Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

عکس های بازدید رییس جمهور از سریال مادرانه

با سلام خدمت دوستان ببخشید من الان چند کلمه حرف حساب بزنم من کاری ندارم این سریال مادرانه خوبه یا بده!!!!!!!!نقدشو چند روز دیگه میزارم!!!!!!!!!! اما الان من دو تا سوال دارم

1-شما وقتی جلسه ساختمان دارین ددی گرامیتان میروند شعر میخونن جملات عاشقانه به همسایگان میگویند؟؟؟؟؟؟؟؟پدر شقایق فرهانی(مریم) منظورمه تو سریال مادرانه!!!!!!!!!!

2-شما هر وقت دلتون گرفته بارون میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ماکه هروقت دلمون گرفت یک گردوخاکی اومد هر چی شنم بود رفت تو چشمون!!!!!!!!!مریم دیدین بارون اومد زیر الاچیق مامانش اومد دختر40ساله سرش گذاشت رو سر مامانش و بعدشم جملات شعروشاعری!!!!!!!!!!!!!!!!!

اقا کلا حرف من اینه چرا اینقدر سریالهای ما روووووومانتیککککککککک هست؟خداییش مامان شما بخواد بپرسه دخترم چته؟؟؟؟؟؟؟؟یکعالم قبلش براتون ترانه میسراید که پدرو دختر محرم رودروایسی دارن مادرو دختر محرم بی رو در وایسی دارن............

 

شرمنده چاله میدونی شد حس شاعرانه نوشتنم با دیدن سریال مادرانه خشکید!!!!!!!!

 

عکس متعلق به پشت صحنه سریال مادرانه(بازدید رییس جمهور)



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت19:03---27 تير 1392
رزا راست میگه. هیچکس توی این سریال سلام نمیکنه. هرکی میخواد با یکی حرف بزنه اول یه قصه حسین کرد شبستری تعریف میکنه.
پاسخ: قصه راه شبه دیگه نفسم


رزا وطن پور
ساعت19:24---25 تير 1392
آخ گفتی رها جون. توی این سریال هرکی بخواد با یه نفر حرف بزنه یا سلام کنه یا بگه حالت چطوره قبلش یه خاطره از زمان های گذشته تعریف میکنه بعد شروع میکنه حرف زدن.

هیچکس به اون یکی سلام نمی کنه. جالبه که رعنا بچه هاشو ول کرده رفته. بعد همه اردلان رو سرزنش میکنن.
پاسخ: خوب شد گفتی رزا جون من متوجه سلام نکردنشون نشدم بس اینها از زمینو زمان قصه میگن حوصله ادمو سر میبرن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها