ویژه تولداحسان علیخانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

به گزارش دو روز ، احسان علیخانی در شبکه اجتماعی خود این متن را بهمراه عکس مربوطه منتشر کرده است

” هدیه من به خودم، در ساعت تولدم “

رأس ساعت ۵ صبح ۱۵ آبان نشستم جلوی دوربین خودم ..

دقیقاً همون ساعتی که ۳۱ سال پیش متولد شدم.

از خودم یه عکس انداختم؛ از خود خودم عکس انداختم. متفاوت ترین عکس ۱۰ سال اخیر زندگیم؛ که در تمام این ۱۰ سال حواسم به دوربین بوده و من میگرفتمش ..

اما اینبار دلم خواست اون منو ببینه ..

اون منو بگیره ..

مثل بچگیم که دقیقاً دوربین من رو، خودم نشون میداد ..

من ساده، صریح، بی آلایش .. بهش خیره میشدم و برام مهم نبود چیزی که اون میگیره خوب میشه یا بد میشه !! یا کسی که میبینه چی راجبش میگه !!

نه موهامو شونه کردم ! نه لباسمو عوض کردم ! و نه دست و صورتم رو شستم … فقط دوربینو تنظیم کردم ؛ یعنی به دوربین گفتم ببین منو بگیر !! فقط خود خودمو ..

میخوام ببینم احسان ۳۱ ساله کیه؟ چه شکلیه؟ اصلاً چی میگه؟! فقط یه دونه انداختم و شد این عکس.

Ehsan Alikhani 470x351 عکس و دلنوشته جدید و زیبای احسان علیخانی بمناسبت تولدش

وقتی عکسو دیدم، خندم گرفت؛ چون من که میدونم خودم اینقدری نیستم و هنوز بچه ام ! چون لج میکنم، دعوا میکنم، قهر میکنم،

نق میزنم، میترسم، میخندم، گول میخورم، گول میزنم، گند میزنم، با بدبختی پاک میکنم، فراموش میکنم، و گاهی گریه میکنم ..!

با بچگیم یه فرق بزرگ کردم؛ اون موقعها با دوستام لج میکردم، این روزها با خودم ..

واقعاً زورم به خودم نمیرسه .. خیلی از دست خودم حرص میخورم ..خیلی …

برای همین امسال خواستم تولدم به خودم یه هدیه بدم و شاید بهترین هدیه امسالم شد.. من عکس ساعت ۳۱ ساله شدنم رو به خودم هدیه دادم بلکه من با خودم روبرو شدم و از خودم بپرسم

چه خبر؟

کجا داری میری با این سرعت؟

چی کاره ای؟

حالت خوبه؟!

فکر کردم و مطمئن شدم من در ۳۱ سالگی از هیچ کسی کینه ای ندارم جز خودم که هرچه میکشم از دست خودمه …

من بیخود .

” ۶ صبح ۱۵ آبان ۱۳۹۲ “



نظرات شما عزیزان:

سعیده
ساعت15:12---19 دی 1393
من ک خیییییییییلی دوست دارم احسان جونم !
ایشالا هزار ساله بشی عزیزم


نازیلا
ساعت2:17---16 دی 1392
تفلدت مبارک احسان جونم من یکی که عاشقتم البته جای برادری تفلدت مبارک } ;-

ساجده
ساعت10:48---7 آذر 1392
تولد شون مبارک با شه انشاالله 1000 سال زنده باشن و با این برنامه های زیبایشان مارو خوشحال کنن
پاسخ: سلام عزیزم به وب من خوش اومدی بازم بیا عزیزم


شادی
ساعت0:53---16 آبان 1392
ما روانشناسا بهش میگیم : " خوددرگیری مزمن " !!!
آقا احسان خوب و با شخصیت و دوس داشتنی !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها