تک عکس بازیگران مرد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

bazigaran 8 470x705 تک عکس های جدید بازیگران مرد

bazigaran 10 470x625 تک عکس های جدید بازیگران مرد

bazigaran 11 470x470 تک عکس های جدید بازیگران مرد

bazigaran 6 470x311 تک عکس های جدید بازیگران مرد

سام عزیز در کنسرت احسان خواجه امیری

 


نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت19:38---10 آبان 1392
رها جون هر موقع خبر جدیدی در باره اون اتفاق ایده آل پیدا کردی زود بگو مرسی
پاسخ: باشه عزیزم حتما


رزا وطن پور
ساعت13:59---10 آبان 1392
چقدر عکس پژمان قشنگ شده. عکس سام هم همین طور. تیرداد کیایی هم بهش میاد بچه ی خوبی باشه هم بهش میاد نقش منفی بازی کنه. با ریش هم با مزه ست. راستی رها جون نظرت کلا در مورد گلزار چیه؟ من فکر میکنم دیگه مثل سابق محبوب نیست. هست؟
پاسخ: منم فکرمیکنم گلزار اصلا محبوبیت گذشته را نداره هیچ وقت بازیگرموردعلاقه ام نبود بازیاشو دوست نداشتم چهرشم به نظرم باقبل فرق کرده نمیدونم چه فرقی؟تیرداد بنظرم بازیگر خوبیه البته من اولش این عکسو که ریش داد نشناختمش


پانته آ
ساعت12:04---10 آبان 1392
رای سام خیییییییییییلی کمه چه جوری باید رای بدیم؟رو اسمش کلیک کنیم کافیه؟
پاسخ: بله رو اسمش کلیک کن من قبلا رفتم رای دادم اما هیچ تغییری نمیکنه


behnam
ساعت10:56---10 آبان 1392
سایت رالی ایرانی یه نظر سنجی گذاشته

اگه یه پست بزاری برن به سام رای بدن خیلی خوب میشه

http://www.iranianrally.ir
پاسخ: سلام بهنام جان تو همین پست میزارمش


پانته آ
ساعت10:46---10 آبان 1392
ممنون
پاسخ: خوااااااااااااااااهش عزیزم


sepid
ساعت9:38---10 آبان 1392
مرسی رهاجوووووووونم

عکس اولی خیلی قشنجه

بووووووس
پاسخ: خوااااهش سپیدجوووووووووووووووونم بله اولیه قشنگتره بوووووووووس


بهار
ساعت9:36---10 آبان 1392
سلام عزیزم

این عکس مال همون کنسرت رضا یزدانیه دیگه

خیلی خوشگله مررررررررسی


پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم بله مال همون کنسرته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها