سام درخشانی تهدیدشد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 
انتقاد شديد بازيگر سريال «پژمان» از اقدام يك مجله
باني فيلم آنلاين:گروه تلويزيون - در جريان فعاليتهاي روزمره کاري، جدا از اخبار و تحليل هايي که بنا بر رسالت مطبوعاتي موظف به انعکاس آنها هستيم، هر ازگاهي مواردي از برخي سهل انگاري‏هاي همکارانمان نيز به گوشمان مي رسد که جاي تأسف و افسوس دارد. شيطنت‏هايي که گاه موجب مي شوند ديدگاه مردم، هنرمندان و مسوولان نيز نسبت به رسانه‏ ها و مطبوعات تغيير و به بدبيني گرايش پيدا کند. اين بار نيز اقدام يک مجله (زندگي ايده آل) در برخورد با هنرمندي که به تازگي با سريال «پژمان» مورد توجه دوباره مخاطبان و نشريات قرار گرفته، موجبات دلخوري شديد وي را فراهم آورده است. چندان که ناگزير او را دست به قلم کرده و يادداشتي مملو از گلايه مندي خطاب به دست اندرکاران اين رسانه و مردم در اختيار باني فيلم قرار داده است. سام درخشاني در اين مطلب که انصافاً با کمترين ويرايش به دست چاپ سپرده شد ـ ماوقع را به طور کامل توضيح داده است که متن آن در ادامه از نظرتان مي‏گذرد.
 
اين نشريه زرد و خصومت طلب را نخريد!!!!!!

سام درخشاني - از اولين حضور من جلوي دوربين و اولين آشنايي‏ ام با شما مردم عزيز سرزمينم سال‏ها مي‏گذرددر تمام اين سال‏ها تلاش کردم به هيچ چيز جز رضايت مردم و اعتلاي هنر کشورم فکر نکنم و عاشقانه، خالصانه و صادقانه کار کنم و هيچ گاه از سختي‏هايي که براي رسيدن به اين نقطه تحمل کرده‏ ام حرف نزنمدر تمام اين سال‏ها سعي کردم رابطه‏ ام با رسانه‏ ها و رسانه‏ چي‏ ها که مي‏دانم و مي‏بينم خيلي‏ هايشان چگونه به خاطر عشق به کارشان زحمت مي‏کشند، عرق مي‏ ريزند و در مقابل، دستمزدهاي ناقابلي مي‏گيرند را حفظ کنم و بهترين تعامل را با آنها داشته باشمروي سخنم با همين دوستان استدوستاني که متاسفانه به واسطه حضور معدود آدم‏هاي کم سواد، غرض ورز و بعضاً خط بگير، خيلي وقت‏ها مورد ظلم و سوء ظن جامعه هنري و هنرمندانش قرار گرفته‏اند.

اين روزها به واسطه بازي در سريال «پژمان» بارها و بارها مورد لطف و محبت شما عزيزان قرار گرفتم که از همين جا به خاطر همه مهرباني‏هايتان تشکر مي‏کنم، اما آنچه باعث شد تصميم بگيرم اين بار بي‏واسطه با هم صحبت کنيم، بي ‏اخلاقي و حرکت زننده مجله زندگي ايده‏آل که به گواه بسياري از همکارانم تبديل به زردترين مجله ايران شده است، بود؛ در اين چند خط تصميم دارم هر آنچه پشت پرده اين اتفاق رقم خورده است را بدون هيچ پس و پيش و سانسوري برايتان بنويسم تا نقاب از صورت سردبير اين نشريه بردارم.

چند ماه پيش از طرف سردبير اين مجله با دوست عزيزم رضا يزداني تماسي گرفته شد و آن طرف خط يکي به او گفته بود «قصد داريم تصوير تو را با يکي از دوستانت روي جلد مجله ‏مان بزنيم، خودت چه کسي را پيشنهاد مي‏کني؟» رضاي عزيز هم که لطفش همواره شامل حال من بوده است مي‏گويد «الان صميمي‏ ترين دوستم سام درخشاني است.»طرف پشت خط بدون هيچ مکثي به رضا يزداني گفته است «نه، او را نمي‏خواهيميک نفر ديگر را پيشنهاد بده!» رضا يزداني از اين نوع صحبت کردن آن خبرنگار ناراحت مي‏شود و قضيه عکاسي و روي جلد رفتنش را کاملا منتفي مي‏کند و همانطور که از يک رفيق واقعي انتظار مي‏ رود، تمام ماوقع و کل داستان را برايم تعريف کرداز آن روز به بعد تصميم گرفتم ديگر با نشريه‏اي که سياستش درباره من اينگونه است حرف نزنم و برايشان وقتي نگذارم.مطمئن بودم دوباره گذر پوست به دباغ خانه خواهد افتادچرخ زمان گشت تا بالاخره سريال «پژمان» روي آنتن آمد و همانطور که پيش‏بيني مي‏کردم با استقبال ويژه‏اي روبه‏رو شدديگر سال‏هاست به شيوه رسانه‏ها عادت کرده ‏ام؛ آنها به محض اينکه يکي از کارهايت گُل مي‏کند و ديده مي‏شود مي‏آيند قربان صدقه‏ ات مي‏روند اما وقت‏هايي که هيچ کاري روي آنتن نداري، يک بار هم جوياي حالت نمي‏شوندمهم نيست، گفتم که عادت کردم... مطمئن بودم سروکله دار و دسته آن مجله زرد رنگ (اين روزها رو به نارنجي!) دوباره پيدا خواهد شد و قربان صدقه ‏ها و جوياي احوالات شدنشان از سر گرفته خواهد شد، اما قسم خورده بودم ديگر توجهي به آنها نکنمتا اينکه يک شب سردبير اين نشريه به من پيامک تهديد آميزي با اين مضمون فرستاد «آقاي درخشاني، با توجه به درخواست‏هاي متعدد مخاطبان نشريه ما، دوست داريم با شما گفت و گو کنيم، در صورت عدم همکاري مجبور مي‏شويم از عکس‏ها و گفت‏و‏گوهاي قديمي شما استفاده کنيم!»البته که اين پيامک هيچ تاثيري در تصميم من نگذاشت، ولي به من ثابت کرد قرار نيست در شيوه برخورد اين رسانه با هنرمندان تجديد نظري اتفاق بيفتدپيش از اين وقتي پاي حرف‏هاي خيلي از همکارانم مي‏نشستم، آنها نيز از برخوردهاي زننده سردبير اين نشريه برايم گفته بودند، اما باور نمي‏ کردم تا اينکه به عينه اين اتفاق را ديدميک روز بعد از تمرين در باشگاه به کنار کيوسک روزنامه فروشي آمدم و ناگهان ديدم صورت من و پژمان جمشيدي روي تن دو نفر ديگر به شکلي خيلي غير حرفه ‏اي مونتاژ شده و جالب‏تر آن که رويش نوشته شده اختصاصي زندگي ايده آلحالا برايتان بگويم از کينه ‏توزي‏هاي سردبير اين مجلهاولا که من را در لباس آدمي گذاشته ‏اند که پاپيون که يکي از اجزاي لباس‏هاي غربيست به آن دوخته شده، ثانياً سردبير آن نشريه که به شدت دوست داشته از من انتقام بگيرد در نظرسنجي نشريه‏ اش من را نفر آخر نظرسنجي گذاشته و پايينش نوشته است «مردم مي‏گويند چرا سام درخشاني محبوب نيست؟» يعني يک طرفه و از سوي مردم قضاوت کرده است و در متن نظرسنجي‏اش به بدترين شکل ممکن من را تخريب کرده است و هر آنچه دل تنگ پر کينه‏اش دوست داشته درباره من نوشته استانگار او فراموش کرده عزت و ذلت آدم‏ها دست خداست و نه بندگانشاز تمام آنها که به من محبت دارند و طرفدار حقير هستند خواهش مي‏کنم ديگر اين نشريه که به معناي واقعي زرد و خصومت طلب است را نخرند، دوم اينکه از همين جا اعلام مي‏ کنم به زودي قطعا از اين نشريه شکايت خواهم کرد و براي اعاده حيثيت از هيچ تلاشي فروگذار نخواهم شد و سوم اينکه تنها يک سوال از سردبير اين نشريه دارم و آن هم اين که اگر من محبوب نيستم، پس چرا عکسم را روي جلد مجله ‏اش زده است؟مگر ننوشته ‏ايد ديگران از من محبوب‏ترند، پس چرا تصوير آنها را روي جلدتان نزديد؟ بنابراين نتيجه مي‏گيريم براي فروش بيشتر مجله تان حاضريد دست به هر حقه‏اي بزنيدآقاي عزيزمردم ما همه چيز را مي‏فهمند و خودشان درباره اين اتفاقات قضاوت خواهند کردپيش از اين فرزاد حسني دچار اين حادثه تلخ شده بود و زماني پي به نيت شوم سردبير اين نشريه برد که تصوير خودش و همسر نازنينش ـ که به شکلي خيلي مبتديانه مونتاژ شده بودند ـ را روي جلد اين مجله ديد و حالا نوبت من بودحالا ديگر متوجه شدم که چرا خيلي از هنرمندان‏مان رغبتي به تعامل و همکاري با اين نشريه ندارند و از همين جا از تمام همکارانم مي‏خواهم کمي بيشتر درباره همکاري با اين نشريات زرد فکر کنند و به هر قيمتي حاضر به درج تصويرشان نشونداين روزها بوي‏ الرحمان صداقت، معرفت و انسانيت به شدت به مشامم مي‏رسدآقاي سردبير گذر پوست به دباغ خانه خواهد افتاد و مطمئن باشيد تا آخرين روز زندگي‏ ام هم که شده براي اعاده حيثيت و محکوم کردن اين حرکت زشت خواهم جنگيد و از مسوولان وزارت ارشاد و نظارت بر مطبوعات عاجزانه خواهش مي‏کنم برخورد شايسته ‏اي با اين نشريه داشته باشنداميدوارم عمر نشرياتي اينگونه غير متخصص و منفعت طلب کوتاه کوتاه کوتاه باشد.

-----------------------------------------

باتشکر از نیکان جون و سحرجون

--------------------------------------

شماره پیامک مجله زندگی ایده 

چناچه قصدحمایت ازسام درخشانی را دارید

به شماره زیر پیامک بزنید

300023051

شماره پیامک نشریه زندگی ایده ال

------------------------------------

این هم متن مجله زندگی ایده ال

ایده آل:

شما به ایده آل گفتید بهترین بازیگر کیست مردم :

چرا سام درخشانی را انتخاب نکردیم؟!

پژمان اولین سریالی است که به موضوع فوتبال پرداخته به

 افول ستاره ها.

اما این سقوط تنها مختص فوتبال نیست و در دنیای بازیگری

هم بعضی ها روز به روز بیشتر می درخشند

و بعضی دیگر هر روز از مرکز توجهات دور و

 دورتر می شوند.

نتیجه نظرسنجی اس ام اسی ایده آل از هزاران خواننده ی این نشریه

 شاید مهر تاییدی بر این ادعا باشد

در این نظرسنجی پژمان جشیدی فوتبالیست نابازیگری که بری اولین

 بار مقابل دوربین حاضر شده به عنوان بهترین بازیگر مرد و بهاره

 رهنما به انتخاب شما بوده اند.

بیژن بنفشه خواه و شقایق دهقان در رده های بعدی قرار دارند

 اما سام درخشانی جایگاه سوم جدول را دارد

 بازیگری که در دوران جوانی اش پیش بینی می شد

بخاطر چهره اش به ستاره ای

 تبدیل شود هیچ وقت نتوانست نفر اول باشد.

او که سابق بر این در کنار بازیگرانی مثل کامبیز دیرباز  نفر

دوم بود این بار در کنار پژمان جمشیدی که نابازیگر است

 نفر سوم شد .

------------------------------

رها=واقعا که!!!!!!!!!!!!

نظر سنجی مغرضانتون منو کشته!!!!!!!!!!!!

شما گفتین ما هم باورمون شد!!!!!!!!!!

برای اقای سام درخشانی در کلیه مراحل زندگیشون

و همینطور ازدواجشون ارزوی بهترینها دارم

-------------------------------------

 

با تشکر از شکیلا جون که زحمت اسکن متن و نظرسنجی

مجله زندگی ایده ال کشیده



نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت1:04---21 شهريور 1393
همسر نازنین؟؟!!؟!!؟؟؟!!؟؟/

پانته آ
ساعت0:17---7 آبان 1392
خیییییییییلی بوووووووووووووقن!

البته من مودبانشو گفتم خودت هر چی دوست داری معنی کن!
پاسخ: سلام عزیزم


رزا وطن پور
ساعت20:08---6 آبان 1392
غیر منطقی بودن این نظرسنجی کاملا مشخصه. پژمان جمشیدی تو اولین کارش به عنوان یک بازیگر گل کاشت درست. اما با توانایی های سام درخشانی و بیژن بنفشه خواه قابل مقایسه نیست. حتی اگر این نظرسنجی کاملاً درست و بدون خصومت باشه باز هم منطقی نیست. چون متاسفانه مردم ایران جوگیر میشن و به بازیگری که سریالش درحاله پخشه رای میدن. هیچوقت به نظرسنجی ها اعتماد نکنید. برای مثال نظرسنجی های سین مثل سریال. بازیگرای جوون بیشتر از پیشکسوت های ما رای می آوردن و این مساله ای بود که پوریا پورسرخ هم که مهمان همون برنامه بود بهش اشاره کرد. قصه نخور رها جون. از اعتبار و محبوبیت سام درخشانی حتی یک ذره هم به خاطر این نظرسنجی کم نمی شه.
پاسخ:
سلاااااااااااام عزیزم ممنون از پیامت
دیربه دیر میای ما دلمون واست خیلی تنگ میشه هااااااااااا

پاسخ: با پوریا پورسرخ موافقم اصلا نظرسنجی هاشون جالب نیست


شكيلا
ساعت19:16---6 آبان 1392
سلاااام





رها جون قابلي نداشت





واقعا متاسفم.فكر كرده ملت بلانسبت شما خرن!!!راستي يه وقت ب ما نگي اپي



پاسخ:
سلام شکیلاااااااااااا جون چه عجب وب ما قابل دونستین اومدین اخه ما بگیم اپیم هم شوما نمیاید که

پاسخ: خدایی دستت دردنکنه من خیلی دلم میخواست بدونم تو این مجله چی نبشته عزیزم


سمیرا
ساعت17:02---6 آبان 1392
مگه من مرده باشم اقای درخشانی و تحدید کنن براتون م ت ا س ف م
پاسخ: سلام سمیرا جوووووووووووونم


طناز
ساعت16:18---6 آبان 1392
واقعا براشون متاسفممممم
پاسخ:
منم همینطور عزیزم

پاسخ: طنازجوووووووووونم وبت واسم باز میشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها