دختر ترانه علیدوستی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 عکس جدید و زیبای صابر ابر و حنا دختر ترانه علیدوستی

صابر ابر عکس زیر را در صفحه شخصیش منتشر کرده و در توضیحات آن نوشته است :

بنده و بانو حنا جان(دختر ترانه علیدوستی) در اولین ملاقات …
همیشه اولین هر چیزی یه حال عجیبی داره، اولین …
امروز وقتی من پیش حنا جانم بودم اون اولین غلت زندگیش و زد و من اونجا بودم، چند سال دیگه وقت دویدنش ، وقت سینما رفتنش، وقت قراراش بهش می گم، که من یه اولینی و ازش دیدم و با مامان باباش و یه دوست دیگه کلی ذوق کردیم و پر شدیم از هیجان
ای لاو یو بیبی ..



نظرات شما عزیزان:

anne shirley
ساعت15:16---24 آبان 1392
این کوچولو تو بغل صابر ابر که خیلی ازش بدم میاد چیکال می کنه خخخخخخخخ واااااااااااااااااااا مگه ننه اش ترانه علیدوستی نیست نکنه باباشه هههههههههه تا حالا ندیده بودیم بازیگر بچه شو بده دست یک مرد غریبه همکارش اونم نامردی نکرده عکس بچه ترانه علیدوستی را گذاشته فیس بوک بدون اجازه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها