شکایت سام درخشانی ازیک نشریه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

بازیگر سریال پژمان ضمن پرده‌برداری از تهدیداتی که علیه‌اش انجام شده،‌گفت: موضوع را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرده‌ام و قطعا این موضوع را پی‌گیری می‌کنم.

 

 «سام درخشانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در عرصه مطبوعات عده‌ای اندک برای کار دیگری آمده‌اند و فکر می‌کنند با تهدید ما بازیگران که چهره‌های فرهنگی کشورمان هستیم می‌توانند از ما سوء استفاده کرده و از این طریق هم سودجویی کنند.

وی ادامه داد: من به تازگی از سوی یک ماهنامه تهدید شدم که باید با آنها مصاحبه کنم و وقتی با مخالفتم روبرو شدند بدون اطلاع من اقدام به استفاده از عکس‌هایم آن هم به نیت تخریب کردند.

درخشانی تصریح کرد: این موضوعی است که نه تنها برای من بلکه برای بسیاری دیگر از هنرمندان از طریق ماهنامه صورت گرفته ولی من کوتاه نمی‌آیم و با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این باره صحبت کرده‌ام و در حال حاضر نیز از این مجله شکایت کرده‌ام.

وی افزود: یک شب سردبیر این نشریه به من پیامک تهدید آمیزی با این مضمون فرستاد «آقای درخشانی، با توجه به درخواست های متعدد مخاطبان نشریه ما، دوست داریم با شما گفت و گو کنیم، در صورت عدم همکاری مجبور می شویم از عکس ها و گفت و گوهای قدیمی شما استفاده کنیم!» البته که این پیامک هیچ تاثیری در تصمیم من نگذاشت، ولی به من ثابت کرد قرار نیست در شیوه برخورد این رسانه با هنرمندان تجدید نظری اتفاق بیفتد. پیش از این وقتی پای حرف های خیلی از همکارانم می نشستم، آنها نیز از برخوردهای زننده سردبیر این نشریه برایم گفته بودند، اما باور نمی کردم تا اینکه به عینه این اتفاق را دیدم.

درخشانی توضیح داد: یک روز بعد از تمرین در باشگاه به کنار کیوسک روزنامه فروشی آمدم و ناگهان دیدم صورت من و پژمان جمشیدی روی تن دو نفر دیگر به شکلی خیلی غیر حرفه ای مونتاژ شده و جالب تر آن که رویش نوشته شده اختصاصی! آن هم در حالی که من را در لباس آدمی گذاشته اند که پاپیون که یکی از اجزای لباس های غربیست به آن دوخته شده، دوما سردبیر آن نشریه که به شدت دوست داشته از من انتقام بگیرد در نظرسنجی نشریه اش من را نفر آخر نظرسنجی کرده و پایینش نوشته است «مردم می گویند چرا سام درخشانی محبوب نیست؟» تنها یک سوال از سردبیر این نشریه دارم و آن هم این که اگر من محبوب نیستم، پس چرا عکسم را روی جلد مجله اش زده است؟! مگر ننوشته اید دیگران از من محبوب ترند، پس چرا تصویر آنها را روی جلدتان نزدید؟ بنابراین نتیجه می گیریم برای فروش بیشتر مجله تان حاضرید دست به هر حقه ای بزنید.

----------------------------------------------

شما محبوب هستید اقای درخشانی هر چی هم میخوان نظرسنجی بزارن تو تلویزیون از دیگران تبلیغ کنند

اما بدون شما سریال پژمان اینقدر بیننده پیدانمیکرد.........

------------------------------------------

باتشکرازمتین جون



نظرات شما عزیزان:

پرند وب *برام هیچ حسی شبیه تو نیست*
ساعت14:19---6 آبان 1392
واقعا تاسف آوره ...والا من تو دور بریام که دیدم با اینکه هوادار سام هم نبودند و نمیدونستند من طرفدار ایشونم کلی ازشون تعریف کردن



حالا بقیه هرر چه میخواهن بگن،آقای درخشانی خودتونو ناراحت نکنید
پاسخ: موافقم پرند جووووووووووونم


نفس
ساعت13:41---6 آبان 1392
طفلی آقای درخشانی. هنرمندها خیلی گناه دارن. علیرام نورایی و امین حیایی هم موقع قلاده های طلا کلی پیامک تهدید آمیز دریافت کرده بودن.
پاسخ: سلام نفس جون کجا بودی یک مدت ازت خبری نبود گلم؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها