سام درخشانی در پژمان(7)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

به نظر شما سریال پژمان بدون حضور سام درخشانی تا چه اندازه موفق میشد؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت20:30---26 اسفند 1392
آخ من عاشق این قسمتشم اونجایی که پژمان آهنگ میخونه خیلی خنده داره
پاسخ: من اون قسمت که وحید عاشق شد و بله گرفت خیلی دوس داشتم........اوازخوندنشونم باحال بود


سمانه
ساعت11:09---25 دی 1392
سلام بذون سام هرگز اصلا سریال قشنگ نمی شد دوست دارم
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی به وبم........my star با ادرس voooo.blogfa.com همه هواداران اقای درخشانی تو این وب هستند خودمنم هستم شما هم بیااااااااااا


نازنین
ساعت18:14---20 آبان 1392
بدون سام اصلا
پاسخ: ممنوووووووووووووونم نازنین جون به وبم خوش اومدی


بهاره
ساعت17:41---15 آبان 1392
به نظرمن بدون حضورسام حتي يه درصدهم موفق نميشد
پاسخ: ممنون عزیزم


بهاره
ساعت17:39---15 آبان 1392
سلام گلم

وبت فوق العادست

خوشحال ميشم به وب كوچيك من يه سري بزني

عزيزم لطفا منوبلينك وبگوبا چه اسمي بلينكمت
پاسخ: بهره جان ادرس وبتو ننوشتی ادرستو برام باید بزاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها