عکس عجیب کامبیزدیرباز
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

KAMBIZ DIRBAZ 8 عکس های جدید کامبیز دیرباز

Kambiz Dirbaz 19 7 470x784 جدید ترین عکس های کامبیز دیرباز و امیر آقایی

KAMBIZ DIRBAZ 4 470x442 عکس های جدید کامبیز دیرباز


نظرات شما عزیزان:

فهیمه
ساعت21:45---21 بهمن 1392
الهی من قربون کامبیز برم عاشقشم راستی کسی تلفنشو نداره ازدواج کرده؟
پاسخ:
نه عزیزیم..........لینک اینستاگرامشون سمت راست وب من هست..........

پاسخ: منظورم این بود که اطلاعی از ازدواجشون یا تلفنشون ندارمممممممممم


مریم
ساعت21:00---15 دی 1392
سلام عزیزم وب خیلی جالبی داری من ازین عکساخیلی خوشم میادجالبوبانمکه خیلی ممنونم
پاسخ سلام عزیزممممممم خیلی ممنوووونم خوشحالم دوست داشتی


زینب
ساعت17:11---1 دی 1392
عکس وسطی بهتره راستی چرا عکسا اینقدر کم
پاسخ: عزیزم عکسهای جدیدشونم میزارم از بخش موضاعات روی کامبیز دیرباز کلیک کن تمام پستها و عکسهاشونو میتونی ببینی گلم


بردیس
ساعت19:33---7 آذر 1392
من از اون دنیا بیام میدم چون عکس ودیدم سکته رو زدم
پاسخ: اخی عزیزم بوووووووووووووووووووس از طرف اقای دیرباز معذرت


پانته آ
ساعت18:57---18 آبان 1392
ممنون .رها من از وسطیه میترسم!


پاسخ: خواااااااااااهش میشود عجیجم نمیدونم چرا کامبیز تریپ خشن برداشته


طناز
ساعت18:06---18 آبان 1392
چه جالب خخخخخ
پاسخ: خیلی بامزس موهاشو شونه نکرده خخخخخخخخ دیرباز خیلی دوست دالم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها