ماه محرم
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 14 آبان 1387برچسب:, :: 8:2 :: نويسنده : رها

 

 

 

 

48410880img_1186.jpg

bazigaran 156 470x470 تک عکسهای جدید بازیگران زن و مرد آبان 92


نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت14:34---27 آبان 1392
پیام هموطن محترمو دیدی؟میشناسیش آیا؟

فکر کنم یه سر اینجا زده بعد رفته بانی فیلم!


پاسخ: بله دیدم خخخخخخخخخ نه تاحالا کسی به اسم هموطن محترم واسم کامنت نذاشته!ولی دم بانی فیلم گرم تایید میکنه


پانته آ
ساعت14:46---26 آبان 1392
تونستم

به نظر من که این وسط یه پول حسابی گیر همراه اول میاد!

والا!

مردم ساده نباشن!

صد تومنننننننننننن!

البته در نگاه اول خیلی کمه ولی صد تومن صد تومن جمع گردد وانگهی میلیارد میلیارد شود!

ولی در مقایسه با اون 15-16 تومن واسه پیامکا ی معمولی زیاده!
پاسخ: اورین خاستن توانستن هست


پانته آ
ساعت13:21---26 آبان 1392
رها من رفتم اون آدرسه ولی هی مینویسه کد رو اشتباه ارد کردید
پاسخ: عزیزم دوباره برو احتمالا افرادی دارن همزمان کامنت میزارن سایته شلوغه بازم امتحان کن نتونستی متنتو خصوصی بفرست برات میزام


پانته آ
ساعت23:31---20 آبان 1392
رهاااااااااا!


منم موخواااااااااااااام!


البته لطفا!
پاسخ:عزیزمممممممممممممم سحر الان گذاشتتشون تو وبش من حذفشون کردم
پاسخ: مثل اینکه حذف نمیشود رممزش1111


رزا وطن پور
ساعت19:40---20 آبان 1392
ممنون رها جون که منو قابل دونستی و بهم رمز دادی.
پاسخ: قربووووووووووووووووووووووونت برم رزاااااااااااا جووووووووونم این حرفهاااااااچیه وب خودته اینجااااااااااااااااااا عکسهای اقای دکتر پوریااااااااا به عشق شووووووووووما و نفس گذاشتماااااااا


رزا وطن پور
ساعت17:13---20 آبان 1392
این رمز رو دقیقا کیا دارن رها جون؟
پاسخ: رزاااااااااا جان رمزشو واست تو وب خودت با کامنت خصوصی میفرستم دو تا عکس از اقای درخشانی هست مال نشریه همشهری میخاستم سحر اول بزارش وبش رمز دادم به ادامه مطلب


11
ساعت11:59---19 آبان 1392
قابل توجه علاقه مندان به دریافت لینک یک طرفه do flowlink

وبسایت ایکس ورد www.xword.ir در نظر دارد تعدادی لینک یک طرفه به نویسندگان مقالات و و بلاگ نویس ها اهدا نماید . شرایط دریافت لینک یک طرفه از این قرار است :

1- نوشتن یک مقاله با حداقل 300 کلمه در یکی از موضوعات زیر (به دلخواه ) :

پزشکی و سلامت , معرفی فیلم , آموزش زبان انگلیسی , لاغری و تناسب اندام , پوست و مو , خواص خوراکی ها , گیاهان دارویی , معرفی کتاب

2-کپی نبودن مطالب از دیگر سایت ها و وبلاگ ها

نویسندگان مقالات و وبلاگ نویس ها می توانند مقالات خود را به آدرس زیر ایمیل کنند تا پس از برسی , مطلب آن ها در سایت قرار گرفته و یک لینک یک طرفهdo flowlink نیز دریافت نمایند :

xword1123@gmail.com


شادی
ساعت23:43---17 آبان 1392
ایام رو خدمت شما رها جون تسلیت عرض میکنم !!التماس دعا !حاجاتتون روا !
پاسخ: محتاجیم به دعا


مهلا (بانو)
ساعت20:15---17 آبان 1392
منم دهه محرم و شهادت هفتاد و دو پروانه رو به تمام شعیان حسینی تسلیت عرض میکنم

التماس دعا
پاسخ: محتاجیم به دعا


رزا وطن پور
ساعت19:01---15 آبان 1392
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

ماه سرخ و خونین محرم رو به همه هموطنان و دوستان خوبم تسلیت میگم.
پاسخ: ممنون رزا جوووووووووووووووووووونم


.............
ساعت14:47---14 آبان 1392

پاسخ:
..............................

پاسخ: خوش امدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها