Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

سام درخشانی:به خاطر موفقیت «پژمان»نگران پیشنهادهای بعدی بودم!

بانی فیلم آنلاین:بازیگر سریال «آوای باران»گفت: به خاطر موفقیت «پژمان»نگران بودم باز هم پیشنهادها به سمت نقش مشابه در آن کار و در ژانر طنز باشد؛ دیگر سخت بود که باز همان میزان موفقیت تکرار شود.

 

به گزارش «نسیم»،  سام درخشانی  که این روزها در مجموعه تلویزیونی  آوای باران  به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصلی در حال ایفای نقش است درباره مشخصه های نقش خود گفت: نادر یک جوان واقعی است و نمونه افرادی که می خواهند به جایگاه اجتماعی بالایی برسند اما برای رسیدن به این وضعیت تلاش نمی کند.یکی از ویژگی های اصلی نقش نادر که برای خود من به عنوان بازیگر جذابیت زیادی داشت، این بود که من در دو مقطع زمانی این شخصیت را بازی می کنم. یکی از آن ها 10 سال جوان تر از سن واقعی خودم و دیگری حدود 15 سال از من پیرتر است. این نقش همچنین مثبت نیست و متفاوت از سایر نقش هایی است که تا به حال بازی کرده ام. درباره جذابیت آن همین قدر بس که خودم پدر نیستم و حالا باید نقش یک پدر را بازی کنم. آن هم پدری که فرزندی به سن و سال سیاوش خیرابی و یک دختر 19 ساله دارد.

این بازیگر درباره سوژه محوری سریال نیز بیان کرد: این سریال ضمن این که به یک معضل اجتماعی یعنی همان تکدی گری و کودکان کار می پردازد، ملودرامی اجتماعی است و در واقع این دو ویژگی در سراسر سریال با هم ترکیب شده اند که می تواند برای تماشاچی بسیار جذاب باشد. همچنین  آوای باران  اثری 40 قسمتی است و بنابراین فرصت کافی به بیننده داده می شود تا با داستان ارتباط برقرار کند و قصه ها در باور او به پختگی برسند. بنابراین می توان او را با داستان همراه کرد. گذشته از این کار باکس هر شبی دارد و مردم به دیدن آن عادت می کنند و مهم تر از همه این که قرار است سریال از شبکه سه سیما به پخش برسد. شبکه ای که پرمخاطب است و شبکه جوان هم نام دارد. جوانان هم جمعیت زیادی از کشورمان را در بر می گیرند.

درخشانی تأکید کرد: فرصت مناسبی است تا بتوانیم به گونه ای آن مسائل را به گوش جوانان برسانیم که برای او در عین باور پذیری تاثیرگذار هم باشد. امیدوارم که نتیجه سریال خوب باشد. خود من به این مساله بسیار امیدوارم و هرچه کار بیشتر پیش رفت بر این نظر مصمم تر شدم و پیش بینی ام این است که آوای باران مجموعه پر بیننده ای باشد.

وی حضور در این سریال را نقطه عطفی برای تغییر رویه نقشش بعد از بازی در سریال پژمان دانست و اضافه کرد: به خاطر نقشم در سریال پژمان اضافه وزن پیدا کرده بودم و البته نقشم هم ایجاب می کرد. به خاطر موفقیت این سریال نگران بودم که باز هم پیشنهادهای مختلفی به سمت و سوی نقش های مشابه در آن کار و در ژانر طنز باشد. چراکه دیگر سخت بود که باز هم بخواهم در کاری مشابه حضور داشته باشم و همان میزان موفقیت تکرار شود.

به گفته این بازیگر؛ البته با وجود این نگرانی جالب بود که پیشنهادهای کاری بعد از پژمان هم همگی در سبک و سیاق نقش های قبلی و شخصیت های جدی بود. اما خوبی آوای باران این است که 5 ماه درگیر فیلمبرداری اش هستم. بنابراین نمی توانم سر کار دیگری حضور داشته باشم و این سریال می تواند یک پوشش جدی و قوی بر نقش طنزم در سریال پژمان داشته باشد تا به تکرار نیافتم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی  نابرده رنج  درباره مشخصه های نقش خود اضافه کرد: نادر یک جوان واقعی است و نمونه افرادی که می خواهند به جایگاه اجتماعی بالایی برسند اما برای رسیدن به این وضعیت تلاش نمی کنند. همچنین او از جمله آدم هایی است که همه را مقصر می داند به خاطر شرایطی که در آن حضور دارد. همیشه طلبکار است و برای ماندن در یک وضعیت به همه چیز چنگ می زند.

وی ادامه داد: این سریال جنبه های آموزنده زیادی هم دارد. بعضی آدم ها در برابر تغییر و پیشرفت ایستادگی می کنند و تلاشی برای رسیدن به جایگاه بهتر ندارند. به هر حال زمان می گذرد و بعضی افراد برای مثال شش سال صبر می کنند تا نخواهند از نقطه صفر شروع کنند در حالی که اگر آن شش سال را برای پیشرفت تلاش می کردند می توانستند موقعیت بهتری داشبته باشند. ضمن این که وقتی از نقطه صفر شروع نمی کنی و یک شبه به جایگاه بالا و موقعیت مناسبی می رسی به همان میزان هم ممکن است زود آن را از دست بدهی و این موقعیت به شدت متزلزل است. فکر می کنم کاراکتر نادر حداقل این درس را برای مخاطبان به همراه داشته باشد.

سام درخشانی همچنین درباره تجربه همکاری خود با حسین سهیلی زاده نیز بیان داشت: من نه سال پیش در سریال  روزهای اعتراض  با آقای سهیلی زاده همکاری داشتم. همیشه هم دلم می خواست تا فرصتی پیش بیاید و باز با ایشان همکاری کنم. تا به حال چند بار هم پیشنهاد همکاری از جانب ایشان داشتم که متاسفانه به دلایل مختلف شرایط آن فراهم نشده بود. اما در این کار با وجود این که کمی بابت منفی بودن نقش و تصوری که ممکن است برای مخاطب ایجاد کند، نگرانی داشتم به سرعت پیشنهاد را پذیرفتم و پس از حرف زدن با خود آقای سهیلی زاده از انتخاب آن مطمئن شدم. ایشان درک بسیار خوبی از بازی بازیگر دارند و حواسشان بسیار به کیفیت کار است.

سریال  آوای باران  کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در حال حاضر تصویربرداری آن در لوکیشن خانه نادر و زیور با بازی سام درخشانی و الهام چرخنده در خیابان فرشته ادامه دارد و 20 روز آینده تولید 20 قسمت از آن به پایان می رسد. نگارش متن این سریال را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی بر عهده دارند.

 برای دیدن عکسهای این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت21:50---8 آذر 1392
خخخخخخخخخخخخ نمیدونم !!! شاید تعداد سریالا نصف میشد!!!!

پانته آ
ساعت17:34---8 آذر 1392
چلا نگران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا مارو داری غم نداشته باش داداشی!!!!

مگه ما میذاریــــــــــــــــــــــــ ـم شما بـــــی کــار

بــــــــــــــــــــــمــــ ـــــــــــــــــــــونـــــــ ـی!!

ممنون رهــــــــــــــــــــــــــا جون

واسه شما و عالیجناب:





راستی نظراتو چه جوری پر رنگ میکنی؟؟؟



کامنتم تایید شده تو اون آدرسه.
پاسخ: ممنون عزیزم تو کافه ستاره بالای جای گذاشتن کامنتها چند تا مربع هست که اخریش مربع شکلهاست اولین مربع سمت راست فشار میدم متنی که تو اون تایپ میشه پررنگ نوشته میشه.اره دو تا کامنتمون پشت سر هم به فاصله دو دقیقه هست.اقاااااااااااااااا منو تو نداشتند چه میکردند؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها