اعتراض به زمان عاشقی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

«زماني براي عاشقي» نوشته من نيست!

سيد علي اكبر محلوجيان نويسنده سريال هاي «فرات»، «مثل هيچ كس»، «زير تيغ»، «پدر سالار»، و... روز گذشته طي تماسي با «باني فيلم» از عدم رضايتش در خصوص تغييرات اساسي فيلمنامه «تكيه» با عنوان جديد «زماني براي عاشقي» سخن گفت.
او به «باني فيلم» گفت: با كمال تأسف به اطلاع همه مخاطبان مي رسانم فيلمنامه «زماني براي عاشقي» نوشته من نيست. من سيد علي اكبر محلوجيان هستم كه سابقه نگارش فيلمنامه هايي مثل «پدر سالار» و «زير تيغ» و... را دارم و نسبت به عملكرد دست اندركاران اين سريال به شدت اعتراض دارم؛ چرا كه از نام من سو استفاده كردند و فيلمنامه اي را كه خود نوشته بودند  به نام من جا زدند. او ادامه داد: اين سريال هيچ ربطي به فيلمنامه «تكيه» كه من نوشتم ندارد. متأسفانه كارگردان و بازنويس محترم اين فيلمنامه شناخت درستي از شخصيت هاي قصه را نداشته اند و با همكاري هم در فيلمنامه تغييراتي چنان ويران كننده داده اند كه ناچار شده اند به جز خط كم رنگي از قصه، كل فيلمنامه «تكيه» را كنار بگذارند.
او افزود: ابدا ادعا ندارم فيلمنامه «تكيه» بي‏ نقص بوده است، ولي تهيه كننده محترم همين فيلمنامه را به شوراي بررسي ارائه و مصوب كرده است. قاعدتاً شوراي بررسي فيلمنامه، نوشته اي دور انداختني را تصويب نمي‏كنند. به هر حال فيلمنامه «زماني براي عاشقي» نوشته من نيست و بهتر بود در تيتراژ مي نوشتند نويسندگان فلاني و فلاني با كمي تشكر از محلوجيان!
يادآور مي‌شود قرار است صحبت‏هاي مفصل اين نويسنده درباره فيلمنامه «زماني براي عاشقي» و حاشيه هاي آن هفته آينده در بخش يك فنجان چاي «باني فيلم» منتشر ‌شود.



نظرات شما عزیزان:

sepid
ساعت2:12---30 آبان 1392
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــتم رهاجوونم

پانته آ
ساعت14:52---29 آبان 1392
واقعا که!


پاسخ: تازگیااااااااااااا این مدلی تو صدااااااااااسیماااااااااا مد شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها