سیلی درخشانی به خیرابی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

عکسهای پشت صحنه اوای باران

روز جمعه 21ابان ماه شما و سیما یه کوچولو پشت صحنه اوای باران پخش کرده بود..

سیاوش خیرابی نقش پسر سام درخشانی بازی میکنه در سریال اوای باران

در برنامه شما سیما ضمن مصاحبه با بازیگرا و کارگردان این سریال یک سکانس رو هم نشون دادند

در این سکانس اقای درخشانی محکم یک کشیده خوابوند زیر گوش سیاوش.........

اینقدر  اقای سام سر پسرش داد زد و از دست پسرش حرص خورد.........

بعدم که کات دادند اقای سام سیاوش را بوسید.......

نمی دونم کار درستیه که صدا و سیما انجام میده یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

   اخه سکانسهای مهم را که نباید نشون بدین(انهم چکیده به  قول اقای سام)

مثلا در سریال ماتادورم شما و سیما سکانس شهادت مسیح  قبل پخش سریال نشون داد

عکسها با تشکر ویژه از نیکان جون

و سحر جون مدیر وب my star

لطفاااااااااااااااااااااا نظر فراااااااااااااااموش نشه

با ارزوی موفقیت برای سام درخشانی عزیز در سریال اوای باران

 

 



نظرات شما عزیزان:

سبا
ساعت17:41---19 ارديبهشت 1393
خيلي خوب بودن ميسي از my star
پاسخ: خوش اومدی عزیزم بیا لطفاااااااااا صفحه اول وبم


تارا
ساعت18:09---16 اسفند 1392
فقط فقط سام درخشانی
پاسخ: سلام عزیزم بیا صفحه اول وبممممممم


نیلو فر
ساعت11:12---23 بهمن 1392
سعی کنید از سیاوش خیرابی عکس زیادی بذازین.

زهرا
ساعت11:33---22 بهمن 1392
عااااااااااااااااشققققتمممممم
پاسخ: سیاوش یا سام؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نگار
ساعت21:33---12 بهمن 1392
ممنونم خیلی عالیه
پاسخ: خواهش گلممممممممممم


fatima
ساعت18:16---11 بهمن 1392
looooootfan az siavash kheyrabi bishtar ax bezarid aaaaaaaaaaashhhhhhheghhhhhhhhheshhhhhhhaaaaaaaaam lotfan kheyli dostesh daram
پاسخ: باشه عزیزممممممممم ازشون بیشتر عکس میزارم بقیه پستها رو ببینید ازشون عکس بازم تو وبم هست


نگار
ساعت16:36---10 بهمن 1392
لطفا از سیاوش خیرابی بیشتر عکس بذار

عاشقششششششششششم
پاسخ: سلام نگارجون سعی میکنم


صبا
ساعت16:30---10 بهمن 1392
من از پگاه درخشانی و چرخنده و احمدی و خداوردی و دژاکام خیرابی و رنجبر و زارعی
پاسخ: سلام صبا جاااااااااااااااان


باب
ساعت16:14---10 بهمن 1392
عالی عالی






پاسخ: سپاسگذارمممممممممممممم


آناهید
ساعت13:35---10 بهمن 1392
واییییییییی چقد اخره این سریالو کشش دادن

راستی دقت کردین سریالایه ایرانی چقد موضوعاشون مثه این سریاله اوای بارونه

والا بخدا از عقلشون که استفاده نمیکنن
پاسخ: یکی نیست همینو بهشون بگه 4تا بازیگر خوب میارن اخر سرم همه میکشن خخخخخ


nazanin
ساعت12:33---10 بهمن 1392
خیلی خوب بود ممنونم
پاسخ: خواهش میشود عزیزم


deniz
ساعت9:55---10 بهمن 1392
من عاشق سیاوش خیرابی هستم و از بازی سام درخشانی هم خوشم میاد.

الهام
ساعت18:54---9 بهمن 1392
آوای باران خوبه من عاشق سیاوش و سام و الهامم(اسم خودمم الهامه!!!!!!!!!)
پاسخ: سلام الهام جون خوش اومدی عزیزممم


نیلوفر
ساعت18:59---29 دی 1392
سلام میشه بگید این قسمت چندمه؟
پاسخ: دقیق نمیدونم نیلوفر جان...فکر کنم حدودا بین قسمت 11تا15بود دقیقشو نمیدونم............


رزا
ساعت10:32---29 دی 1392
سیاوش عشقمه واقعا عالی بازی میکنه

ندا
ساعت8:27---28 دی 1392
از شکیب متنفرم

شقایق
ساعت18:14---26 دی 1392
خیلی دوست دارم بدونم اخرش چه بلایی سر سام میاد امیدوارم اخرش پایان زیاد بدی برای سام نداشته باشه
پاسخ: منم دوست ندارم اخر سریال نادر زیور بدبخت و بی چول شن برن زندان...................ایشالااا اخرش خوب تموم شه


حنا
ساعت18:11---26 دی 1392
اه اه اه حالم بهم خورد چه فیلم مسخره ای هر وقت شروع میشه سریع می زنم کانال دیگه

ترلان
ساعت14:55---26 دی 1392
امیدوارم پایان زیاد بدی برای سام درخشانی نداشته باشه
پاسخ:
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین وبم...........منم همین نظرو دارم


نیوشا ابدار
ساعت16:27---25 دی 1392
وبلاگ شما بد نیست ولی خیلی هم قشنگ نیست بعد من http://rahairani1368.loxblog.com/commenting/avatars/avatar03 .jpgهم طرفتار هیچکدام نیستمhttp://rahairani1368.loxblog.com/commenting/ avatars/avathttp://rahairani1368.loxblog.com/chttp://rahaira ni1368.loxblog.com/commenting/avatars/avatar05.jpgommenting/ avatars/avatar04.jpgar17.jpg
پاسخ: ممنونمممممممممم


شادی
ساعت19:03---24 دی 1392
وای من عاشق این سریالم موندم ته این سریال چی میشه
پاسخ: سلاااااااااااااام گلم فقط خدا کنه بد تموم نشه


مهتاب
ساعت16:13---24 دی 1392
رها جون میشه پشت صحنه ی این سکانس رو هم بذاری اگه لطف کنی بذاری ممنون میشم
پاسخ: سلام عزیزم متاسفانه ندارم از لینکهای دوستان من برو وب (ستاره ماندگار سام درخشانی) تو ارشیو ابان اون وب باید دانلودش باشه http://bhhshtn.blogfa.com/#اینم ادرس وبه نتونستی پیدا کنی از پرند مدیر وب ستاره ماندگار سام درخشانی بپرس کمکت میکنه


الهام
ساعت16:08---24 دی 1392
بازیگران این سریال فوق العاده هستند مخصوصا بیتا و نادر فقط سپیده خداوردی یه جوریه ازش خوشم نمیاد شکیب هم همین طور
پاسخ: سلام بازی اقای درخشانی در اوای باران عالیهههههههه خوش اومدی عزیزم


درسا
ساعت9:14---24 دی 1392
عشق من سام درخشانی هست تو سریال پزمان و ماتادور فوق العاده بود
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی


نیلو
ساعت9:10---24 دی 1392
از سام درخشانی بدم میاد ولی به جاش عاشق سیاوشم
پاسخ:
سلام عزیزم...........ولی من اقای درخشانی خیلی دوست دارممممم

پاسخ: بچه های my starهمه عاشق ساااااااااام هستند......


شراره
ساعت19:56---23 دی 1392
وای من عاشق سیاوش و سام هستم



رها جون ممنون بابت عکسا
پاسخ: سلام گلم خواهش میکنم عزیزممممممممم خوش اومدین


شهره
ساعت12:30---22 دی 1392
دریا خانم تو که این فیلمو نگاه نمیکنی از کجا میدونی مضخرفه
پاسخ: دمت گرم شهره جون خوش اومدی عزیزم


دریا
ساعت12:28---22 دی 1392
چه فیلم مضخرفیه شما هم مضخرفین این فیلمو نگاه میکنین
پاسخ: لطفا یک کوچولوووووووووو مودب باشین و به سلیقه دیگران احترام بزارید


سارا
ساعت15:22---21 دی 1392
وبت خیلیییییییی خوووووووووووووووبه رها جون
پاسخ: میسی عزیزم


نازنین
ساعت15:20---21 دی 1392
از سام درخشانی متنفرم
پاسخ: در عوض من و همه دوستام تو وب my star عاشقشیم


گلناز
ساعت13:22---21 دی 1392
ممنون سحر جون بابت عکسا
پاسخ: عزیزم من رهااااااا هستم وب سحر جون my star هست از توی لینکهای من میتونی پیداش کنی


نیوشا
ساعت11:50---21 دی 1392
سریال خوبی بازیگراش که محشره راستی سحر جون وبت عااااااااااااااالیه سحر جون عاشقتم
پاسخ: خوش اومدی گلم من رها هستم ادرس وب سحر جونvoooo.blogfa.com


گیلدا
ساعت11:43---21 دی 1392
وبت عاااااااااااااااااااااااااالیه سحر جون عاشقتم
پاسخ: سلام گیلدا جان من رها هستم.......به وبم خوش اومدین.اسم وب سحر جون my star است از توی لینکهای من پیداش کن همه هواداران اقای درخشانی اونجا جمعند خوشحال میشیم شما هم بیایید


سودابه
ساعت9:18---21 دی 1392
شماهم دیوونه این فیلمو نگاه میکنین واقعا هم فیلم مسخره است هم بازیگراش راستی وبت خیلی مضخرفه
پاسخ: شماااااااااااا دیگه از ما دیوووووووونه تر که تو وب مسخره ماااااااااا برای ما دیوونه ها کامنت گذاشتین...........


لاله
ساعت9:14---21 دی 1392
من این سریالو فقط به خاطر سام درخشانی دنبال میکنم راستی عزیزم وبت عالیه
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین.......منم مثل شماااااااااا


الناز
ساعت18:42---20 دی 1392
بازی هردوشون عاااااااااااااااااااااااااالیه
پاسخ: سلام عزیزممممممممم خوش اومدین


هستی
ساعت19:20---19 دی 1392
بشکنه دستش
پاسخ: خدااااااااااااااااااااانکنه..............فیلمه بعدم سیاوشو بوسیدن


yasna
ساعت17:07---17 دی 1392
خیلی چرتین همتون.

آوای باران هم شد فیلم.
پاسخ: باشه اوای باران چرت...............اما میشه مودبانه تر هم کامنت گذاشت.......


مژده دبستانی
ساعت18:11---12 دی 1392
وااااااااای عسیسم من عاشق سیاوش خیرابی ام





همین که تیتر وبلاگت رو خوندم فکردم

درخشانی واقعاخارج از فیلم خابونده توگوش خیرابی







وبلاگت خیلی خوف عزیزم
پاسخ: سلام عزیزم خوشحالم که وبمو دوست داشتین


مهران
ساعت16:16---11 دی 1392
من عاشق بازی و خود سیاوش خیرابی هستم جوری که تمام فیلم های سیاوش عزیز رو دنبال میکنم اقا سیاوش گل اگه میشه برای فیلم های جدیدت ادرسو ایمیل کن تا از نزدیک ببینمت خیلی سعی کردم تا ببینمت ولی تا الان این اتفاق نیافتاده امیدوارم تا اینده خیلی زود ببینمت اگه فیلم اوای باران تمام نشده ازت خواهش میکنم تا ادرسو ایمیل کنی تا ببینمت فدای تو مهران

سحر
ساعت12:07---9 دی 1392
من عاشق بازی سیاوش هستم ... عزیزم میشه پشت صحنه ی این قسمت رو هم بگذارین ... اگه بشه دیگه چی میشه !!!!!
پاسخ: عزیزم باید دانلود کنی از بخش لینک دوستان روی وب (برام هیچ حسی شبیه تو نیست) کلیک کن ببین این پست من تاریخش مال چه زمانی هست تو ارشیو اون ماه وب برام هیچ حسی شبیه تو نیست لینک دانلودش هست اگه نتونستی از پرند مدیر اون وب بپرس.خودتم میتونی تو تلویبن عضو شی بعد برنامه شماوسیما دانلود کنی همون برنامه ای که تاریخش یکی دوروز قبل تاریخ این پست منه!!!!!!!شرمنده من دانلودشو خودم ندارم


Yas
ساعت21:31---5 دی 1392
رها جان لینک ویدیو این قسمت شما و سیما رو از کجا می تونم ببینم؟؟

Yas
ساعت21:29---5 دی 1392
رها جان لینک ویدیو این قسمت شما و سیما رو از کجا می تونم ببینم؟؟
پاسخ: ببین عزیزم باید تو سایت تلویبن عضو شی بعد شبکه سه انتخاب کنی بعد برنامه شما سیماانتخاب کنی.ببین تاریخ این پست من مال چه روز و ماهی هست بعد میتونی اون برنامه صداسیما مال این تاریخ فکر کنم من یک روز بعد این پست گذاشتم عزیزم.....


سوگل
ساعت23:18---4 دی 1392
خیلی خوب بود
پاسخ: ممنون عزیزم


حدیث
ساعت14:20---29 آذر 1392
من عشقم سام درخشان وسیاوش خیرابی و خیلی فیلم اوای باران دوس دارم ممنون از وبلاگت گلم
پاسخ: سلام حدیث جان خوش اومدی به وبم بازم بیا خوشحال میشم منم این سریال خیلی دوست دارم


r
ساعت15:21---10 آذر 1392
سلام خیلی وب نازی داری


میشه به منم سربزنی؟؟؟؟؟؟یه درخواستی داشتم
پاسخ:
ممنونم عزیزم حتماااااااااا میام پیشت

پاسخ: فقط چرا ادرس نزاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت21:21---26 آبان 1392
چرا یه چند تا دیگه از بچه ها رفتن کامنت گذاشتن.

من گفتم که میگفت کد رو اشتباه وارد کردید یادته؟ دفعه بعدش رفتم گذاشتم اومدم بهت گفتم گفتی خواستن... .

یه کم بعدش رفتم دیدمش.

ستیلا که شسته انداخته رو بند دو تا گیره هم روش!!!!!!!


پاسخ: اخه وقتی من رفتم فقط نظر شما دیدم خوشم میاد بانی فیلم تایید میکنه فکر کنم طرفداره سام هستن


پانته آ
ساعت19:35---26 آبان 1392
این رنگ مو با مدل قبلی موهای سام توی آوای باران میشه عین یکی از آشنا ها ی نزدیک من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ: کامنتت واسه بانی فیلم تایید شده نمیدونم چرا بقیه بروبچ کامنت نذاشتند؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها