نشست عوامل سریال پژمان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

خبرنگار=بخش‌های فوتبالی بخصوص سکانس‌های مربوط به پژمان و وحید خیلی جذاب‌تر است و قسمت‌های خانوادگی تا حدودی کشدار و کند است. نظر خودتان چیست؟

پیمان قاسمخانی: خودم هم جاهایی را که پژمان و سام درخشانی با هم کَل‌کَل می‌کنند بیشتر دوست دارم. اسم آنها را گذاشتم پت و مت. ولی فکر می‌کنم در کل، خانم‌ها قسمت‌های خانوادگی را دوست دارند و آقایان و بخصوص اهالی فوتبال، ماجراهای پژمان را بیشتر می‌پسندند.

خبرنگار=سام درخشانی هم بازی بسیار متفاوت و دلنشینی ارائه کرده است.

پیمان قاسمخانی: کسی که من برای حضورش در سریال خیلی پافشاری کرده و بر سر آن کلنجار رفتم سام درخشانی بود. بچه‌ها در این خصوص دودل بودند، اما اصرار کردم حتما او این نقش را بازی کند. سام را که می‌دیدم می‌دانستم خیلی به درد این نقش می‌خورد، یک آدم خونسرد که هیچ چیزی در دنیا رویش تاثیر نمی‌گذارد و هیجان‌زده‌اش نمی‌کند. شاید اگر این پاس‌ها و بده بستان‌ها بین سام و پژمان نبود بازی پژمان هم کمتر دیده می‌شد.

سریال پژمان

 

خبرنگار=در این سریال اکثر بازیگران نقش‌هایشان را به خوبی ایفاء کرده‌اند، خصوصا سام درخشانی که به نوعی مکمل پژمان جمشیدی هم هست.

محراب قاسم‌خانی: سام ذاتا آدم با مزه‌ای است و تک تک بازیگران بازی خوبی داشتند.

جمشیدی: یک خاطره جالب از سام درخشانی برایتان بگویم. همین چند وقت پیش سام درخشانی، رضا یزدانی، علی ضیا آمدند در خانه من که من را ببرند بازی استقلال را نگاه کنم. جلوی در برج، سام از ماشین پیاده شد و شروع کرد من را در خیابان بلند بلند به مردم معرفی کردن. من از خجالت زیر رونیز رضا یزدانی خوابیده بودم و می‌گفتم اگر حرکت کنی من می‌میرم.

 

--------------------------------------------------------

http://sima.jamejamonline.ir/news/1254562204850506215

http://khabaronline.ir/detail/317721/culture/television

اینم ادرس این دوخبر اگه دوست داشتین این مصاحبه های جالب و مفصل بخونید

 



نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت8:30---9 اسفند 1392
مریم خانوم بهتره شما اصلا توی این سایت نیاید که حالت به هم نخورده زر هم خودت میزنی

مریم
ساعت15:17---15 آبان 1392
خانوما انقدر زر نزنید تو رو خدا آخه قربونه کی میخواید برید ؟اه اه اه حالم بهم خورد.
پاسخ: مریم خانم کسی قربون کسی نرفت که حال شما بهم خورده!!!!!!!!!!!!!!!!! اظهار نظر عوامل سریال است و دوستان نظرشونو اعلام کردند شما چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


sepid
ساعت18:09---12 آبان 1392
رااااست میگی رهاا خوش بحال دوستاش. واقعا یه نعمتیه تو زندگیشون.
پاسخ: واقعاااااااااااا عزیزم


sepid
ساعت18:02---12 آبان 1392
واااااااای من فدات شم رها که اینو گذاشتی



قربووووون آقای درخشانی که اینقد خنده داره

خیلی بامزست بخدا
پاسخ: خواااااااااااااااااااااااااهش سپیده جووووووووووونم قربوووووووووونت برم واقعا خوشبحال دوستای اقای درخشانی


پرند ویدئوکلوپ
ساعت14:59---12 آبان 1392
خاک بر سرم،این چه کاریه سام کرده
پاسخ:
تصور کن!!!!!!!!!!!!!!!یکی باهات اینکارو بکنه!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ: خیلی کار باحالی بوده!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها