگفتم!!!!! به هر حال چاره ای جز تحمل نداریم!!!!والا!!!

زمان شما نیمکت های سه نفری!!! سر امتحانا یکی میرفت پایین!!!
پاسخ: شوما زمان ما چجوریه یادته؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ بابا مدرسه ها دوشیفت بود خودمون باس برگه واسه امتحان میبردیم خخخخخخخخخ دورانی بوت عمرا دلم واسش تنگ شه خخخخخ از دوران مدرسم متنفرم اه اه اه اه اه اما درسم عالی بووووت با معد19.60دیپلم گرفتم اون موقع شاهکار بووووووووووت


مهلا (بانو)
ساعت20:22---21 آذر 1392
سلام رها جوننننننننننننننننننننم خیلی دلم برای وبت تنگ شده بود عزیزم
پاسخ: سلام باااااااااااااااااااااااااانووووووووو خوش اومدین صفاااااااااا اوردین اقاااااااااااااااااااااسااااااااااااااااااام دیدین بگین رهاااااااااااا از دست شما و اینستاگرامتون خیلی ناراحته


پانته آ
ساعت19:40---21 آذر 1392
مدرسه عفاف.تو منطقه 2.الان با این تغییر نظام شده دبیرستان مرحله 1!!!!!

یعنی من سوم راهنمایی میرم دبیرستان!!!!! اه ...چه قدر این هفتمی هارو تحویل میگیرن!!!!
پاسخ: بیخیال دخترم شوکولات مامان اگه زمان من میرفتی مدرسه چی میگفتی عهد دقیانوس بود خخخخخخخخ


پانته آ
ساعت16:40---21 آذر 1392
بله اونجا میرم!!!

رها بهچ گفتم.
پاسخ: میسی راستی اسمش چیه؟


پانته آ
ساعت16:40---21 آذر 1392
بله اونجا میرم!!!
رها بهچ گفتم.


پانته آ
ساعت13:59---21 آذر 1392
اورین!!مادرانه خوبه!!!!مدرسه منم که توشه!!!

اردلان وسطش غش کرد!!

صفر تموم شد آهنگ آخرشم بذار.

(داداشم 4 سالشه اومده میگه:رها«رهای فیلم»چی شد؟؟؟؟)



من مادرانه نمیدیدم ولی به خاطر مای اسکول()دیدم!!! چند قسمت هم که گذشت به خاطر خود سریال دیدم!
پاسخ: واقعا اون مدرسه میری پانته ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داداش کوچولوتو ببوس بگو رهااااااااا گفت عاچقتم


پانته آ
ساعت11:30---21 آذر 1392




پاسخ:
عسل مامان شوکولات مامان

پاسخ: اهنگه چطوره؟/؟؟؟مال سریال مادرانه هست


پانته آ
ساعت22:43---20 آذر 1392
اون که بعله رها خانوم!!!!

من فک کردم بر عکس خاک صحنه رو میگی!!!

به خاطر همون!!!!!!اونجوری گفتم!!!

اکس کیوز می!!!!!

خودم میدونستم!!!(تعریفاتو میگم!!)



مباشر به این پررویی دیدی مادر رها؟؟؟؟

دیدی واقعا؟؟؟؟
پاسخ: شکلات مامان نقل و نبات مامان نفس مامانی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


پانته آ
ساعت19:57---20 آذر 1392
رهــــــــــــــــــــــــــــ ــــا!!!!(کلا خوشت میاد منو حرص بدی؟؟؟؟اونجوری داد بزنم؟؟؟)



من که چیز بدی نگفتم اتاقا پژی خیلی هم خوب از پس همه کارا بر اومده.ولی خداییش این دختره حقشه بزنمش!!!بد میگه خوب!!! بعدشم تو طرفدارمنی یا همکلاسیم؟؟؟؟



(بالحن عماد خان تو قناترها خانوم خیلی بدی!!!!
پاسخ:

عزیزم منظورم اینه تا خاک صحنه نخوری هنرمند واقعی نمیشی!پزمان نقش پزمان خوب بازی کرد!دلیل نمیشه هرنقشی بهش دادن خوب بازی کنه!بعدم شوما تاج سرمایی عزیزم من گفتم بزار بازیهای بعدی پزمان شروع شه دوستت میاد میگه خیلی بد بازی میکنه

پاسخ:
ما کلا طرفدار شوماییم و اقااساااااااااام با این یک شبه هنرمند شده ها هم کاری نداریم خوب به خاک صحنه معتقدیم رها خاکی

پاسخ:است


پانته آ
ساعت22:09---19 آذر 1392
بعد دوسال؟؟؟؟آخه؟؟؟؟دعوتش کردن؟؟

ولی این قیافه اش خیلی خوبه!!! دوستم(عاشق پژیه بهش میگیم پژمان!دختره ها!!همکلاسیمه!!!)میگه سامریششو میزنه هیولا میشه!!!!!

اینم دوسته ما داریم؟؟؟؟؟؟

میگه بی مزه است!!!!

رهــــــــا!!!!

کمپوت بیــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــار!!!

من رفتم بزنمش!!!

واسم دعا کن!!!
پاسخ: باشه برات میارم ولی نزنش بذار دو تا فیلمهای جدید پزی بیاد بیرون اونوت معلوم میشه بازیگره یا نه خخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها