سام درخشانی درشمال
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 عکسهای جدید سام درخشانی آبان ماه 92

سام درخشانی و علی اوجی (مدیر برنامه رضا یزدانی)



نظرات شما عزیزان:

لیلاL
ساعت16:02---15 بهمن 1392
سلام عزیزم.عکسی که گذاشتی محشره.....خوشم میاداقای درخشانی کلی خودشومیگیره بسکه طرفدارداره.والله بخدا

شبنم
ساعت1:39---24 آبان 1392
سام عشقه منه

شادی
ساعت23:41---17 آبان 1392
اییییییییییششش الکی پسرخاله میشن مللت !!! آوووریین که شکلک عصبی ندارید رها ججون؟(ولی من اینو دوس دارم : )روابط اجتماعی متعادل ندارند بعضیا !!والللا بوخودداااا .....دِقمرگگگ شدم ممن از دست این آقای اوجیییییییییییییییخخخخ !!!

خوب شده دختر نشدند ایشون !!!!خودداا رحم کرده واللا !!وگرنه........ خودم تا حالا ریز ریزشون کرده بودم !!

ممنون بخاطر همه چی عجقم : بوس بوس ....به توان اِن
پاسخ: سلام عجیجم خداییییی این اوجی ول کن معامله نیستاااااااااااا ول کن گردن عالیجناب شکست مگه خوشتیپ ندیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟احساساتتو کنترل کن اقااااااااااااااا اووووووووووجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها