عکس قدیمی تیم هنرمندان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

  

 


نظرات شما عزیزان:

Maryam Joooooooon
ساعت12:54---7 دی 1392
سلااااااااااااااااااااام.خوفی.و بت عالیه.به منم سر بزن
پاسخ: سلااااااااااام عزیزم ممنوونم میام پیشت


پانته آ
ساعت0:15---19 آبان 1392
آره باز شد یادم اومد ممنون تیم هنرمندان باز میشد

خانومه قیافه اش آشناس .

من نطفه شومو ندیدم ولی با عکسایی که دیدم فکر کنم مال همون فیلم باشه آره؟
پاسخ: نمیدونم عزیزم لی احتمالا بچه ها میدونن بعد میگن


بهار
ساعت20:39---18 آبان 1392
آره رها جوون اون عکس اولیه برای منم باز نمیشه!
پاسخ:
الان دوباره اپلودش کردم بهاااااااااااااااااااار جوووووووووووونم درست شد ایااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟مال یک سریالیه که من نمیدونم اسمش چیه؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: دو بار عکسو تکرار کردم تا باز شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امیدوارم باز شه


پانته آ
ساعت20:24---18 آبان 1392
ممنوووون



ولی اونی که گفتی واسم باز نمیشه
پاسخ:

دو تا عکسه هیچ کدوم باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟اولی اقای درخشانی پهلوی یک خانم واستاده من خانمه نمیشناسم الان دوباره اپلودش کردم باز شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
تیم هنرمندان که باز شد بلوز قرمز تنشونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: منظورم اینه که بلوز قرمز رو صندلی جلوشونه؟؟؟؟؟؟؟؟


یا حسین
ساعت19:55---18 آبان 1392


این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:





((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ

امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ

العامین))



ترجمه:

منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،

بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای

پروردگار جهانیان.



حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش



گشایش پیدا می کند.


پاسخ: سلام بر حسین(ع)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها