ارامگاه عسل بدیعی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

bazigaran 17 470x626 تک عکس های جدید بازیگران زن و مرد

هنگامه قاضیانی کنار مزار عسل بدیعی

روحت شاد عسل بانو



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت13:12---28 اسفند 1392
وای پاک قاطی کردم نمیشه که نمیشه

حلیا
ساعت12:22---28 اسفند 1392
میگم رها جون اون دوتا خصوصی رو که برات فرستاده بودم خوندی


پاسخ: اره عزیزم خوندم........درمورد مشکل وبت خصوصی برام فرستاده بودی....الان که وب ساختی تو همون قسمت مدیریت وب یک گزینه هست نوشته مشاهده وب.........یا هم میتونی ادرس وبتت تو گوگل سرچ کنی


حلیا
ساعت8:30---28 اسفند 1392
جون من نام کاربری و پاسخ سوال امنیتی و کد رو نوشتم الان باید چیکار کنم
پاسخ: الان برو بخش ورود اعضا اینها رو وارد کن وارد وبلاگت میشی ........بعد برو روی گزینه ارسال مطلب دیه به همین راحتی هر چی خاستی بنویسی بنویس عزیزمممممممممممممم


حلیا
ساعت7:36---28 اسفند 1392
مخوای خصوصی بهت بفرستم باید اون دوتای قبلی رو هم خصوصی مفرستادم

حلیا
ساعت15:55---27 اسفند 1392
تو ام که خیلی بامن راحت نیستی بتونم ازت کمک بگیرم فقط اینو بگم که به جون یدونه داداشم من دخترم
پاسخ: متوجه نشدم حلیا جان......چه کمکی؟


حلیا
ساعت15:51---27 اسفند 1392
بابا عکسو نمیگم که میگم نمیتونم وبسایت درست کنم دیگه داره گریه ام درمیاد
پاسخ: کاری نداره بزن سیستم لوکس بلاگ.وقتی صفحه باز شد یک گزینه داره نوشته ایجاد وبلاگ......بقیشم کاری نداره عزیزم


حلیا
ساعت20:15---26 اسفند 1392
رها جون تو بگو من چیکار کنم
پاسخ: یک فاتحه برای روح عسل عزیز بفرست


آن
ساعت21:53---24 آبان 1392
سلام مرسی از عکس

خدا رحمتش کند عسل بدیعی را بازیگر با اخلاقی بود

این چرا اسمونو نیگا می کنه کفتر فرستاده هوا فاتحه خوندن سر مزار عسل بدیعی را با بازی کردن عوضی گرفته خخخخخخخ چه ژستی گرفته قاضیانی
پاسخ: سلاااااااااااام خدا رحمتش کنه خیلی زود رفت روحش شاااااااد


آن
ساعت21:48---24 آبان 1392
سلام مرسی از عکس
خدا رحمتش کند عسل بدیعی را بازیگر با اخلاقی بود
این چرا اسمونو نیگا می کنه فاتحه خوندن سر مزار عسل بدیعی را با بازی کردن عوضی گرفته خخخخخخخ چه ژستی گرفته قاضیانی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها