sam derakhshani
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

 عکسهای جدید سام درخشانی آبان ماه 92

 



نظرات شما عزیزان:

اکرم جون
ساعت22:38---22 ارديبهشت 1393

سلام نفسم رهاجون چندباری هست دارم واستون پیغام میزارم ..............


پاسخ: عزیزم من قبلا جوابتون دادم....من فقط ادرس اینستاگرام ایشون دارم.......سمت راست وبم لینکهای روزانه روی اینستاگرام سام درخشانی کلیک کنید ادرس صفحه رسمی ایشونه....


لیلاL
ساعت16:35---8 بهمن 1392
سلام عزیزم.این پیام هایی ک مامیزاریمواقای درخشانی هم میخونن؟؟؟؟
پاسخ: نه ایشون ادرس وب منو ندارند اگه میخواهید با ایشون درتماس باشید بروید اینستاگرام خودشون


لیلاL
ساعت8:17---7 بهمن 1392
مرسی عزیزم
پاسخ: خواهش میشود


لیلاL
ساعت12:28---6 بهمن 1392
سلام عزیزم میتونی سایت خصوصی ساموبمن بدی ممنونت میشم بوس
پاسخ:
باید عضو اینستاگرام شوید این ادرس صفحه ایشون در اینستاگرام است
http://instagram.com/samderakhshani#

پاسخ: توی پیوندهای روزانه من لینکش هست کلیک کن میروی صفحه اینستا اقای سام درخشانی............روی هرعکسی کلیک کنی کامنتهایی که برای ایشون اومده میبینی اما نمیتونی کامنت بزاری باید عضو شی که من بلد نیستم خودمم عضو نیستم


لیلا
ساعت13:11---5 بهمن 1392
یک علاقه مبرم بهت پیداکردم که میخواستم بخاطرتوبازیگرشم.وانشالله میشم فقط به عشق تو
پاسخ: عزیزم اقای درخشانی خودشون یک صفحه در اینستاگرام دارند.......من عضو اینستاگرام نیستم و اطلاعی ندارم اما اگه عضو شید براحتی میتونید صفحه ایشون پیداکنید............


نفس
ساعت14:29---18 آذر 1392
سام جوونم به خدامن خیلی دوست دارم عزیزم خیلی جذابی من طرفدارطرفدارتم
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی به وبم بازم بیا


مهرنوش
ساعت17:02---15 آبان 1392
سلام عسیسمم



عکسو ندیده بودم



مرســـــــــــــی
پاسخ: سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم خواااااااااااااااااااهش بووووووووووووووووس


بهاره
ساعت16:35---15 آبان 1392
سلام گلم

وبت عاليه

خوشحال ميشم به وب كوچيك منم يه سري بزني
پاسخ: خوش اومدی بهاره جون حتما لینکت میکنم بازم بیا پیشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها