برای ستیلا
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:سام,سامیار,ستیلا,, :: 23:33 :: نويسنده : رها

.................

..................

نیست رنگی که بگوید با من

اندکی صبر سحر نزدیک است

هر دم این بانگ بر ارم از دل

وای این شب چقدر تاریک است!

خنده ای کو که به دل انگیزم؟

قطره ای کو که به دریا ریزم؟

صخره ای کو که بدان اویزم؟

مثل این است که شب نمناک است

دیگران را هم غم است به دل

غم من لیک غمی غمناک است

سهراب سپهری

از طرف رها شکیلا زهرا نادیا مهرنوش سحر پریا پرند صبا نیکان پریسا شادی صدف حنانه سپیده گندم مهلا مهتا یاسمین زهراجلاد جوانه شیرین یگانه و.......

برای ستیلا عزیزمان که امشب برای پرواز سامی کوچولو غمگین است

ستیلا ما هم در غم تو شریکیم



نظرات شما عزیزان:

رزا وطن پور
ساعت17:16---21 تير 1392
ستیلا جون. من واقعا بهت تسلیت میگم. خواهش میکنم من رو در غم خودت شریک بدون. دوستت دارم.
پاسخ: سلام رزا جان ممنون که برای ستیلا نظر گذاشتی


Sadaf
ساعت15:38---21 تير 1392
خیلی اتفاق تلخیه... این غم بزرگ رو به ستیلا ی عزیزم و خانوادش تسلیت میگم و از خدا براشون آرزوی صبر دارم



ممنونم رهاجون بابت متن قشنگت!
پاسخ: ممنون صدف جون


مهلا
ساعت14:54---21 تير 1392
مرسی رها جون بابت همدردی قشنگت



منم یه بار دیگه این مصیبت رو به دوست عزیزم تسلیت میگم و ارزوی صبر عاجل از سوی خداوند برای ستیلا و خانواده او کوچولوی از دست رفته دارم
پاسخ: ممنون مهلا جان


مهرنوش
ساعت13:25---21 تير 1392
ستیلا جونم بهت تسلیت میگم



ممنون رها جون
پاسخ: ممنونم مهرنوش جون


شكيلا
ساعت12:38---21 تير 1392
ممنون رها جان

تسليت ستيلاي عزيزم
پاسخ: ممنون اومدی شکیلا جان


زهرا
ساعت12:35---21 تير 1392


زهرا
ساعت10:09---21 تير 1392
ستیلا بهت تسلیت میگم.ممنون رها جان
پاسخ: ممنون اومدی زهرا جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها