پیامک تهدیدامیزسام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

رضا صائمي سردبير مجله «زندگي ايده‌آل» در پاسخ به ادعاي سام درخشاني مبني بر تهديد شدن‌اش توسط اين مجله، و شکایت‌اش به وزیر، متن كامل پيامك ارسال شده براي اين بازيگر به همراه يك توضيح را براي كافه سينما فرستاده كه در ادامه مي‌خوانيد:

زندگی ایده‌آل: خواهشمنديم ابتدا متن زير را بخواند: آيا اين متن تهديدآميز است؟

"سلام سام عزيز درخواست خوانندگان مجله گفت‌و‌گو و عكاسي با هنرپيشه محبو‌ب‌شان سام درخشاني و پژمان است. متاسفانه ما نمي‌توانيم شما را پيدا كنيم و در اين صورت مجبوريم از شماره‌هاي قديمي و عكس‌هاي آرشيو و مونتاژي شما در مجله كار كنيم كه مورد رضايت ما و شما نخواهد بود ولي رضايت نسبي خوانندگان را جلب مي‌كند. به ما كمك كن تا در اين زمان محدود كار ارژينال و تازه و بهتري را ارائه بدهيم."

-----------------------------------------------------

چنانچه قصد اظهارنظری در این رابطه دارید لطفا به دو ادرس زیر رفته

 

http://caffecinema.com/tv/42-news-tv/13514-l------r-------qq.html

http://www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx?Ser_Id=3&News_Id=19723

 

---------------------------------------------

رها=خودمونیم اقای سردبیر ایدال فکر میکنه تهدید یعنی فقط حمله با چاقو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عکسهایی که موردرضایت شما نیست؟یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودش یک نوع تهدیده!!!!!!!!!!!!!

------------------------------------------

چنانچه در جریان کامل این اخبارنیستید پستهای زیر را دراین وبلاگ مطالعه کنید

1-سام درخشانی تهدیدشد

2-شکایت ازسام درخشانی

3-شکایت سام درخشانی ازیک نشریه

---------------------------------



نظرات شما عزیزان:

شكيلا:وب مثلث دوستي
ساعت17:22---10 آبان 1392
ايووووووووول.يارو داره به غلط كردن ميافته... خب توكه نمي تونستي جمعش كني چرا از اول يه همچين غلطي كردي؟؟؟!!!



از يه طرف به رضا يزداني ميگي نمي خواد با سام درخشاني عكس بندازي از اونور مياي يه همچين پيامكي ميدي؟؟؟

بابا ابول

رها جون مررررررسي
پاسخ: یکی نیست همینو بهشون بگه خواااااااااهش عزیزم


پانته آ
ساعت21:33---9 آبان 1392
نه منظورم اینه که میزنم ارور میده ولی اونجا که نوشته صفحه اصلی کلیک میکنم روش میره صفحه اصلی کافه سینما تو یه ستون همون مطلبه میزنم میاد
پاسخ: خوب همونه فک کنم مطلبی که نقل سردبیر ایده ال بوده پاک کردن نقل قول سام درخشانی گذاشتن


پانته آ
ساعت21:29---9 آبان 1392
مشکلم نداشتن ایمیله!

مرسی عجقم!
پاسخ: عزیزم الکی یچیزی بنویس ایراد نداره من واست یک ایمیل الکی گذاشتم ایملهارو چک نمیکنن یعنی الان کامنت رها ایرانی با ایمیل الکی گذاشتم


پانته آ
ساعت17:54---9 آبان 1392
رهاااااااااااااااااااااااااااا اااا!

اینم نمیره!

فقط ازصفحه ی اصلیش میشه رفت

(شکلک عصبانی)
پاسخ: چجوریه صفحه واست باز میشه فقط نمیتونی کامنت بزاری؟؟؟؟؟ من کامنتتو فرستادم عزیزم


پانته آ
ساعت17:23---9 آبان 1392
رها واست فرستادمش زحمتت نمیشه تو همون دومیه بذار ممنون
پاسخ: گذاشتمش عزیزم فقط یکوچولو سانسورش کردم تا تایید بشه اخه خودم جواب اون اقایی دادم تایید نشده


پانته آ
ساعت17:03---9 آبان 1392
رها آدرس اولیه واسه تو ام باز نمیشه؟
پاسخ:
فکرکنم حذفش کردند تا دیروز بازمیشد من کامنت گذاشتم تایید شده بود الان برو ادرس دومی که دادم خودمم الان کامنت گذاشتم درست بود

پاسخ: ادرس اولی واسه خوددم دیگه بازنمیشه اما دومیه درسته باز میشه


رزا وطن پور
ساعت16:14---9 آبان 1392
سلام عزیزم. چرا اینقدر خودتون رو ناراحت میکنین. اعتبار و محبوبیت سام و هیچ هنرمند دیگه ای به خاطر متون نشریات خراب نمیشه. مردم خیلی به نشریات بى اعتماد شدن. حتی به نشریه هایی که زرد نباشن.
پاسخ:
سلام عزیزم اتفاقا من اصلا ناراحت نیستم چون وقتی کامنتهایی که واسه این سایتها گذاشته شده میبینم که واقعا مردم از این نشریات زرد گله دارند راستی گلم دیربه دیر میای؟؟؟؟؟

پاسخ: فقط دوست دارم با کامنتهای طرفداران اقای درخشانی مدیرمسول این نشریه متوجه بشه مردم خواهان مطالب کذب نیستند


شادی
ساعت8:48---9 آبان 1392
سلاااااااااااااام رها جججونم : چرا اینقده عصبانی شوددددیییییین جیگگگرناسی !!اومتم دیگه داااااد نزنید!!!!ترسیدم !!! خعععلی هم خوب بوووووووووووووت !!میسییییییییییییییییی
پاسخ: سلام عزیزم تا من عبثانی نشم که پیش من نمیاییت


بهار
ساعت19:29---8 آبان 1392
ررررررررررهااااا

مطمئنی این آدرسش درسته؟؟!!؟؟؟

آخه باز نمیشه!!!
پاسخ: یک بار دیگه امتحان کن عزیزم


مهرنوش
ساعت18:27---8 آبان 1392
کد امنیتیش واسه من نمیااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااد

مهرنوش
ساعت18:09---8 آبان 1392
سلاااام رها جونم دلم برات تنگ شده بود



یعنی دلم میخواد این سر دبیر ایده ال رو بگیرم تا میخوره بزنمش

اینجا چرا شکلک عصبانی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

راستی پست های قبلیت هم خیلی خوب بودن
پاسخ: سلااااام عزیزم ممنوووووووووووووووونم


پانته آ
ساعت16:32---8 آبان 1392
من نتونستم نظر بذارم میتونی بگم متنمو با اسمم اونجا بنویس
پاسخ: بله عزیزم بگو من با اسم خودت میزارمش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها