درخشانی در تهران دربست
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکسها با تشکر ویژه از سحر جون و نیکان جون



نظرات شما عزیزان:

رزا وطن پور
ساعت18:24---21 آذر 1392
چه قیافه خلافی داره. دیشب یه فیلم نشون داد به اسم نیرنگ. دیدی؟ سام توش خیلی بی رحم بود. الآن توی فیلم آوای باران هم خیلی حرص آدم رو درمیاره. خوب از پس نقشش بر اومده. منو یاد منوچهر زمانه می اندازه.
پاسخ: اخ من نیرنگ ندیدم چون ایفیلم ما عربیه بلد نیستم پارسیش کنم!!!!!!خدایی اقاااسااااام اوای بارانو خیلی خوب بازی کرده من عمرا فکر میکردم نقش یک ادم بی کلاس!!!!!!!!!!!!اینقدر خوب بازی کنه!خانم چرخنده هم که جای خود دارن!منوچهر زمانه و نادر اوای باران اره یک جورایی شبیه هم هستند.کلا نقش منفی به اقاساااام ما خیلی میات.رزاااجوووووووووووووونم یکهو میری خبری ازت نمیشه بابا دلمون تنگ میشه راستی تهران دربست بچه ها میگن طنزه!!!!!!!!!!!!!واسه شبکه خانگیه


پانته آ
ساعت20:09---17 آذر 1392
خایشه دیگه!!!

با لهجه بخون!!!

همون خارجه!!!

والا اینجوری که از تیزرش بر می اومد انگار طنزه!دیدی تیزرشو؟؟؟؟؟

خععععععععععععععلی باحاله!!!!
پاسخ: نه عزیزم ندیدم


پانته آ
ساعت14:33---16 آذر 1392
بعله اونجا خایشه است!!!!


پاسخ: سلام عزیزم خایشه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟فیلمش طنزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت20:39---15 آذر 1392
رها!!!!

من یه چیزی کشف کردم!!!!

تهران,دربست!!!!

یعنی دربست به تهران!!!!!

گرفتی!!!!!
پاسخ: گرفتم عکس دومیه تو تهران نگرفتن خخخخخخخخخخخخخخ یک جا دیه مصلااااا تو خارجه گرفتن خخخخخخ هه


پانته آ
ساعت16:09---15 آذر 1392
رهایی!!


خیلی با مزه است این فیلمه!!!


عکس دومیه یقه ی آقای یحیی(سام خان خودمونو)رو ......


الان مثلا تو فیلم اینجا تهرانه؟؟؟؟؟


نمیخوره به تهران!!!


خیلی خندیدم به تیزرش!!!!


عکس پایینی هم بعله آقا پولاد شبیه اون هنرپیشه هاست!!
پاسخ:
عزیزم خخخخخخخخخخخخخ فکرکنم اینجاتهرون قدیم خخخخخ
جواب کامنت خصوصیت عزیم من از فیس بوک اینستا و این مزخرفات!!!!!!!!!!!!!!متنفرم عمراااااااااااااا برم توشون!!!!!!!!
راستی ادرس عکسهایی که شما و بهنام میدین چرا بالا نمیا؟؟؟؟؟؟ببین مگه نباید این ادرس تو گوگول سرچ بفرمایم سرچ میفذمایم میزنه چیزی پیدا نشد بعد میزنم جستجوی تصویری بازم چیزی نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!کل ادرسو کپی پیست میکنم تو گوگل مثل ادرسهایی که خودم میدم میگم کامنت بزارین مگه اینجوری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: بله بله الان باز شد ممنونم فکر کنم اینترنت مشکل داشت اخه اون موقع میومد باز نمیشد متشکرم


بهنام
ساعت14:43---15 آذر 1392
بفرما:

http://uploadkon.ir/uploads/3083a99c5e0911e390640e89ad1e a68a_8.jpg
پاسخ: خیلی ممنوووووووووووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها