ادعای کارگردان ماتادور
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

پشت صحنه سریال ماتادور

به گزارش شبکه ایران، در حالی که سام درخشانی پیش از این در گفت وگویی با انتقاد شدید از روند تولید سریال «ماتادور» اعلام کرده بود که چون تحمل حضور در این مجموعه را نداشته خودش پیشنهاد داده که با شهید شدن این شخصیت به نوعی نقش اش حذف شود، کارگردان این سریال به تازگی در گفت وگویی اعلام کرده که تکلیف این شخصیت از ابتدا مشخص بوده و اتفاقا بر همین اساس سام درخشانی را برای این نقش انتخاب کرده است.فرهاد نجفی که گویا تمایلی به پاسخگویی مستقیم به انتقادات سام درخشانی ندارد در پاسخ به سوالی درباره‌ی انتخاب بازیگرانش استثنائا فقط به انتخاب این بازیگر اشاره کرده و به طور خلاصه به ایسنا گفته است: من زمانی که فیلمنامه را می‌خوانم آن را تصویری می‌بینم چه از نظر لوکیشن و چه از نظر بازیگر و حتی گریم و مدل مویش؛ مثلا سام درخشانی قرار بود شهید شود، یک مهربانی در خنده سام درخشانی هست که فکر می کردم مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد به همین دلیل او را انتخاب کردم.

--------------------------------------------------------------

با تشکر از رزا وطن پور

-------------------------------------------------------

رها=یعنی ماتادور خودش یک طرف حاشیه های اطرافش یک طرف دیگه!!!!!!!!!!!

  اقای نجفی شما یک سریالی ساختین ماهنوز درگیریم باهاش!!!!!!!!!!!!

پس جریان سکانسهای حذف شده چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عکسهاشو همه دیدند!!!!!!!!

 ----------------------------------

لطفا پستهای زیر را در این وبلاگ بخوانید

 سام درخشانی درکافه ستاره

گفتگوهمشهری باسام درخشانی

  گفتگوجنجالی سام درخشانی

 اختلاف سام درخشانی با کارگردان ماتادور

 اکنون قضاوت با شما

و کلام اخر اینکه

من به صداقت و گفته های سام درخشانی اطمینان دارم


نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت20:39---17 آبان 1392
رها بغلتو وا کن اومدمممممممممممممممممممممممممم مممممممممممم

مخلص رها جووووووووووووووووووووووووووووو وون
پاسخ: بوووووووووووووس


پانته آ
ساعت0:21---17 آبان 1392
من فدات شم عجیجم بیا بغلم

البته دعوا نبود بحث بود بیخیال اصلا

به قول مجید واشقانی تو مسیر انحرافی آشتی کردن کردن نکردن هم نکردن اونجایی که میخواست بره خواستگاری روشا میگفت شد شد نشد هم نشد
پاسخ: اوورررررررررررررررررررررین


نفس
ساعت23:21---16 آبان 1392
نه. وب رزا هواداران تلویزیون خوش آمدیده. اما رزا از پوریا پورسرخ خوشش میاد. آره والله. ما چرا الکی دعوا میکنیم. سام و فرهاد هم به قول رزا دو روز دیگه آشتی میکنن. فدات بشم پانته آ جون.

بووووووووووووووووس
پاسخ: اورین پانته ا جوووووونم و نفس جوووووووووونم دوتایی بیایید بغل رهااااااااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت22:15---16 آبان 1392
اللهم صل علی محمد وآل محمد...

خیلی ممنونم بابت تعریفت رزا جون!(با لحن مدیری تو هزار چهره)

امیدوارم آشتی کنن نکردن هم نکردن

من بیخیال بودم و هستم تو هم بیخیال شو نفس جونی البته اگه این وسط احساس کردی بهت توهینی کردم بدون که از عمد نبوده و معذرت میخوام رفاقتمونو عشق است...

نه خیر این ماتادوره ولمون نمیکنه

من رفتم رزا جوون ایول آقا پوریا...

رزا وب خودته؟
پاسخ: .اورررررررررررررین پانته ا جونم اخلاق ورزشیتو برم.نه عزیزم وب رزاجون هواداران تلویزیون اسمشه تو لینکهای من میتونی پیداش کنی


رزا وطن پور
ساعت21:48---16 آبان 1392
http://www.pooria-poorsorkh.blogfa.com/#

ظاهرا آتیش ماتادور قرار نیست به این زودی ها خاموش بشه. به این وبلاگ یه سری بزن گلم. میتونی با ذکر منبع مطالبش رو تو وبلاگت بیاری. فکر کنم مطالب این وبلاگ همه رو مطمئن کنه.
پاسخ: ممنون عزیزم


رزا وطن پور
ساعت21:35---16 آبان 1392
بی خیال بچه ها. صلوات بفرستید. از قدیم گفتن کارگردان و بازیگر دعوا کنند ابلهان باور کنند.

سام و فرهاد هر مشکلی هم داشته باشن دو روز دیگه آشتی میکنن. با هم کار میکنن. بالاخره اونا هنرمندن. گوشت هم رو بخورن استخوان همدیگه رو که دور نمى اندازن.

رفاقتمون رو عشقه. هان؟
پاسخ: اورین رزا جونم البت پانته ا و نفس دارن نقد میکنن اورین بچه ها!در ضمن اقای سام و اقای فرهاد هم تو مراسم تقدیر با هم بودند قهر کجا بود؟؟؟؟؟؟؟عکساشونو که گذاشتم ماشالااااااااااااااااااهردوتاشونم خوشحال و سرحال اگه کدورتی بوت که با هم جایی نمیرفتن تا ازشون تقدیر کنن!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت20:59---16 آبان 1392
رها اون عکه که نفس میگفت دیدم ولی پیداش نکردم برم کامنترو بخونم ببینم چی نوشته.

پانته آ
ساعت20:44---16 آبان 1392
عزیزم همونطور که گفتی اسمش نقد فیلمو سریاله پس رها میتونه همه چی بذاره

بعدشم خودت شروع کردی وگرنه مگه ماها چی گفتیم؟خوب مگه من غیر این گفتم؟منم به عنوان منتقد اومدم و کار خوبو تحسین میکنم .چرا مثلا ؟ نمیتونم قبول کنم چون خیلی هایی که اومدن اینجا طرفدار هستن بعدشم عزیزم من قشنگ گفتم با منطق نه به عنوان طرفدار

چرا حرف تو دهن من میذاری؟من راجع به پوریا هیچی نگفتم!عزیزم حالا میگم فضای مجازی عکسو که از فضای حقیقی انداختن!

تو خودت افکارت مشغول باشه میتونی کاری بکنی؟

بد نگفت فقط ایراداشو گفت حالا میگیم بد گفت تو خودت یکی از دبیرات بد درس بده باهات لج داشته باشه میری میگی عاااااااااالی ترین دبیر دنیاست؟

مگه غیر از این بوده؟بذرافشان هم جوانه ولی یادم نمیاد ایراد بگیرن ازش حد اقل اونقدر ی که به ماتادور گرفتن!

برای سام یا برای کارخودش ؟ منکرش شد؟ پس اون تیرداده واسه چی هی میپرید وسط؟عزیزم رها نکرد با تهیه کننده و آقای منتظرالمهدی به توافق رسید

واما اگه میخواست تو قسمت آخر شهید شه پس نجفی به خاطر خصومت شخصی حذفش کرد که بدترره

تو کیش چی گفت مثلا ؟ما طرفدار حقو میگیریم اونقدری هم خدا و پیغمبر سرمون میشه و وجدان داریم که الکی از سام طرفداری نکنیم چون میدونیم یه روزی یه جایی باید واسه تکتک کارامون جواب پس بدیم و همینطور آقای سام .اما اون کامنت من اون کامنتو نخوندم

من اتفاقا ازبعضی بازیگرای ماتادور خوشم میاد چون تا جایی که من دیدم کارای خوبی ارائه کردن مثلا مجید پولاد پوریا حتی علیرام . مثلا بعد از قلاده های طلا کلی علیرام مورد تهدید قرار گرفت بیشتریا جبهه گرفتن و حقش بود که ازش حمایت میشد .اوا خودت میگی اذیت کرده بودن! من اون کامنتو نخونده ام و تازه بارها همراه شدم و نتها اون بلکه قبلیا رو هم ندیدم

کمی تاحدودی منطقی من گفتم از روی منطق و استدلال من نگفتم از روی قصد و غرض! درباره ی نظر من بقیه باید بگن غیر منطقیه یا بالعکس!

ما زیر سوال نبردیم البته فرهاد نجی طبق چیزایی که من دیدم از ورودش به این عرصه زیاد نمیگذره . آبرو داری کذبو میخوام چیکار ؟ خیلی سادس واسه کرش بد میشده . بله آقای مجید حرفشون کاملا منطقیه ما هم نه تنها کل گروه بلکه حتی آقای نجفی رو هم زیر سوال نبردیم

یه نیگا به نقدای رها بکنی این کاملا معلومه حالا من هیچی اما رها چی رها که نقداش کاملا منطقیه اگه اینجوریه پس رها صدر جدول قرارداره با نقداش!

شما یه چیزو به غیر خدا بگو که عیب نداشته باشه؟ حتی سام من تو رها نجفی اصلا همه ی آدمها حتما ایراداتی دارن اما این نیکی هاس که بدی هارو میپوشونه و باعث میشه کمتر جلوه کنن

رها تو بگو منتقد عزیزم تو ارزیابی کن حرفای منو هیچی رو هم در نظر نگیر ناراحت نمیشم اگه به قول نفس غیر منطقیه بگو .نفس کامنت پایینو هم بخون
پاسخ: ممنون از کامنت خوبت پانته ا جونم بنظرم حق کاملا هم با شما است هم با نفس نقد همینه دیگه تو برنامه هفت هم دیدیم میشینن هر کسی نظرات خودشو میگه ممنون از شما و نفس که نظراتتونو کامل و خوب بیان کردین


نفس
ساعت19:45---16 آبان 1392
رها جون پیشنهاد میدم ماتادور رو فراموش کنی و دیگه راجع بهش مطلب نذاری. چون هر دفعه سر پست های ماتادور داره دعوا میشه.

و اما خدمت پانته آ خانوم باید عرض کنم که من طرفدار فرهاد نجفی نیستم. طرفدار سام هم نیستم. من طرفدار کار خوبم. سام تا به حال کاراش خوب بوده. هم تو پژمان هم تو ماتادور. اما عنوان این وبلاگ

"وبلاگ هواداران سام درخشانی"

نیست. عنوان این وبلاگ نقد فیلم و سریاله. من یکی از بازدید کننده های قدیمی این وبلاگم.از وقتی رها اولین پست این وبلاگ رو نوشت من نظر گذاشتم. من نه به عنوان هوادار سام درخشانی بلکه به عنوان یک منتقد وارد این وب شدم. منتقد نه قراره خیلی از یک کار تعریف و تمجید بکنه و نه قراره یه کار رو بکوبه. منتقد حکم یک قاضی رو داره. یک قاضي برای قضاوت لازمه که طرفدار هیچ یک از طرفین نباشه. چون باید حقیقت رو بگه. من نه طرفدار فرهاد هستم و نه طرفدار سام. اما تو طرفدار سامی. پس خواهش می کنم قبول کن فعلا برای قضاوت من از تو مصلح ترم.

هیچ شکی در این نیست که ماتادور اون طور که باید نبود. از دعوای سام درخشانی و فرهاد نجفی هم هیچکس اون طور که باید اطلاع نداره جز سام و فرهاد و خدا. خودت میگی فضای مجازی. آدم نمى تونه حتی حرف هاییکه تو فضای حقیقی رو میشنوه باور کنه چه برسه به فضای مجازی. من از دعوای پوریا پورسرخ اطلاعی نداشتم. اما حتی اگر دعوایی هم داشته تیم رو رها نکرد و تا آخرش پای اشتباه به قول شما غلط خودش وایساد. اما سام یک دفعه تیم رو رها کرد و بعد از اون رفتاری از خودش نشون داد که حتی مجید واشقانی هم معترض شد. سام همه جا درباره ماتادور بد گفت. حتی توی برنامه کیش که مجری ها داشتن از ماتادور تعریف میکردن هم گفت ماتادور ایراد داشته و همه اش هم به خاطر بی تجربگی کارگردانه. در حالی که فرهاد نجفی همه جا منکر اختلافش با سام شد و رفتار متین و سازنده ای از خودش نشون داد. شاید به این فکر کرده که اختلافش با سام به کسی مربوط نمیشه. شاید هم نخواسته حرفی بزنه که برای سام بد بشه. اصلا شاید قرار بوده سام تو قسمت آخر شهید بشه اما به خاطر این اختلاف کارگردان مجبور شده سام رو زودتر حذف کنه. شما هواداران سام درخشانی بعد از این اختلاف مدام طرف سام رو گرفتین. در حالی که حتی توی برنامه کیش سام بی احترامی بزرگی به عوامل ماتادور و علی الخصوص فرهاد نجفی کرد ازش ایراد نگرفتید. توی پستی که رها عکس فرهاد و پولاد و علیرام رو زده بود که داشتن از هم عکس میگرفتن یکی از هواداری افراطی نوشته بود از همه شون متنفرم. منظورش عوامل ماتادور بود. چرا چون سام رو اذیت کرده بودن. حالا بگو ببینم نظرات من مغرضانه و غیر منطقیه یا شما؟ من نمیدونم بین سام و فرهاد چی گذشته. نمیدونم کی ظلم کرده و به کی ظلم شده. به خاطر همین هم درباره چیزهایی که نمیدونم اظهار نظر نمیکنم. نمیگم الا و لله فرهاد نجفی. میگم وقتی فرهاد آبرو داری میکنه و هیچی نمیگه سام و هوادارانش هم نباید با حرف هاشون زندگی حرفه ای یک نفر رو زیر سوال ببرن. به قول مجید واشقانی قطعا ماتادور ایراداتی داشته اما زیر سوال بردن کار کل گروه درست نیست.

ببخشید اگه پرحرفی کردم.
پاسخ: سلام نفسم ممنون از کامنت خوبت عزیزم


پانته آ
ساعت19:21---16 آبان 1392
اصلا مگه میشه ندیده باشه؟کلی از بیت المال خرج کرده نباید یه خورده دقت به خرج بده؟اگرم دیده که احتمالش خیلی زیاده وقتی برشون ناشته میگه مخاطب متوجه نمیشه و در اصل شعور مخاطبو زیر سوال برده و بیت المالو الکی به باد داده خیلی چیزای دیگه هم هست که اگه بگم یه طوماری میشه اگه دروغ میگم بگین دروغ میگی.
میگیم اصلا حرف نجفی درست پس اینهمه
عکس چیه؟میگیم سام تو پشت صحنه ست آخه آدم با کت شلوار میره پشت صحنه وایمیسه ؟!!!!!!!!!!!!!
وای تو مدرسه اومدم بچه هارو نسبت به اون عکس جلد ایده آل واقع بین کنم موهام سفید شد!


پانته آ
ساعت18:55---16 آبان 1392
احتمالا پایینی هم نره فارسیشو بنویس:


گلایه های سام درخشانی پلیس ماتادور منطق ندارد خودم خواستم که شهید بشوم


مخلص رها جووووون
پاسخ:
ممنون فکر کنم تو همین پستهای خودم که خواستم بخونید این مطلب باشه

پاسخ: تو همین لینکهایی که گذاشتم این مطلب هست


پانته آ
ساعت18:35---16 آبان 1392
یه چند تا حرف اون آدرس جا افتاد شما اینو سرچ کن :http://tnews.ir/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%DB%8C%D9%88 %D8%B2/A58B17999325.html#%da%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%87-%d9% 87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%b4%d 8%a7%d9%86%db%8c%d8%9b-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3-%d9%85%d8%a7 %d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82-%d9% 86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af
پاسخ: ممنون عزیزم


پانته آ
ساعت18:27---16 آبان 1392
سلام رهاااااا ی عزیز خودم!

عزیزم من اعصاب دارم اتفاقا خیییییلی هم صبور هستم وی وقتی کاسه بر آدم لبریز میشه یه جوری باید خودشو خالی کنه مگه نه رها؟یه کم دقت و منطق لطفا آخه تعریف دروغ به چه درد میخوره شما نفس جان تمام

مطالبی که د این مورد در فضا ی مجازی منتشرشده رو خوندی آیا؟چیز هایی که آقای درخشانی گفته حالا میگیم از ایشون خوشت نمیاد پوریا پور سرخ چی؟ اونم همینجوری گفته (مطالب کامنت قبلیم)و با سام یه تیم دو نفره بودن ولی به قول سام کو گوش شنوا؟و هیچ کس به حرفشون گوش نمیداد و پشت صحنه ی بلا تکلیفی داشت عزیزم پشت صحنه ماتادور تو شبکه یک رو دیدی؟وقتی مجری میخواست از سام بپرسه تیرداد میپرید وسط و حرفو عوض میکرد.شما یه سر به این آدرس برو:/گلایه‌های%20سام%20درخشانی؛%20پ لیس%20%20ماتادور%20%20منطق%20ندارد%20خو دم%20خواستم%20که%20شهید%20بشوم.htm

جسارتا با اطلاع کافی کامنت بذارین واگه از طرفدارای آقای نجفی هستین از روی منطق و نه احساس طرفداری کنید ما با اینکه طرفدار آقای درخشانی هستیم ولی تحت هر شرایطی از حق طرفداری میکنیم و با منطق نه از روی علاقه کورکورانه حالا من هیچی خود رها چی؟

بعدشم حتما یه چیزی بوده که به قول شما سام قهوه ایش کرده و سام به قول معروف از رو شکم حرف نمیزنه و هرچی هم گفته منطق و دلیل درستی داشته

حتی من چند جایی دیده بودم که از ماتادوررررر نقد هایی کرده بودند

بعدشم عزیزم شما سریالو کامل و با دقت دیدی؟اگه دیده باشی دو تا سوتیی به شدت فجیییییییع و تابلو داده بودن که مسیح شهید شده بود ولی صدا و تصویرش به طرز خیلی تابلویی بود و دومی اینکه همونطوری که رها جوووووون گفته سام تا آخرش بازی کرده ولی تو صحنه ی باز جویی از لیندا پشت اون شیشه بود از پشت سام بود که خیلی هم تابلو بود که سامه ولی از جلو یکی دیگه

اگه توجیه نشدی میتونم با دلیل و منطق بیشتری برات توضیح بدم

به قول رها آقا ی نجفی شما یه سریال ساختی ما هنوز درگیرشیم!

اگه توجیه نشدی میتونم با دلیل و منطق بیشتری برات توضیح بدم هرچند اگه به اون آدرس بری دیگه نیازی به توضیح من نخواهد بود

بازم مررررررررررررررسی رها جووووووووووووون
پاسخ: پانته ا جوووووووووووونم من باهات موافقم نجفی داره مخاطب گول میزنه و این کار درستی نیست 1-چرا سکانسهای بازی اقای درخشانی حذف شده؟دلیلشم عکسهاییه که از ماتادور اقای درخشانی توش هست اما در سریال نبود2-چرا صدای اقای درخشانی در قسمت بعد شهادتش بود و وقتی از فرهاد نجفی پرسیدند گفت من متوجه نشدم!!!!!!3-در یکی دو سکانسم تصویر از پشت اقای درخشانی بود از جلو یک نفر دیگه!!!!!!!!!!


نفس
ساعت16:34---16 آبان 1392
این پانته آ هم اعصاب نداره ها. خب طفلی از سام تعریف کرده. تو برنامه ای هم که کانال یک نشون داد و مهمون شده بود گفت من با سام مشکلی ندارم. ولی سام تو برنامه کیش نجفی طفلی رو قهوه ای کرد.


خخخخخخخخخ
پاسخ:
نفس جون پانته ا شوخی نوشته نه جدی
بعدم خداییش کار نجفی درست نیست باید جواب سوالاتی که پانته و امثال من دارند را بده نه ؟؟؟؟؟؟ایرادات کارشو باید توضیح بده؟

پاسخ: راستی اقای درخشانی در کیش حرف بدی در مورد نجفی نزد گفت جوونه و از روی جزییات بی دقت رد میشه


شادی
ساعت0:57---16 آبان 1392
راستی ؟؟؟؟؟قبلا شهید و انتخاب کرده بودید ؟؟؟پس اون سکانسای حذف شده آقای درخشانی چییییییییییییییییی بوووووووووووووود ؟؟؟
پاسخ: سلاااااااااااااااااام شادی جوووووووووونم بله شادی جووووووووووووووووونم اقای نجفی یادشون رفته تو ماتادور یک سکانسهایی حذف شده!!!!!!!!!!!!!!


شادی
ساعت0:49---16 آبان 1392
سلاااااااام رهایی جججونم : چوگور مگورین ؟؟

جای مهربانی و خنده رو جابجا نبشتین فک کنم !!!

ولی از اون مهربانی تو خنده ش ک گفتن خوشم اومد !!!!!!اییییییییی ووولل !!!!!!!!!!ی حرفه راست گفتند بالاخره ایشون !میسیییییییییییییییییی عجججققمم !!بوسبوسبوس سبوس خاصیت داره !!!
پاسخ: سلام عزیزم شما میایید خووووووووفیم بله فکر کنم جابجاشده خنده و مهربانی


پانته آ
ساعت22:08---15 آبان 1392
منم اطمینان دارم

رهااااااااااااااااااا!

من میگیرم اینو میزنم ها!فردا گفتن مرحوم نجفی بدون کار من بوده!

بچه اومده فیلم بسازه به قول بقیه عوامل همش درگیر این بوده شبیه فیلمای هالیوودی بشه البته توهین به بقیه ی کارگردانان جوان نباشه. آخه اینو به یکی بگو که ندونه اِهههههههههههههههههه

حرص منو درآورده این نجفی یعنی یکی از آرزو هام اینه که اینو ببینم بعدش....

دیگه بعدشو نمیگم چون خودت با تفاسیر بالا فک کنم بدونی چی کار خواهم کرد!
پاسخ: سلااااااااااااااااااام عزیزم خونسردی خودتو حفظ کن خخخخخخ یکچیزی گفته اقای نجفی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها