مدیربرنامه سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقای علی اوجی مدیر برنامه رضا یزدانی!!!!!!!!!!!

و اقای ساااااااام درخشانی عزیز

نفر اول اقای اوجی مدیر برنامه نفر اخر اقای یزدانی !!!!!!!!!!

عکسها=وب my star

باتشکر از سحر جون و نیکان جون



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت18:46---29 آبان 1392
رها فقط به خاطر تو !

این سریو گذشت میکنم ولی باید با دکتر بهار بریم یه سلاااااام و احوال پرسی با اوجی بکنیم!!!
پاسخ: سپااااااااااااااااااااااااسگذااااااااااااااااااااااااااااااریم


پانته آ مباشر
ساعت18:21---29 آبان 1392
من نمیدونم !

به زهرا جلاد میسپورم قشششششششششششنگ به اوجی بگه که من کیم!

عالیجناااااااااااااااااااااا اااااااب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پاسخ: نکن اینکااااااااارو اوجی گناه داااااااااااره خخخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت14:56---29 آبان 1392
نه خیرم من نوموخوام !عالیجناب قبول نکنی ها!هون یزدانی براش بسه

عالیجناب من مصلحت دربارو میگم ها به حرفم گوش کنید مثلا من مباشر دربارم!!!!!!


پاسخ: این اااااااااااااااوجی اینقد خودشوووووووووو اویزووووووون عایجناب کرده اگه اقاااااااااااسام هم قبول نکنن ملت فکر میکنن اااااااااااوجی مدیر برنامه ااااااقاسااااااام شده!!!!!!!!!!!!!


شادی
ساعت16:45---28 آبان 1392
اییییییییییییییییییشششش!!!هی

میخواسسسم بگم چقده دیابتی وچایی شیرین و کمبود توجه دار و چقد ککنه و چچچسسسبکک و للللووووسسسسس وخُُُُُُُُُخخ ُ ُ نَکَند بعضیا دیگه ششورشو درآوردند با این ژستاو اداهاشون !!!

باز خویشتنداری کردم نگفتم !!!!

ببخشید بوخودددا شوخیدم !!(شکلک شرمنده )

درده من اینه :

چچچه ششوری می زند دلم .......

وقتی به چشم همه اینقدر شیرین

می شوی !!!!


پاسخ: قربونت برم عزیزم اوجی داره خودشو لوس میکنه بشه مدیر برنامه اقاااااااااا سام دلم برای یزدانی مظلوم میسوزه این اوجی بشه مدیر برنامه اقای سام قول میدم اقااااااااااااا حسابی وزن کم میکنن هر چی بخان میل کنن اااااااااااااااوجی میخوره


مهلا (بانو)
ساعت19:28---27 آبان 1392
ای خدا این اوجی بدور رو مخمه ها







اه اصلا چندشم میشه ازش همش وردله سامه منه اه خوب مثل ادم کنارش بایسته این چه ژستای مزخرفیه که میگیره
پاسخ:
باااااااااااااااااااانو حرص نخورین این اوجی تپل بشینه ور دل اقااااااااااااا سااااااااااااااااام خیلی بهتره اگه زبونم لال هواااااااااپیما دچار نقص فنی شد عالیجناب و یزدانی بجای چتر نجاااااااااااااااات ازش اسفاده میکنند!!!!!!!!!!!!!درضمن هیچکس نمیتونه جای مهلاااااااااااا بااااااااااانو برای اقااااااااااااااا پر کنه

پاسخ: بااااااااااااااااانو توجه کنید این ژست چتر نجاااااااااااات میباشد خخخخخخخخخ


سمیرا
ساعت17:58---27 آبان 1392
اگه اقای اوجی مدیربرنامه داداشی شد نکنه اقای یزدانی از پژمان یاد بگیره باهاش قهر کنه
پاسخ: فکر کنم سمیرا جونم همچین نقشه ای تو فکر اوجی هست اما یزدانی پسر خوفیه قهر نمیکنه!!!!!!!!!ولی تصور کن یزدانی بخواد اوجی بزنه بعدشم باهم قهر کنن بوووووووووووووس


پانته آ
ساعت15:59---27 آبان 1392
اَی بابا!


این اوجی هم ول نمیکنه سامو!
پاسخ:
به زور میخاد مدیر برنامه اقای سام بشه!!!!!!!!!
جواب کامنت خصوصیت نه عزیزم

پاسخ: بووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها