پست ثابت
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهشاد
ساعت21:50---22 اسفند 1392
چه وبلاگ قشنگی داری رها جوووووووونم
پاسخ: میسی عزیز دلمممممممممممممم


شادی
ساعت23:41---19 اسفند 1392
رمز دیگه چیهههههههههههه ؟؟(اون شکلک که چشاش چپ میشه !!!)نپیچچون مارو دیگه رهههاییی جججون !!
پاسخ خخخخخخخخخ یک عکس جدیده تا نیم ساعت دیه اپ میکنم بزارید سه شنبه بشه خخخخ عکس اقاسام و پزمان بازغیه تا نیم ساعت دیه میره روی انت خخخخخ


پریسا
ساعت20:14---18 اسفند 1392
:):):):):):)

رها اون قورباغه هاتو جمع کن رو خوب اومدی
پاسخ: میسی گلمممممممممممممممممم


پرند
ساعت20:55---16 اسفند 1392
چی جوری ایت اسلایدرو گذاشتی وبت؟؟من هر چی میذارم ثبت نمیشه...کلا پاک میشه
پاسخ: اواااااااااااااااا............من تو لوکس بلاگم یک لینک داره میزنی تمام پستت میشه بصورت کدهای عددی منم اینو گذاشتم اونجا............از کیانا بپرس چون تو بلاگفا هست........اونم گذاشته وبش


پرند
ساعت17:48---15 اسفند 1392
الان دو روزه روزاشم فارسی شده...



از دور تو جبهه دیگه؟؟
پاسخ تو وبت برات توضیح دادمی خخخخخخخخخخخخخخخخ فککردم کامنتت خصوصیه خخخخخخخ


پرند
ساعت16:59---15 اسفند 1392
منظورم این بود این اسلایدر تو کدوم نوعشه...

ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ



راستی در چشم باد دیشب سام نشون دادن؟؟؟؟
پاسخ شبکه شما یک کوچولو از خیلی دور...........شبها زبانش فارسی میشه


مرضیه
ساعت0:47---15 اسفند 1392
وااااااااااااای چقده باحال بود مقسی رهااااااییفدات با این متن بامزه یی که نوشتی
پاسخ خخخخخ شوما لطف داری گلم


گلسا
ساعت0:24---14 اسفند 1392
اواااا من اینجا کامنت داده بوتم!!!!عمومی هم بوت که!!!!!کوش پس؟؟؟؟
پاسخ نمیدونم اما قاطی تاییدی ها اومته بوت


گلسا
ساعت0:23---14 اسفند 1392
خخخخخ...رهاااااا عجب جکایی میگیاااااا....

ادامه مطلب!!!!خو یهو رمزی میذاشتی فقط خودتو و پانی ببینین دیه!!!!ادامه مطلب آخه!!...

شانسی شانسی این جک های دسته اول رو یافتم!!!

آقا سام خعلی خوفه هاااااااا.....هوای دل هواداراشو داله....

رهااااا این چند وقته فقط میتوستم سر جمع یه کامنت تو مای استار بدم....سرعت نتم هم هوینجوری شده در حد ناامیدکننده....وبت دیر بالا میومد،کامنتم اصن سخت بود بدم....

دلم تنگیده بوت تو این دو روز!!!!

راسی من اینستا نرفته بوتم اون روز...نیلوفر چه کری خونده بوت؟؟؟؟؟؟

ولی جکات خوفه هاااا...ایولللللل...ممنونننننن
پاسخ خواهش عزیزم............موضوع برمیگرده به این عکس اقاساااااااااام با ارش برهانی پرسپولیسیها اومده بودن و میگفتن منظورت چیه سام همون4تا گلی که از ملوان خوردین؟خخخخخخخخخ نیلوفرم همشونو شست انداخت روی بند!خیلی باحال بهشون تیکه می انداخت که لنگیا برین حموم و از این جور چیزااااااااااااا!


پرند
ساعت20:12---13 اسفند 1392
نفرمایید...خدانکنه شما بخوای سلیقه ات رو بکار بببری....وب ما رو یه جا قور ت میدی
پاسخ: خخخخخخخخخ شوما لطف دالین


پرند
ساعت18:43---13 اسفند 1392
هی من میخوام دست به ترکیب وبم نزنم،هی تو اسلایدر های خوشگل بذار
پاسخ: هر کارش کنم به خوشملی وب سبز تو نمیرسه خیالت تخت خاف!!!!!!!!!!!!!!! میسی عزیزممممممم


پرند
ساعت12:25---8 اسفند 1392
چه میکنه رهــــــــــــــــــــــــــــ ــــــا
پاسخ: خخخخخخخخخ بازی با عکسهای عالیجناب سام خان


مرضیه
ساعت12:17---8 اسفند 1392
سلاااااااااااااااام رهایی خوبی عسیسسسسسسسسسم؟

واااااااااااااااااای که چچقده من دلم واست تنگ شده بود



واااااااااااااااااای رهایی ایول داری با این سلیقه ت

عالیییییییییییی شده پست ثابتت مقسییییییییییییییی




پاسخ: میسی عزیزم دل رهااااااااااااااا هم برات خیلی تنگ شده بود


shaghayegh
ساعت3:07---5 اسفند 1392
رهایی!یکی از بچه هابهم گفت به سام بگو بیاد به پیجم سربزنه منمگفتتم داداش به پیج این رفیق ما سربزن و به وب رهای ما سربزن رهاهمونیه که تو مای استار واستون مطلب مینویسه و آدرس وبت رو دادم .البته خیلی مودبانه و زیبانبشتم.من این کامنت رو گذاشتم...الهی به قربونش برم...سام2دقیقه بعدش اومدعکسهای اون دختره رو لایک کردالبته پیج هوادارای سام بود
پاسخ: سلام عزیزممم ممنوووووووووووووونم......افریننننننن


پانته آ
ساعت18:39---3 اسفند 1392
شقایق،گلسا،رها!!!!!من عضو شدم!!!!! اسم پیجم pantea1390

هستش!!!!!!

شقایق فالو کن!!!!بیام پیجت!!!خخخخ

این تگ هم یکی به من بگه ممنون میشم!!!!
پاسخ: اورین


گلسا
ساعت21:52---3 اسفند 1392
وااااای رهاااا....تو رو خدا کوجاااایی...وبتو تسخیر کردیمااااااا....رهااااااااا:- ((دلم واست تنگیده
پاسخ: اوووووووووووووووووووووووومدم عزیز دلمممممممممممم


shaghayegh
ساعت20:30---3 اسفند 1392
بچه ها! من نگران رهاشدم.....یعنی چی شده؟؟؟ امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشه....


رهایی!!!!!!!!! کجایییییی؟؟؟؟؟؟؟واست خبر خوف دالم......


رفتم واست تبلیغ کردم....بیا دیگه من نگرانتم
پاسخ:
اومدم عچقمممممممممممممممممممممم

پاسخ: چی جوری ازم تبلیغ کردین عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی نبشتین عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت21:26---2 اسفند 1392
علوم تجربی خوندن و دانشجوی انصرافی تئاتر هستن...متولد31 تیر 54 به نظرم اولش با اسم شروع نکن...اول درموردشون توضیح بده،آخر سر معرفی کن...
من انشام بسی ضعیف!!!!!ولی توضیح زیاد و تقریبا کاملی میدم درمورد هر چیزی...
بفرمایید ،کمه اما...:
من امروز میخوام درمورد کسی بنویسم و براتون از کسی بگم که خیلی دوسش دارم...کسی که توی زندگی برام خیلی مهمه .... از نظر من توی همه چی حرف اولو آخرو میزنه... آدم شریفیه و توی زندگیش حق کسیو پایمال نکرده و نون حروم نبرده خونه...نون بازوشو خورده...کسی که درموردش میخوام براتون بگم،یه هنرمنده...نه یه هنرمندی که فقط جلوی دوربینه...یه هنرمند واقعی...هرچی که میگه،عمل میکنه...اون میگه:بهترین هنر،هنر عشق ورزیدنه... به این جمله عمل میکنه...و برای کسایی که دوسش دارن اهمیت قائله....سوپر استاریه که غرق در شهرتش نشده....بلکه شهرتش در اون غرق شده...
یه کم از بیوگرافی این عریز براتون میگم...:
ایشون متولد31 تیر 1354 شمسی،در تهران هستن...فرزند اول خونواده ...یه خواهر و برادر کوچیک تر از خودش به اسم پانته آ خانم و آقا شهریار داره... پدرشون شغل آزاد داشتن...
این یکمو بگیر نیلوفر جون...تا ببینم میتونم بنویسم یا نه... بازم ببخشید...


مجید
ساعت14:49---27 بهمن 1392
میشه بهم بگید چطور بازدید شما اینقد زیاده ماشالله
پاسخ: ممنون لطف دارین..هرروز اپ میکنم بادیدکنندگان بامرامی دارم که هرروز بهم سرمیزنن و اینکه همه کامنتها جواب میدمممم


مجید
ساعت14:48---27 بهمن 1392
سلام وبت خوبه به منم سر بزن منتظرتم موفق باشی خدانگهدارت
پاسخ: حتما میام


shaghayegh
ساعت19:58---26 بهمن 1392
بچه ها! آره...شدمخیلی خوبه...به جبران همه ی کامنتی مای استار...شماهم هرچی بخواین واستون میذارم...فقط زود شما هم بیاین که من تنهام
پاسخ:

خخخخخخ ادرس وب منو بده تو اینستااااااااااا فقط نگو اقاسام بیاید این وب چون همه الان اینو ازاقاسام میخان بنظرم درس نیست بنده خدا هی بیاد وب بروبچ فقط بگو اینم ادرس وب رها از بچه های مای استار است

پاسخ:
ببین پیامت جنبه اطلاع رسانی داشته باشه بگو(رها از اعضای مای استار هم از تیر92یک وب برای حمایت ازشما درست کرده که این ادرسشه)ولی ازشون نخاه که بیان ببینن اخه زشته الان همه ازشون این درخاست دارن

پاسخ: فقط ادرس بزار براشون خخخخخخخخخ یعنی برام تبلیغ کن


پانته آ
ساعت18:40---26 بهمن 1392
آره دارمش....چطوریاس؟آخه سردرنمیارم ازش!
«شکلک اند خجالت!»


shaghayegh
ساعت15:45---26 بهمن 1392
پانی! برنامه ی پاورپوینت داری رو کامپیوترت؟؟؟ که من کمکت کنم؟؟ یه چیزایی بلدم

shaghayegh
ساعت22:07---25 بهمن 1392
گلسا! هنوز هستی؟؟؟؟

پانته آ
ساعت23:19---24 بهمن 1392
سحر که تهران نی...

خوش به حالت که امیدواری به دیدنش...واسه این امیدم کم شده که من غرب تهران...داداش شمال تهران... مگه اینکه برم سرکار بابام که راهم بیوفته اونورا...فک نکنم داداش از نزدیکی ما هم رد شده باشه... اه...

چرا حالت بده آخه؟؟؟ ناراحت نباش آبجی...دلت نگیره....تا همین دو دیقه پیش داشتی منو دلداری میدادی .... دلتنگ سام بودم....بیقرار داداش بودم...به قول سمیرا هوایی شده بودم...حال گریه داشتم...دلم یه آسمون صاف میخواست..یه جایی که خلوت کنم و خودمو خالی کنم...یادت رفت؟؟؟ عیبی نداره آبجی... دلتنگی رسم عاشقیه... همین انتظارشه که شیرینه... خواهرکم... به قول خالتون:شقایق،گل عاشق! عیبی نداره خواهرکم...خالی کن خودتو...بزن حرف دلتو ... که تلنبار نشه توی دلت...که سبک شی... این یه خصلت آقا داداشو دارم...که دردودلاتو میتونی بگی...که سبک شی... که شاید،یه خورده از دلتنگیت کم بشه...که کم تر بشه بیقراریت...که آروم شی....شقایق...گلکم...

الان که دارم اینارو مینویسم خودمم احساساتی شدم....

خواهر مجازی نازنینم...امیدوارم تونسته باشم یه کمی حالتو بهتر کنم...
پاسخ: افرین همیشه اینجا بصحبتید!!!!!!!!!!!بعد رها راحت بیاد پاکشون کنه خخخخخخخخ ولی بچه ها من نمیخام اقاام از نزدیک ببینم خیجالت میکشم خو


گلسا
ساعت22:09---24 بهمن 1392
ستیلا چه طوری دیده؟؟؟

پس چرا من ندیدم
پاسخ: اقاااااااسام داشته رویای گنجشکها شمال بازی میکردن ستیلاجون دیدتشون............


زهرا
ساعت10:33---23 بهمن 1392
لایک

عسیسم به منم سر بزن

خوش حال میشم

www.khanede.loxblog.com
پاسخ ممنونم حتمااااااااااا


پانته آ مباشر
ساعت11:48---3 بهمن 1392
اثبانی از دست تو!!!
پاسخ: خو چرا عصبانی؟


پانته آ مباشر
ساعت11:48---3 بهمن 1392
رها،این عکس گذاشتی آقا سااااام به ما یه لبخند ملیح میزنه...(البته یه کم از ملیح اونورتره!!)بعد من هی آب میشم میرم تو زمین!!!ببینم،تو چرا شکلک خجالت نداری؟؟؟الان من چی کار کنم؟؟؟هان؟؟؟شکلک عصبانی هم نداری،چون من الان اثبانی میباشم!!
پاسخ: عکس همین پست ثابت منظورته؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ کلا لبخنداشون ادمو شرمنده میکنه خخخخ


گلسا
ساعت22:35---27 دی 1392
ممنون رزا جان....شما لطف دارید....من اصولا اگه فیلمی ارزشش رو نداشته باشه حتی نگاهم نمی کنم چه برسه به این که گریه کنم.......(ولی تا حالا هیچ فیلمی اشکمو در نیاورده...ناراحت شدم ولی گریه ام در نیومده.....)...خواستم بگم که من سیزده سالمه و واقعا به نظرم فیلمی که اونقدر پر از سوتی باشه که شعور بیننده رو زیر سوال ببره اصلا ارزش دیدن نداره...من همین ماتادور رو درست حسابی ندیدم...اون سه چهار قسمتم همش به خاطر آقای درخشانی بود که تو فیلم بودن....کلا ممنون...حالا منظورم فقط ماتادور نبود...هر فیلمی...
هر فیلمی که منه مخاطب رو به جای هیجان به خنده بندازه...یا به جای این که به خنده بندازه به گریه بندازه...


رزا وطن پور
ساعت18:45---27 دی 1392
گلسا تو سیزده سالته؟ آفرین. خیلی بیشتر از سنت میفهمی. من هم سن تو بودم سریال های آبکی و دوزاری میدیدم اشک تو چشام جمع میشد.

گلسا
ساعت14:11---24 دی 1392
رها...کلا یه چیزی ذهنمو مشغول کرده...فضول نیستما....کـــــــنــــــجــــــ ـــکـــــــاوم... به احتمال 99.999درصد بزرگتری...خیلی بزرگتری؟...آخه من متولد تیر ماه سال79 هستم...آره خیلی بزرگتری؟؟...

خب فضولیم یکم گل نموده است...

وای به حالت اگه بگی من فضولم..
پاسخ: بله عزیزممممممم خیلی بزرگترمممممم خخخخخ حدود یک دهه و اندی بیشتر


مدیر مووی اف
ساعت20:43---13 دی 1392
سلام وب خوبی داری اگه دوست داشتی با هم یه تبادل بنر داشته باشیم.

اگه خواستی به خبر بده.
پاسخ:ممنون


پانته آ
ساعت20:07---17 آذر 1392
رهــــــــــــــــــــــــــا!! !!

یه جوری کامنت بذار آدم اینجوری قلبش تا دهنش نیاد!!!!!!!!

بوخودا!!!!

برای پست پایین:

اورین

برای پست پایین پست پایین:

اوخی!!!چه نازه!!!!این کی عروسی کرد که بچه دار شد؟؟؟؟
پاسخ: والااااااااااااااااااا منم نمیدونم نگفت ازدواج کردم یهو عکس بچشو گذاشت!!!!!!!!!!!!!!!تصور کن خبری که اقاااااااااااااساااااااااااااااام هم گفته جدی و جالب همین مدلی باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخ


محسن
ساعت14:21---16 آذر 1392


طراحي بنر و هدر و لوگو براي سايت با قيمت مناسب ماکمترين قيمت نسبت به ديگران بيش از 3 سفارش با تخفيف ويژه براي سفارش دهندگان

شعبه يک ما: http://designmn.rozblog.com/

شعبه دو ما :http://designmn2.blogfa.com/

شعبه سه ما:http://designmn3.toosblog.com/

شماره تماس : 09378410658


پانته آ
ساعت0:08---16 آذر 1392
رهاااااااااااااااااااا!!

نرووووووووووو!!

فعلا بای.

نقدتبرای قسمت1اوای باران!!

بنویسش و با خودت بیار و هر موقع اومدی بذار.چون نقد هات واقعا درست هستن.

زود برگرد.

قربون رها جونی:پانته آ


پاسخ: جایی نمیرم عزیزم هستم فقط یکمی میخام کمتر کامنت بزارم بووووووووووووووووووووووووووس


پانته آ
ساعت14:41---15 آذر 1392
پس فتوشاپه؟؟؟حتما؟؟؟آخیش میدنستم حاجی ما اینکاره نیست.

چرا عکسا فرق میکنه؟؟اونم همزمان؟؟؟؟

راستی رها تهران دربستو باید بخریم؟؟؟
پاسخ: بله صددرصد مطمئنم اقاااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااام و خالکوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اره فکرکنم مال ویدئوکلیپه ولی سحرنوشته هنوز نیومده


پانته آ
ساعت13:04---15 آذر 1392
صفحه ورودی که میاد دورش قرمزه کلیک میکنی این هیچی.بعدش اول صفحه سمت چپ عکس با پیرهن سبزه اینم هیچی. زیر اون نوشته درباره سایت یه عکس کلهم مشکیه. درسته؟؟؟؟ حالا من با گوشی میام یه عکس دیگه میبینم!!!!یه عکسه که سام یه ور دیگه رو نیگاه میکنه با تی شرت سیاه. دستش زیر سرشه رو بازوی (اگه اشتباه نکنم چپ) یه چیزایی هست.نمیدونم چیه.قبلا هم تو وب یکی دیگه دیده بوم که یه عکسی بود که سام رو دستش یه چیزی بود.بعضیا (اونجا)میگفتن نخه بعضیا هم میگفتن خالکوبیه. عکس رو پیدا کردم بهت نشون میدم.
پاسخ: سلام عزیزم با گوشی رفتم دیدم من این عکسو قبلا دیدم!!!!!!!!!!فتوشاپ شده مطمئنم به نظرم همون عکسهای اسب سواریشونه که لباس عوض کردند بعد خالکوبی هم گذاشتن


پانته آ
ساعت23:46---14 آذر 1392
رها عکس معرفی وب سحر کت و پیرهن مشکیه.درسته؟؟؟

من با مبایل اومدم نت یه چیز دیگه ای دیدم که دختری از جنس اب هم همونو میگفت. اومدم اینجا جواب دادم چون نادیا گفت کشش ندیم. جل الخالق!!!!!! ادم چیزای عجیبی میبینه !!!! با گوشی و کامپیوتر همزمان اومدم عکسا فرق میکنه!!!
پاسخ: اره عکس با کت شلوار مشکیه کلیک میکنی عکس با پیراهن سبز اول صفحه است مگه با گوشی میای اول صفحه چه عکسیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خالکوبی جریانش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت22:31---12 آذر 1392
وااااااااااااااااااااااای رهـــــــــــــــــــــــــا !!!


سه سال بعـــــــــــــــد...


مگه کافه قهوه چایی... اه نمیدونم چی چی این کامنتارو تایید میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تازگیا کامنتها تاید نمیکنه نمیدونم شاید سایتشون خرافه اه اه اه اه اه

پاسخ: تایید کرده اما فقط سه تامون کامنت گذاشتیم پس مال بقیه کو هاااااااااااااااااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت0:27---7 آذر 1392
رها به نظرت مدیرای این سایتایی که آدرس میدی بریم واسه حمایت مخصوصا اونایی که از سام چند تا مصاحبه گذاشتن تا حالا شک نکردن که چند نفر ثابت با یه سری اسم ثابت میان و نظر میدن و همشون هم تو همه کامنتاشون میگن درخشانی؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی باحاله فک کن !!!!

به نظرت چه احساسی بهشون دست میده وقتی هنوز چند دقیقه از خبر نگذشته ما میریم و کامنت میذاریم؟؟؟؟؟


پاسخ: اره خودمم به همین فکر میکردم واسه همین تازگیا اسممو انگلیسی تایپ میکنم شک نکنن!!!!!!!!!!!!فکر کنم حسودیشون بشه


پانته آ
ساعت14:50---2 آذر 1392
خودمم اول ARASBARAN خوندمش ولی گفتم شاید یه جور دیگه خونده میشه!!

پانته آ
ساعت1:48---2 آذر 1392
رها بهم نخندیا ولی میشه اسم این فرهنگسرائه رو با فتحه و کسره و ضمه بزاری؟؟؟خیلی درگیرم که خدایا اسم این چیه؟
پاسخ: فکر کنم arasbaranحالا یک چیز دیه بود بم نخندیااااااااا قول دادی من این جوری خوندمش


پانته آ
ساعت1:44---2 آذر 1392
رها جونی درست شد
فک کنم این کافه سینما هم جوش آورده بود!!!!!!!!!!!
(آه ما گرفته بودتش با این متنایی که میذاره!!!
شک نکن!!!


پانته آ
ساعت1:37---2 آذر 1392
نه منظورم اینه که کلا از اون مربع های سبز و قرمز نداره!!!!!!!!!!!!!


شادی
ساعت23:57---1 آذر 1392
سلااااااااام رها ججونی :

دعبام نکنیدآآآآآآآا !!!!چون من خععلی حسسسسسسسسسسسساااااسس بیدم !!!

ولی این آدرسه باز نیمیشه !!!
پاسخ: یک وقتایی اخر شب سایت کافه سینما قاطی میکنه باز نمیشه شما جسارتا طرف صب هم امتحانی بفرمایید عزیزم شادی جون خوتمی شما دعبا نمیکنم دیه


پانته آ
ساعت21:38---1 آذر 1392
مخلص رها جوووووووووووووون

کامنتای همه امتیاز دهی داره الا کامنتای من!



من میرم به کامنتای بچه های خودمون و اونایی که نظر مثبت داشتن امتیاز مثبت میدم


پاسخ: پانته ا جونم من هر دفعه میرم به تموم بچه های خودمون امتیاز میدم حتما کامنت تو از جلو چشم رد شده الان میرم بهت امتیاز میدم بووووووووووووووووووس


رزا وطن پور
ساعت20:39---1 آذر 1392
منم اون تیتر رو دیدم. واقعا یه لحظه فکر کردم تیرداد کیایی دور از جونش مرده. آخه مرگ عسل بدیعی هم خیلی تکان دهنده و ناگهانی بود. فکر کردم براى تیرداد هم همچون اتفاقی افتاده. اما واقعا کارشون خیلی زشته. من هم مثل رها به این رفتار های زشت عادت کردم.
پاسخ: سلاااااااااااااااام عزیزم واقعا یکی نیست بگه این چه طرز تیتر زدنه!!!!!!!!یک دفعه طرفدارا و کلا همه میبرین تو شوک!!!!!!!!!بالاخره مردم ما ادم هنردوستین حتی اگه طرفدار یک نفرم نباشن با خوندن این تیترها ناراحت میشن.


پانته آ
ساعت15:28---1 آذر 1392
باشه رها من رفتم چرا اینقد حرص میخوری؟

ولی عجب روووووووووویی دارن!!!!!!!!!!
پاسخ: ممنونم گلم شیطونه میگم برم........خدایی خیلی حرص خوردم اینگونه تیترها واسه بازیگرا خیلی مخربه کارگردانا چششون به دهن مردمه ببینن طرفدارای یک نفر کم شدن اول دستمزد طرف میارن پایین بعدم بهش نقش نمیدن ..........


نفس
ساعت22:51---30 آبان 1392
دختر عمه ام اس داده تیرداد کیایی مرده. گرخیدم. یه لحظه فکر کردم شاید منو سر کار گذاشته. رفتم تو اینترنت سرچیدم تیرداد کیایی. عنوان اومده جنازه تیرداد کیایی پیدا شد. منو میگی همه کرک و پرم ریخت. لینک و باز کردم خوندم. دیدم خلاصه قسمت نه ماتادور رو داده. به جون رها خیلی خودم و کنترل کردم یه چند تا فحش و ناسزا ننویسم. به جان تو دارم میگم ها. زنگ زدم با دختر عمه ام دعوا کنم طفلی قسم خورد متن رو نخونده و فقط عنوان رو دیده. خب بابا موقع انتخاب عنوان یه کم وجدان به خرج بدید. جوون مردم رو گذاشتن تو گور و درآوردن. ما رو هم زهره ترک کردن.
پاسخ: این کار همیشگیشونه!!!!!!!!!!اما من دیگه مدتهااااااست به این عمل ناپسند عادت کردم نفس جووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها