عکس کودکی سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

اینم عکس بچگی اقای سام درخشانی

با تشکر از شکیلا جون مدیر وب عشق است مثلث دوستی



نظرات شما عزیزان:

رضوان
ساعت15:48---5 فروردين 1393
به نظر من هرچی سنش میره بالاتر خوشگل تر و جذابتر میشه

حلیا
ساعت21:55---23 اسفند 1392
حتما خانمی

حلیا
ساعت20:56---23 اسفند 1392
وااااااااااای آقای درخشانی از بچگی خوشگل و زیبا بودن
پاسخ: اخی عزیزم.........خوش اومدی به وبمممممممممم..........لطفا پستهای جدیدم ببیند بیایید صفحه اول وبمممممممم


دیبا
ساعت14:42---18 دی 1392
خیلی دوست دارم نی نی کوچولو منم شبیه اقا سامی بشه شیطونو زیبا.
پاسخ: اخی عزیزمممممممممممم ایشالاااااااااااااا


نفس
ساعت20:26---12 آذر 1392
وای خدا چقدر زشته. رها جون نظرت چیه یه پست بذاری از بچگی هنرمندان؟ عکس بچگی همه شون تو اینترنت هست. پوریا پورسرخ ، مجید واشقانی ، نیوشا ضیغمی و خواهران اسکندری و همه. خیلی قیافه های باحالی دارن.
پاسخ: وااااااااااااااا نفسم گیر دادی به اقااااااااااااااااااااساااااااااااااااااااام دوست داشتنی ما؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخ ولی خداییش زشت نیست این پسر کوچولو ولی من فکر نمیکنم بچگی سام باشه ولی تو سایت کافه سینما هم بود راستش شکیلا چند روز قبلش گذاشته بود وبش یعنی طرفدارای اقاسااااااااااااام از سایتهای هنرمندانم جلوترهستند.از اقای دکتر اگر عکس دیدم حتمااااااااااااااا میزارم مال اقاااااااااااااامجیدم دیدم پیداش میکنم میزارم.اگر خودتم جایی دیدی ادرسشو بهم بده حتماااااااااا میزارم


پانته آ
ساعت18:23---12 آذر 1392
بله منظورم همون ورزبوقه!!!


اورین . راستی میای شب نشینی پیش طناز؟؟


نه اینجوری نمیشه من با عکس برم پیش سام از خودش بپرسم


رها از این نرم افزارا که دوتا عکسو و اینجور چیزا رو مقایسه میکنن نداری؟؟؟
پاسخ:
تصور کن!!!!!!!!!!من الان اینکه واقعاااااااااا این عکسه اقااااساااااااااااام هست یا نه برام از نون شب واجبتره؟؟؟؟ببین مگه عکس تیره بیوفته رنگ چشم ادمم مشکی میشه؟؟؟؟؟

پاسخ: نه ندارم از اون نرم افزاراااااااااا


پانته آ
ساعت17:34---12 آذر 1392
اوا ممنون!!



مگه سام نگفته بود از ورزبوق متنفرم؟؟؟

این ورزبوق مال کیه؟؟؟
پاسخ: منظورت فیس بوکه؟؟؟؟؟؟؟؟حتما یکی دیگه گذاشته تو فیس بوک بالاخره دوستی فامیلی اشنایی طرفداری .........


پانته آ
ساعت17:33---12 آذر 1392
رهاااا

این عسکا رو تیترش نوشته بود شبکه اجتماعی هنرمندان.مگه سام وِرزبوق داره؟؟؟

(ورزبوق تو فرهنگ لغت خنده بازاری.خودت معنی کن)
پاسخ: نه نداره مطمئنم پانته اااااااااا جالبیش اینه من حس میکنم این اقااااااااااااا ساااااااااااااامی نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها